Jump to content

ליאור_פ

  • הודעות

    47
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ליאור_פ

  1. שלום לכולם, משפחה בת 5 נפשות מחפשת רכב משפחתי מרווח באזור ה 70 אלף שקל +-. מחפשים רכב עם מושב אחורי מרווח, תא מטען גדול, אמינות וחסכון בדלק. פחות חשוב חווית נהיגה ופוזה. רעיונות?
  2. הרכב הוא רנו מגאן 2003. נראה לי שהקפאה היא האופציה הכי טובה עבורי. אקפיא לחודש, אם אף אחד לא יירצה את הרכב במחיר נמוך, אאלץ למכור לפרוק. איך הולך תהליך הפרוק אם הרישיון מוקפא? פשוט לגשת למשרד הרישוי ולבקש במקום הקפאה הורדה? ואיך מתבצעת ההתנהלות מול מי שקונה לפרוק? לא מפריע שהרכב כבר יירד מהכביש / או שהוא מוריד מהכביש? צריך מסמך בינינו?
  3. שלום לכולם ברשותי רכב ישן המשמש כרכב שני במשפחה, אני אמור לגשת לטסט שנתי השבוע, כבר שילמתי את האגרה, אולם התגלתה נזילה חמורה במסרק ההגה. עלות התיקון כ- 2,000 ש"ח, סכום שאני לא מתכוון להשקיע. פרסמתי את הרכב למכירה במחיר נמוך משמעותית מהמחירון, עם גילוי נאות על הנזילה. השאלה מה הלאה? ברצוני לקבל את האגרה ששילמתי חזרה (בין אם יגיע קונה ובין אם לא). אם הבנתי נכון, האפשרות היחידה היא להוריד את האוטו מהכביש? במקרה כזה, במידה ויגיע קונה, האם יהיה אפשר להחזיר את הרכב לכביש? במידה ולא יגיע קונה, האם זה השלב שאני סוגר עסקה מול חברות פרוק הרכבים או שיש עוד משהו שצריך לעשות?
  4. איזה הגנה עושים? ואקס? איטום? (סתם זורק מושגים שאני מכיר). האם הרכב לא מגיע עם הגנה כלשהיא ישירות מהיבואן?
  5. אז התחדשתי באוטו חדש (מזדה 2 דמיו 2015). מישהו מכיר מקום באשדוד ששוטף רכבים בצורה ידנית ועדינה ולא מקרצף את האוטו עם מטאטא כביש? אני לא מעוניין במכונות האוטומטיות, לקחת לדיטייליינג נראה לי קצת יקר בשביל סתם שטיפת סוף שבוע. נ.ב ברור לי שתמיד אפשר לשטוף בעצמי, אבל אם מישהו מכיר מקום שטיפה ראוי באשדוד אשמח לשמוע...
  6. היי ברשותי פורד פוקוס שנקנתה לפני מספר שנים מליסינג של אלדן. ברכב מותקן קודן ללא סמל של חברה מסוימת, מצורפת תמונה. אני רוצה לשנות את הקוד. מישהו יודע מה התהליך? בתודה מראש
  7. מה לגבייי האמינות של שני הרכבים או עלות טיפולים?
  8. קראתי רבות בפורום וגם באינטרנט, עברתי בין הסוכנויות אך לא הצלחתי להגיע להחלטה. שתי המכוניות מגרדות את ה 100 אלף שקל מלמעלה. היונדאי מרגישה מרווחת הרבה יותר למשפחה עם שני ילדים. המאזדה מגיעה על פניו עם ביצועי מנוע/ גיר טובים יותר וחסכונים יותר בדלק לעומת המנוע 1.4 וארבע הילוכים ל היונדאי. את המרווח מרגישים ביונדאי מיד. לעומת זאת, עד כמה מורגש היתרון המכני במאזדה למי שלא שולט/בקיא/רגיש/ מבין במכוניות? בנסיעה שנתית של כ 25 אלף קילומטר, על כמה הפרש בצריכת דלק אנחנו מדברים? מי מהן אמינה יותר? מי זולה יותר בטיפולים? אקח את שתיהן לנסיעת מבחן מחוץ לעיר אך אני לא בטוח שזה יעזור לי להחליט.
