Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז אני קצת מבולבל. מצד אחד יש את הגירסא של ה-1.8 ליטר שהגיע לארץ עם ג'אנטים R14-R15 (מה שיש לי), מצד שני יש גם את הגירסה הספורטיבית של ה-2.0 ליטר שלא הגיעה לארץ עם ג'אנטים R16 אבל לפי מה שהבנתי ההבדל העיקרי הוא בעיקר במנוע כשהמבנה של האוטו הוא אותו מבנה. אז אם אני אשים R16 למאזדה 1.8 ליטר שלי (במידה ואשיג אישור ממשרד הרישוי) האם זה יפגע ברכב בצורה כלשהי?

אני שואל כי אני כל הזמן שומע דעות סותרות, חלק אומרים שאפשר וחלק אומרים שזה יפגע בציריות או מה שזה לא יהיה ושהקילומטראז' יזייף כד'.

 

תודה מראש :-)

פורסם

אני הייתי שם 15" (ובעבר שמתי). לא תהיה לך בעיה לאשר.

אם תשים 16" יהיה לך קשה להאיץ, במיוחד עם האוטומט. צמיגים יהיו יקרים יותר ותצרוכת הדלק שלך תגדל. אני אישית לא רואה סיבה מוצדקת להגדיל ל-16".

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

יש אישור ל16 (205/50/16) (מופיע באוטודאטה) התוכנה שמשתמשים במשרד הרישוי.

וגם אני מכיר מישהו שאישר את המידה לרכב הזה בלי בעיה.

 

עם מידה 16 יהיו לך יותר רעשי כביש, אחיזה טובה יותר, צריכת הדלק תעלה, והאצה מהמקום תהיה קצת חלשה, והספידומטר יזייף מעט.

 

מציע לך לעבור ל15 אינץ' יותר מומלץ.

פורסם

אוקיי נראה לי אני באמת אוותר על ה-16 ואלך על 15... עכשיו לחסוך לג'אנטים וצמיגים חדשים בנוסף לכל השאר! אני בחיים לא אצא לחופש בשנה הקרובה...

 

בכל מקרה תודה לכולם :-)

 

מוסיף שאלה:

האם יש חישוקי מגנזיום 15'' ואם כן איפה משיגים אותם וכמה הם עולים בערך? איזה חברות מומלץ?

וכנ"ל לגבי הצמיגים (איזה חברה מומלץ וכמה עולה בערך?)

×
×
  • תוכן חדש...