Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוקנהיים 16-18/4 ואני נוהג באלפא GTV 1971


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למרות שכבר כתבתי בשרשור אחר על המבחנים, ארכז כאו את חוויותיי מהמרוץ הקרוב.

לאחר שנבחנתי על ידי צוות פולני בהונגרורינג, אשתתף ב-16 עד ה-18/4 במרוץ הסיבולת למכוניות קלאסיות שמאורגן על ידי ADAC:

http://www.classic-trophy.de/index.php?id=220&L=1

הארוע הוא חלק מעונת מרוצי סיבולת הקלאסיות שמוגדרת בעצם כאליפות אירופה למרוצי סיבולת לקלאסיות.

אורך המרוץ הקרוב 3 שעות עם החלפת נהג באמצע.

תקנות FIA במלואן תקפות במרוצים אלו כולל בפעם הראשונה הכרח לחבישת HANS.

כאן המקום להודות ליובל מלמד שעזר המון.

אני אעדכן בשרשור זה את קורותיי.

למי שמבין פולנית כתבו על האלפא שאיתה אשתתף וגם הזכירו אותי:

http://wyscigi.autoklub.pl/news/alfa...aroringu,29077

אז צפו להתפתחויות.

snc00123t.jpg

sth73698.jpg

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ראובן בהצלחה - הצלחה שלך היא גם הצלחה שלנו, של כל חובבי המכוניות הקלאסיות.

אתה באמת נראה כמו בסרטים - ווהאו !!!

רוצים המשך לשרשור ותמונות, את רעש המנועים אנו מזמזמים בראש.

בהצלחה

מצא משה

פורסם

בפעם הראשונה הכרח לחבישת HANS.

 

 

אחוז פגיעות הצוואר במרוצי מכוניות הוא גבוה יחסית, אבל לרוב הפגיעות מאוד קלות. מתקן ה HANS לא הוכח עדיין כיעיל במחקרים קליניים מבוקרים, והועלה אף החשש כי הוא עלול להחמיר פגיעות ראש בנסיבות מסוימות (צירפתי מאמר בענין). כל המידע עליו בשלב זה הוא למעשה רק מניסויים מעבדתיים תיאורטים.

 

בכל מקרה בהצלחה רבה, ואל תשכח שאסור להתחרות במכוניות קלאסיות בין 7-9 :wink:

 

נמרוד

HANS.pdf

פורסם

בכל מקרה בהצלחה רבה, ואל תשכח שאסור להתחרות במכוניות קלאסיות בין 7-9 :wink:

 

נמרוד

 

נמרוד

זה תופס רק בתחרויות שנערכות בארץ.

 

ראובן

כל הכבוד ובהצלחה.

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם

מחכים לסרטונים ולתמונות

וכמובן לחוויות האשיות שלך אחרי המירוץ

 

שיהיה המון המון בהצלחה !

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

פורסם

שלום.

 

סחטן ראובן.

וואלה תרגמתי את הכתבה מפוילשקה {פולנית} לשפת העם וואלה כתבו עלך בעיתון!

מאחל לך בהצלחה זיין את הפולנים כמו שצריך ותחזור הביתה בשלום.

רק מה דגל ישראל מצויר על הגג היה גורם לכמה אנשים שם להתעלף ימח שמם נבילס.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים.

פרטים בהמשך:

snc00194.jpg

snc00190m.jpg

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

תוצאות:

מקום שלישי בקטגוריית CLASSIC TROPHY, נפח עד 2000 סמ"ק.

מקום שביעי בקטגוריה משותפת YOKOHAMA FHR+CLASSIC TROPHY, נפח עד 2000 סמ"ק.

מקום 24 מתוך 59 ללא התחשבות בקטגוריות.

קטגוריית ה-FHR היא למכוניות מאוד משופרות.

 

תודות:

ליובל מלמד- ספרקו שבלעדיו לא יכולתי להשתתף.

לאבי וגיא- מוסך התלתן בפ"ת שתמכו ועזרו.

לשי שמעוני על עזרתו.

 

פלטק הפולני נהג 100 דקות ואני בערך 75 דקות לא קלות עם המון "מלחמות" על מיקום לפני ואחרי סיבובים, בישורת הארוכה האלפא הייתה קצת חלשה (כל הזמן סיננתי בין שפתיי "היכן הג'וליה שלי כשצריך אותה").

מה שמאוד הפתיע היה שבסוף המרוץ נוכחתי לדעת שזמן ההקפה המהיר ביותר היה שלי ולא של הפולני.

קיבלתי המון מחמאות מכל מיני צוותים בעיקר גרמנים על הנהיגה וכמוכן קיבלתי שתי הצעות הצטרפות לקבוצות.

הייתי מאוד עיקבי בזמני ההקפה לאורך כל הנהיגה במרוץ.

מחכה כבר לפעם הבאה...

תמונות וסרטונים בקרוב.

 

img1859g.jpg

SNC00190.jpg

SNC00192.jpg

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30


×
×
  • תוכן חדש...