Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מוזר המשאבת מים באוטו שלי היתפרקה הטימנייג קפץ מהמקום ובכול זאת האוטו הניעה. ובכול זאת היה היתנגשות שסתום בוכנה איך זה ?

 

נראה לי חוסר מזל יחסי,

בעקרון לפי ההגיון הבריא, נניח שאין מגע בוכנה -שסתום, נזק יגרם לפחות לשסתומים, כמובן תלוי כמה זמן המנוע ימשיך לעבוד.

מספיק שהפיצוץ יהיה כשהשסתום אינו סגור לגמרי, השסתום ינזק.

 

לגבי ה 10 ק"מ בלי רצועה, כן הגיוני, אבל רק בנסיבות הללו:

אם הרכב נסע בזמן המקרה בין 100 ל 120 קמ"ש, המנוע כבה, העברת לניוטרל ובהמשך הדרך למוסך רק מישור וירידה

יש סיכוי ממש טוב שתגיע :lol:

אבל למה דווקא 10 ק"מ, מה רע ב 6 או 11, מספר עגול זה תמיד יותר אמין?

 

סליחה, לא יכולתי להתאפק.

:idea: העיקר שיהיה יום נפלא :roll:

 

*** מחפש סאאב 95/96 או רכב קבריולט להגשמת החלום ***

פורסם

חברים יקרים שלום וברכה.

 

בסקודה סופרב ואוקטביה מודל 2009 ו 2010 בעלי מנוע 1.8 טי.אס.איי. אין רצועת טיימינג אלא שרשרת טיימינג, שזה יתרון גדול כי כאשר ישנה שרשרת- לא מדובר בהחלפתה אחת לכמה שנים, אלא ככל הידוע לי צריך לכל כמה שנים לבדוק שהשרשרת מספיק מתוחה.

 

ידוע לי שבפיג'ו 404 המתילוגית היתה שרשרת טיימינג ובזכות זה המנוע האריך ימים ולראיה- עד לפני מס' שנים רכבים מסוג פיג'ו 404 נסעו היטב אצל בני-דודינו ביהודה ושומרון.

 

לגבי הנסיעה לאחר קריעת השרשרת- לא ידוע לי, אבל בדגם הנוכחי של הסופרב- נדיר שזה יקרה, בעיקר בזכות העובדה שמדובר בשרשרת והיא חזקה יותר מרצועה.

פורסם
.

 

לגבי ה 10 ק"מ בלי רצועה, כן הגיוני, אבל רק בנסיבות הללו:

אם הרכב נסע בזמן המקרה בין 100 ל 120 קמ"ש, המנוע כבה, העברת לניוטרל ובהמשך הדרך למוסך רק מישור וירידה

יש סיכוי ממש טוב שתגיע :lol:

אבל למה דווקא 10 ק"מ, מה רע ב 6 או 11, מספר עגול זה תמיד יותר אמין?

 

סליחה, לא יכולתי להתאפק.

לכן רשמתי שאיני מבין בזה ולכן יש את הפורום הנחמד הזה שיעזור, פשוט מישהו אמר לי על כך וזה לא נשמע לי הגיוני ולכן החלטתי להתייעץ. פעם הבאה באמת שעדיף להיתאפק.

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם

לפני 5 שנים זוגתי נתקעה בכביש מהיר, כאשר מנוע כבה פתאומית. הייתה לה פולקסווגן בורה.

באתי לחלץ אותה, התחלפתי איתה מכוניות, הנעתי את הרכב ונסעתי מצומת טייסים עד מחלף שפירים ושם הרכב נעצר כליל ונגרר משם למוסך פליקס. במוסך הודיעו לי שנפלה רצועה והחליפו אותה יחד עם המותחן. לא נגרם שום נזק למנוע.

במשך כמה חודשים לאחר מכן הרצועה הארורה נקרעה ונפלה כמה פעמים, ולא נגרם שום נזק למנוע.

מבולבלים? גם אנחנו...

פורסם
לכן רשמתי שאיני מבין בזה ולכן יש את הפורום הנחמד הזה שיעזור, פשוט מישהו אמר לי על כך וזה לא נשמע לי הגיוני ולכן החלטתי להתייעץ. פעם הבאה באמת שעדיף להיתאפק.

 

לא הייתה לי כל כוונה לפגוע :cry:, אתה צודק 100% אמרת שזה לא נראה לך הגיוני, וזה בסדר גמור

אני התלוצצתי על חשבון זה שסיפר לך את הסיפור, הוא כיביכול כן מבין...

 

"ולכן החלטתי להתייעץ"

זו בדיוק מטרת הפורום גם כפי שאני מבין זאת.

:idea: העיקר שיהיה יום נפלא :roll:

 

*** מחפש סאאב 95/96 או רכב קבריולט להגשמת החלום ***

פורסם
צריך להבחין בין רצועת טיימינג לרצועת אביזרים.

 

עד כמה שזכור לי ברכב זה יש רק רצועה אחת לכל המרכיבים.

פורסם
עד כמה שזכור לי ברכב זה יש רק רצועה אחת לכל המרכיבים.

 

וכנראה שניכם צודקים,

את רצועת הטיימינג לא רואים היא מוסתרת ע"י פלסטיקה בעוד השניה גלויה ומסובבת לפחות את מדחס המזגן

:idea: העיקר שיהיה יום נפלא :roll:

 

*** מחפש סאאב 95/96 או רכב קבריולט להגשמת החלום ***

×
×
  • תוכן חדש...