Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלתי היא האם ברכבים כיום זה נכון שאם נקרעת רצועת הטיימינג, אז לא נגרם נזק לראש מנוע?

ובנוסף האם זה נכון שאפילו שנקרעת הרצועה, עדיין אפשר להמשיך לנסוע עד למוסך כ-10 ק"מ (סיפרו לי על כך אבל זה נשמע לי לא כ"כ נכון)???

והאם זה נכון באיזה רכבים מאיזה שנה זה קיים, ובאופן אישי האם זה קיים בסופרב 2003?

אין לי דאגה מאחר ועשיתי לה טיימינג חדש, אני שואל מתוך זה שאיני מתמצא בנושא. חג שמח.

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם
שאלתי היא האם ברכבים כיום זה נכון שאם נקרעת רצועת הטיימינג, אז לא נגרם נזק לראש מנוע?

ובנוסף האם זה נכון שאפילו שנקרעת הרצועה, עדיין אפשר להמשיך לנסוע עד למוסך כ-10 ק"מ (סיפרו לי על כך אבל זה נשמע לי לא כ"כ נכון)???

והאם זה נכון באיזה רכבים מאיזה שנה זה קיים, ובאופן אישי האם זה קיים בסופרב 2003?

אין לי דאגה מאחר ועשיתי לה טיימינג חדש, אני שואל מתוך זה שאיני מתמצא בנושא. חג שמח.

נשמע קצת מוזר כי אם אפשר לנסוע בלי טיימינג 10 קילומטר עד למוסך הקרוב זה אומר שאפשר לנסוע בלי טיימינג בכלל אז למה צריך טיימינג ברכב זה?! אולי יש איזה חיישן ברכב שברגע שניקרעת הרצועה הוא ממשיך לפעיל את הקראנק שאפט ואת הקאמשאפט חשמלית על אותם תיזמוני בוכנות ושסתומים...אם זה ככה אז מגניב לגמריי. :)

:)
פורסם

בהחלט ישנם רכבים שלא ייגרם נזק לראש מכייון שברכבים כאלה ברגע שניקרעת הרצועה אין מיפגש בוכנות שסתומים. יכול להיות מצב שגם ברכבים שקיים סיכון המיפגש הזה ברגע שתיקרע הרצועה ולא ינסו להניע שהרכב ייכבה אז עדיין לא ייווצר נזק ויהיה אפשרי רק לשים רצועה ולחזור למצב נסיעה. סוג הרכב היחיד שאני מכיר שאינו מונע ע"י רצועה או שרשרת טיימינג אלא הסובארו די אל המרובעות שנתון עד 93 ששם זה גלגלי שיניים מהקראנקשאפט ועד הקאמשאפט ולא פלא שהרכבים האלה עם 0 תקלות ויכולים לסחוב למעל חצי מליון קילומטר ללא נגיעה במנוע כלל.

:)
פורסם

יש מנועים שקריעת הרצועה גורמת להם נזק,

ויש מנועים שבהם לא נגרם נזק.

 

אבל לנסוע 10 ק"מ למוסך??

אין דבר כזה.

 

אחרי קריעה של הרצועה הרכב (כל רכב) עומד במקום ולא זז אפילו מטר.

  • ספונסר פורום
פורסם

זה מזכיר לי את הבדיחה שאפשר לדבר עם המת

10 דקות אחרי המוות רק שהוא לא עונה .

 

ברוב המנועים המודרנים אם לא בכולם נגרם נזק ממגע בוכנה/שסתום

בעת קריעת רצועת התיזמון ,או השרשרת .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
זה מזכיר לי את הבדיחה שאפשר לדבר עם המת

10 דקות אחרי המוות רק שהוא לא עונה .

 

ברוב המנועים המודרנים אם לא בכולם נגרם נזק ממגע בוכנה/שסתום

בעת קריעת רצועת התיזמון ,או השרשרת .

שורה תחתונה אתה אומר, שאין מניעה מנזק בעת קריעת הרצועה. מה אורך החיים של רצועה מקורית?

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

  • ספונסר פורום
פורסם

נתוני יצרן כפי שידוע לי כיום (זה משתנה כל הזמן) הם כל 120000

קמ ובדיקה חזותית בכל טיפול .

על סמך הניסיון שלנו הקמ הזה הוא קצת גבוה ואנחנו ממליצים לרכבי הקבוצה

מהדור הזה החלפה כל 100000 או חמש שנים .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

היתה מורכבת לי רצועה של "דייקו" שהיתה במצב טוב אבל הומלץ לי להחליף למקורית אז החלפתי כולל מותחנים ומשאבת מיים. בשביל השקט ויישור קן. תודה רבה בכל אופן מוסך רון, אם יש עוד מה להוסיף אני אשמח לדעת (איזה עוד דגשים לשים לב?)

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

  • ספונסר פורום
פורסם

אין דגשים מיוחדים ,הרכב הזה אמין במיוחד

תהנה .

בהודעה הפרטית ביקשת התיחסותי לשרשור הזה

למה התכוונת ?

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
או גלגלי השיניים, בכל מקרה, אם אין תזמון המנוע לא יניע, גם לא עשר דקות לאחר המקרה...:wink:

מוזר המשאבת מים באוטו שלי היתפרקה הטימנייג קפץ מהמקום ובכול זאת האוטו הניעה. ובכול זאת היה היתנגשות שסתום בוכנה איך זה ?

פורסם
אין דגשים מיוחדים ,הרכב הזה אמין במיוחד

תהנה .

בהודעה הפרטית ביקשת התיחסותי לשרשור הזה

למה התכוונת ?

בעיקר על הדגשים, אבל באמת שאני לא מוצא שיש לרכב הזה "מחלות" מיוחדות. המחלה היחידה היא שאין על הרכב שלט למכירה אבל כל הזמן שואלים אם אני מוכר......הרגשה טובה. תודה לכם, יצא לי גם לבקר באתרכם ופעם ראשונה שהתוודעתי אליו ומאוד התרשמתי לטובה.

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם
מוזר המשאבת מים באוטו שלי היתפרקה הטימנייג קפץ מהמקום ובכול זאת האוטו הניעה. ובכול זאת היה היתנגשות שסתום בוכנה איך זה ?

 

אם הרצועה רק קפצה {לא נקרע} שן או כמה, ברור שהרכב יניע אבל התזמון דפוק בגלל זה לא אמורים לנסות להניע ברגע שיש חשד לנזק מהרצועת טיימינג.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

×
×
  • תוכן חדש...