Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן , ברשותו של אבא שלי מפעל קטן לייצור רהיטים , הקטע שהוא ממוקם במרכז הארץ , אם מתאים לך , תקבל בפרטי את הטלפון שלו והוא ישמח לעזור בכל בקשה זה בטוח .

פורסם

תשלח להם מייל או תתקשר, לברר אם הם מספקים לחיפה:

http://www.halomot.co.il/site/%D7%9E%D7%99%D7%98%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%98%D7%95%D7%AA-%D7%A7%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%97%D7%9C%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%AA.asp

 

עסק משפחתי קטן, שירות למופת, כבר קנינו לפחות 3 מיטות שכל אחת מהן שונה לגמרי.

מסוגלים לבנות על פי הזמנה מה שתרצה, בערך. למשל, מיטה זוגית שנפתחת מהצד. כן, כן.

במיטה הזוגית הספציפית שיש לי בבית האורך הוא 195 ס"מ - בדיוק בהתאם למזרן + עובי העץ (פעמיים 18 מ"מ)

אגב, האורך הסטנדרטי בארץ זה 190. המידה של הסקנדינבים (איקאה...) והאמריקנים כמובן היא 200.

 

אם גם 195 זה יותר מדי, אין ברירה אלא ללכת על "בסיס מיטה", בדיוק בגודל של המזרון.

יש פשוטים, מהסגנון הנפוץ בדרום ת"א (נראה כמו רפסודה ועולה גרושים)

ויש גם כאלה:

http://www.halomot.co.il/site/info.asp?id=47

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

חברים תודה, באמת החכמתי, בהנחה שאכן המזרון יהיה 190 ס"מ(למרות שגם ב180 אני לא צריך לקצץ את הרגליים אבל ברור שזה יהיה פחות נח), אני צריך מיטה שפשוט תהיה 190 ס"מ לא מסגרת כזו או אחרת בדומה שאייל הציע, הבעיה שכל הבסיסים הללו דיי עלובים ואפילו מכוערים.

 

להורים שלי למשל יש מיטה ממש סבבה בקטע הזה דומה לבסיס אבל רואים שזו ממש מיטה , הבעיה שהיא בת 20 שנה כמעט, מה שלא נראה לי מייצרים המון.

 

מבדיקה בעמינח סנטר קיימת אופצייה כסו והיא ממש יקרה.

 

בכל מקרה אמשיך את חיפושיי ולמי ששאל, אכן אני נשוי.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

קח את מה שיש להורים שלך ושכפל אותה אצל נגר עם עיצוב חדשני יותר.

 

מעבר לזה, הבסיסים האלה קצת בעיתיים כי המזרן זז מצד לצד וכל פעם צריך ליישר אותו בגלל החוסר במסגרת.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

זה לא ילך לרוחב כי אז אני אמצע את עצמי יושן מול הארון

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

נסה להרים טלפון לפולירון או לפולימרים אשקלון. הם מייצרים מזרוני ספוג ואת אלה ניתן בקלות לחתוך לכל מידה. סביר להניח שהם ידעו להגיד מי עושה מיטות קצרות יותר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...