שלום לכולם
ברשותי רכב ישן המשמש כרכב שני במשפחה, אני אמור לגשת לטסט שנתי השבוע, כבר שילמתי את האגרה, אולם התגלתה נזילה חמורה במסרק ההגה. עלות התיקון כ- 2,000 ש"ח, סכום שאני לא מתכוון להשקיע.
פרסמתי את הרכב למכירה במחיר נמוך משמעותית מהמחירון, עם גילוי נאות על הנזילה.
השאלה מה הלאה?
ברצוני לקבל את האגרה ששילמתי חזרה (בין אם יגיע קונה ובין אם לא). אם הבנתי נכון, האפשרות היחידה היא להוריד את האוטו מהכביש?
במקרה כזה, במידה ויגיע קונה, האם יהיה אפשר להחזיר את הרכב לכביש? במידה ולא יגיע קונה, האם זה השלב שאני סוגר עסקה מול חברות פרוק הרכבים או שיש עוד משהו שצריך לעשות?