Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התאמת מנוע טורבו לקולט? או פרוייקט?


שימו לב! השרשור הזה בן 5094 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני קצת לא מבין מה אתה מתחייס לזבל שנזרק פה לאוויר , לאיפה אנשים רצו , פניות ,שלדה ,ברקסים, אני באמת רואה את השלדה שלו קורסת מהעומס המטורף , או שבטח הוא לא יוכל להיכנס לפניות כמו כל ההנעות הקדמיות למינהן , הרי כולנו מתחרפנים בסיבובים עם 2 וחצי באר והאוטו פונה יופי , חלאס אם זה !!!

גם ככה , מה התוכנית , עוד TDO4 ? יהיה 180 200 כוח ביום יפה עם רוח גבית ? האוטו יסע יפה מאוד ...

לך על זה , תתחיל בברורים על פרויקטים דומים , תברר תחפור ותחפור טוב בכל הפורומים בחול מה אפשר או אי אפשר לעשות עם המנוע הזה , איפה אנשים פיצצו , איפה אלה שנוסעים עד היום עם מנוע סגור וכן הלאה ...

מה שכן ,5 ,6 אתה עושה חמוצים ולא שום דבר מעבר , תכין את עצמך להוצאה יותר גדולה ...

 

אור אתה צודק לחלוטין אין ספק בכלל, אבל דווקא בגלל שחלק מהתגובות פה

הם קשקוש אחד גדול חייבים להחזיר את הנושא ל"מסלולו".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לצמיגים וכו' זה לחוד, יש לי סכום מסויים בצד שמיועד כרגע לסט קפיצי הנמכה וג'אנט 15 ברוחב 7.5-8 אינץ' עם צמיגים.

זה לא כולל את ה 15K. אני מאמין שאני אצטרך כמובן גם בולמים ספורטיביים וזה גם יהיה לו תקציב משלו, חוץ מזה איזה עוד חיזוקים אני אצטרך? כי יש לי סכום של 15K לפרוייקט ועוד סכום בצד לחיזוקים

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, חלק מהיופי והכיף בשיפור רכב זה שאפשר לעשות אותו בשלבים.

 

בחור כמוך עם רכב כמו שלך, גם אם היה לו 50K פנויים לפרויקט לא הייתי ממליץ לעשות את זה בבת אחת ומרכב ממוצע ביותר לקבל פתאום מפלצת שאתה בקושי משתלט עליה.

 

 

תתקין קיט בולמים וקפיצי הנמכה.

תמשיך לחסוך ובינתיים תתרגל את היכולות של הרכב ותשפר את המיומנות שלך.

תתקין צמיגים וג'אנטים,

תמשיך לחסוך,לתרגל ולשפר מיומנות,

תשדרג את כל מערכת הבלימה.

בד בבד, תתחיל לקנות כל פעם חלק אחר לפרויקט הגדישה(טורבו,סעפת,אינטרקולר,פורק,צנרת וכו'), אפשרי בחלק מהחלקים אפילו משומשים ובעוד חצי שנה גם יהיו לך את כל החלקים וגם רכב שמוכן לשידרוג.

 

כל מה שנשאר זה להכניס את הרכב למוסך ותוך כמה ימים לקבל אותו גודש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי, עכשיו יש לי שאלה כזו, במידה ואני באמת מתקין עכשיו את הבולמים קפיצים, משדרג מידה בג'אנט ל 15 וצמיג ברוחב 195 נראה לי מספיק. בקשר למנוע, ישנה אפשרות להתחיל לעבוד עליו ולהמשיך לנסוע? כלומר להתקין סעפות לסיים את ההתקנה ולנסוע, אחרי כמה ימים לעבוד על משהו אחר וכו'?

 

אגב מומלץ לפתוח את המנוע? או שאפשרי להשאר איתו סגור? כלומר אני צריך להחליף תלתלים וכו'?

 

ואם למישהו יש מושג אם הגיר יוכל לעמוד בגדישות נמוכות יחסית? או שצריך לחזק אותו בקלאץ' אחר? או קולר שמן?

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לבדוק את הנושא של ייבוא מנוע MIVEC, הוא 1.6 עם 170 כ"ס אם אני לא טועה ואטמוספרי.

אני לא יודע אם הוא מתאים 1 ל 1 או שצריך לעשות שינויים כלשהם, בכל מקרה תבדוק עם מוסכים אם יש אפשרות להביא מנוע כזה וכמה זה יכול לעלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בחור שיש לו קולט מנוע 1.8 מדגם כלשהו לא נשארו הרבה כאלו, הוא הרכיב עליו טורבו יש לו מוסך משלו

http://www.scale-forum.com/cgi-sys/suspendedpage.cgi?t=23163

זה האשכול אבל כרגע האתר נפל אז. תצטרך להמתין והרכב שלו מטורף:twisted:

 

 

מצאתי סרטון שלו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי זה הבחור שהביאו פה לינק אליו ואמרו "תראה למה לא שווה לך" שלא הבנתי בדיוק למה לא.

בכל אופן נראה אני אנסה ליצור איתו קשר.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבחור עם הקולט השחורה זה חבר טוב נראה לי שאתה צריך יותר מ15K בשביל פרוייקט כזה יש ברכב מנוע 2000 וטורבו GT30 עם ניהול מנוע ולסטאפ כזה צריך המווון מזומנים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן אבל הבעיה שאני לא רוצה לגדוש משהו כלכך מטורף, אחרי הכל זה קולט, ויש לי וותק סה"כ 3 שנים על הכביש ולמען האמת אני לא רוצה להשתגע, אלא להינות מהרכב, וזה למה פניתי לכיוון פרוייקט ככה אני יודע פחות או יותר מה הולך ומה בעיה ומה לא, ככה גם יותר נוח לי ומה שבטוח יעלה לי יותר זול מאשר למכור את הרכב בכמה שהוא שווה ולהוסיף עוד כמה עשרות כדי לקנות מינימום איביזה טורבו, שלא נדבר על WRX

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

תקשיב גבר אין טעם כל פעם שרוצים לשפר את האוטו לרוץ לטורבו

יש אפשרות גם לעשות הרחבת מעברים שזה לא כזה סיפור יקר ולהחליף את הצינורות בצינורות יותר גדולים

ולהחליף משאבת דלק ליותר גדולה

וזה נותן הפקט של בערך 25% אם עושים את זה כמו שצריך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להורי בשנות ה90 היה בארה"ב קולט טורבו שהגיע מהחברה.

אולי ישנם עוד מנועים כאלה שמסתובבים בלוחות בחו"ל.

מידע: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2258879&postcount=6

TFSI Power

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5094 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...