Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לכולם אדווח מה אעשה בסוף. עכשיו נשאר רק לשוטט ע"מ להשיג את הטרי ביותר.

אלא אם כן אקבל הצעה מפתה אחרת שונה ממה שהוזכר כאן.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

להגיד לך תאמת אני בימקומך הייתי הולך על הסט הכי זול בלי ליפגוע לדעתי מיותר להשקיעה יותר כסף

ממשהו שאתה לא תרגיש תמורה מימנו הרכב ומידות הצמיג שהגדרת לא יהבו הרגשת שינוי לדעתי בין אם תסים תצמיג

היקר ביתר או אתהזול ביותר תכסוך בכסף גבר

פורסם

אכן קלבר יתאים מאוד לרכב

צמיגי זכי מאוד אמינים, אם כי יש זול יותר בתלפיות - צמיגי אורון

תגיד לו שאיתמר עם הבורה הפנה אותך, תקבל ממנו צמיגי יוקוהמה איכותיים

275 ש"ח לצמיג כולל הרכבה ואיזון

 

ערב טוב

Golf 2008 MK5

פורסם
להגיד לך תאמת אני בימקומך הייתי הולך על הסט הכי זול בלי ליפגוע לדעתי מיותר להשקיעה יותר כסף

ממשהו שאתה לא תרגיש תמורה מימנו הרכב ומידות הצמיג שהגדרת לא יהבו הרגשת שינוי לדעתי בין אם תסים תצמיג

היקר ביתר או אתהזול ביותר תכסוך בכסף גבר

 

 

שמת לב שאתה דעת יחיד כאן בפורום בנושא זה.

ידידי, כשהיה לי שרייד 92, קניתי 2 צמיגים זבל סיני, ורעדתי על נשמתי כל פעם שנסעתי מלא / כביש רטוב וכו'.

התקדמתי, קניתי פונטו 01 [נא לא לזלזל :wink:]

זה חיים ואני לא משחק עם זה.

בלבד נוחות הנסיעה, השקט, ריכוך זעזועים, חשובה לי אחיזה סבירה לאורך זמן, ואיכות ייצור גבוהה.

נזק מפיצוץ צמיג במהלך נסיעה עלול להיות הרה אסון.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

חלילה זילזול פשוט הכוונה שלי רמת הצמיגים במחיר הממוצעים הסבירים ביותר הם בערך שווים לאחד

לא חושב שיש טעם לחפש צמיג בעל מחיר גבוהה מהממוצע שתקבל מימנו יותר תמורה מהצמיגים הממוצעים

פורסם

אני ממליץ לך לעושת ניסיון אם בא לך ואני מסיר מעצמי כול אחריות לכול דבר שהוא .

 

תתקין בסרן המניע שלך צמיג אחד טוב ! ואחד אחר מעפן .

תלחך גז חזק פעם אחת ותרגיש שההגה ימשוך , ללא כול קשר לא-סימטריה שיש ,זה יהיה כ"כ חזק מההבדלים של האחיזה .

צמידים לא משחקים .

אתה גם ככה מחליף פעם בשנתיים בערך אז שים משהו טוב .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

לי [פותח השרשור] יש 2 צמיגים של טייפון ו2 של קונטיננטל.

 

רכשתי את הרכב לפני כחצי שנה, ובעל הרכב רכש את הצמיגים באוטו דיפו לפני כשנה לפני המכירה.

ז"א שנה וחצי - שנתיים מהיום.

 

התאריכים על הצמיגים הם מסוף 2005!!!

מה שאומר שכשקנו אותם הם היו לפחות בני שנתיים!

 

[נ.ב אז המבצע היה קנה 2 קונטי' קבל 2 טייפון].

 

עשה לבד את החשבון שלך.

 

נ.ב. אני גם לא מאמין במושג הזה "חברת בת של קונטי'"

עם צמיגי הטייפון שלי אני מרגיש כל מטבע של חצי שקל בכביש

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

עדכון:

הבוקר התקנתי רביעיה קלבר , בצמיגי רונדו - ירושלים [ת. דלק פז מול אנג'ל]

הצמיגים משבוע 35 09.

 

מרגישים הרבה יותר טוב מהסט הקודם.

 

המחיר: 1100 ש"ח [275 ש"ח ליחיד]

המחיר כולל מע"מ איזון והתקנה. תיקון תקרים לחינם למשך שנה. אחריות ל4 שנים.

 

אני מרוצה.

 

בהצלחה.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

×
×
  • תוכן חדש...