  9. אני מצטער על השאלות שלי, אני פשוט ממש לא בקיע בתחום. האם לא הגיוני יותר שפשוט השיפוץ של הראש מנוע לא החזיק יותר מידי זמן מעמד, ולמרות שזה כבר לא בתקופת האחריות המוסך העדיף להמציא את התקלה עם הסמרטוט?
  10. לא ראיתי במו עייני, הרכב נתקע אתמול בערב, נגרר לאחסון והגיע במהלך הבוקר למוסך לבדיקה. ממה שאני מבין מהחברים פה, מדובר במכלול סגור שלא אמור להיכנס אליו כלום? לא שאני בא להגן על המוסכניק שביצע את הטיפול הקודם, אבל במידה וזו אכן הבעיה (והוא לא משקר וחלק שהוא הרכיב לפני חמישה חודשים נקרע/נשבר), קצת מוזר שלוקח לסמרטוט חמישה חודשים להיתפס שם...
  11. ברשותי פורד פוקוס. לפני כחמישה חודשים נקרעה רצועת הטיימניג נגרם נזק לראש המנוע ששופץ,והוחלפו גם מותחנים ומשאבת מים. אתמול שוב נתקעתי עם האוטו, לאחר גרירה למוסך, בעל המוסך טוען כי סמרטוט שהתלפף סביב הרצועה הקפיץ את הטיימינג וגרם שוב לנזק. בגדול חוץ מלחפש אנשים שיישתתפו בצערי, האם באמת ייתכן שפסולת מהכביש תגיע למקום רגיש שכזה ותגרום לכזה נזק?
  12. שלום רב ברשותי פורד פוקוס 2009. עקב תקלה ברכב, במוסך אבחנו שרצועת הטיימינג נקרעה ושיש פגיעה גם בראש המנוע שיש לשפצו. המחיר שנאמר לי עבור התיקונים (שיפוץ ראש מנוע + טיימינג, משאבת מים מותחנים וכו) עומד על 5,700. המחיר אינו במוסך של היבואן. כשניסיתי לקבל הצעות מחיר ממקומות נוספים, המוסכים לא רצו לתת לי הצעה בלי לראות קודם את הדרוש תיקון. האם מנסיונכם המחיר האמור סביר?
  13. היי היכן ניתן למצוא בארץ (פרט לפירוקיות) מנגנון נעילת דלת מיכל הדלק לרנו מגאן 2003? מצאתי כמה באייבי, לא כל כך בא לי לחכות מעל לחודש למשלוח, לא כולם שולחים לארץ, המחירים לא משהו. יש אתרים אחרים שאתם מכירים? על פניו מספר החלק 97277372, מצ"ב תמונה.
  14. היי בטיפול האחרון שביצעתי ברכב אבחנו במוסך נזילה באחד מבולמי הזעזועים הקדמיים. הציעו לי להחליף את שני הבולמים במחיר של כ- 900 ש"ח עבור זוג בולמים תוצרת יפן (לא זוכר את השם) + 400 שקל עבודה. האם המחיר סביר? במידה ויש נזילה באחד הבולמים מקובל להחליף את שניהם? בתודה מראש
  15. ולא כזאת שמעסיקה בני נוער בחופש הגדול שרק מחכים לטיפ בסוף השטיפה...
  16. היי אני בשלבים מתקדמים מול אחת מחברות הליסינג הגדולות לרכישת פורד פוקוס 2009. הרכב נראה שמור ויש לו בדיקה מעולה שהם עשו( ושאני כמובן לא מתייחס אליה וייקח את האוטו לבדיקה משלי בחברה אחרת). יחד עם זאת, על הפנאל של המולטימדיה ישנו קילוף גדול של צבע ובכפתורים התחילו בועות וקילופים. הבנתי שזו בעיה ידועה של הפורדים. האם אפשר לדרוש מהחברה שיסדרו את הכפתורים וקילוף הצבע?
  17. היי מצאתי רכב מזדה 3 שנת 2007, יד שנייה כשהיד הראשונה השכרה. הבעלים הנוכחים רכש את האוטו לפני שלוש שנים עם קילומטרז של 60,000 כשהוא עומד כרגע על 95,000. פנים הרכב ומתחת למכסה המנוע הכל שמור, המוכר פדנט בכל הנוגע לנקיון (אני יודע זאת כי יש לנו חברים משותפים), שוטף את הרכב פעם בשבוע לבד, אני מקווה שהוא השקיע כך גם מבחינה טכנית. קיבלתי ממנו היסטורית טיפולים, הרכב טופל במוסך מורשה כשבהיסטוריה יש בעיקר טיפולים תקופתיים (בזמן). המוכר מבקש 46 א' ש"ח על הרכב (אצל לוי יצחק המחירון המשוקלל עומד על 44.5 א' ש"ח ואצל יד 2 46 א' ש"ח). מה הייתם עושים במקומי? (חוץ מלקחת את האוטו לבדיקה לפני הקנייה במידה ואני אחליט אכן לקחת אותו).
  18. אני חייב להגיב בבעלותי מגאן 2003 שקניתי בשנת 2008 עם קילומטרז של בערך 70,000. בדרכי חזרה מהעברת הבעלות הביתה, בכניסה לחניון, עליתי על באמפר והחלון האחורי צנח ולא הסכים לעלות - הלך המנגנון, המוכר נשבע באימו שהכל היה תקין ואני ומכון הבידקה לא עלינו על הבעיה הנ"ל לפני הקנייה. קיוותי שבזה זה יסתיים אך התבדיתי. האוטו עבר טיפול כל 15 אלף קילומטר ובכל זאת רשימת התקלות הלכה והתארכה כשכל טיפול במוסך המורשה מחק לי משכורת מחשבון הבנק. רשימת תקלות חלקית: בכל אחד מהחלונות הלך המנגון (חלקם יותר מפעם אחד). הלך הגיר. בעייה ביוניט חום. בעיה בפלאגים (לא זוכר למה הוחלפו). ריפוד הגג קורס. בצינור המזגן היה סדק אשר גרם לבריחת הגז. נראה לי שזהו. לפני שקניתי את הרכב ערכתי בדיקות וגם אני שמעתי לאנשים שאמרו אל תאמין לסטיגמות, בכל רכב ניתן למצוא רכבים מצוינים אך גם רכבים שלא ייצאו מהמוסך. לצערי אני הוצאתי על טיפוליכם לפחות את אותה העלות שהוצאתי כשקניתי את הרכב. אני לא אומר שמגאן הוא רכב לא טוב אלא רק תיארתי את מה שאני עברתי עם הרכב שלי. אני בעתיד לא יקנה יותר מגאן. אגב, לאבא שלי יש מאזדה לאנטיס מאותה השנה ואותו קילומטרז. הוא לא מקפיד על טיפולים כמוני ורכבו לא נכנס פעם אחת בכל השנים הללו למוסך.
  19. היה לי סיפור דומה עם רכב שחסם אותי באחד מהחניונים בת"א (הוא היה מהחכמים שאוהבים לחנות באמצע הנתיב כשהחניון כבר מלא, כל השאר כבר יסתדרו). אחרי רבע שעה של ניסיונות תמרון התייאשתי. חבורת ערסים שהייתה במקום צפתה והתפלאה איך אני לא מצליח לצאת. הזמנתי אותם לכוון אותי ולאחר עוד רבע שעה גם הם הבינו שככה אני לא יכול לצאת לשום מקום. בסופו של דבר התאספנו כולנו הרמנו את אחד מצידי המכונית של החוסם ופשוט הזזנו אותה הצידה כך שיהיה לי מספיק מקום לתמרן ולצאת. בזמן שחזרתי לרכב אחד הערסים צעק לעברי זה ילמד אותו לחסום בפעם הבאה והוריד לו את האוויר מאחד הגלגלים.
  20. היי יש לי אותה בעיה. אפשר לדעת בכמה יצא הנזק לכיס?
  21. היי ברשותי רנו מגאן 2003. ידית תא המטען נפלה (מצ"ב תמונה של החלק הרלוונטי). מישהו יודע כיצד ניתן להחזירה למקום? תודה מראש לעוזרים
  22. קרה לי מקרה דומה, יצאתי מהלימודים וגילתי רכב דבוק כמעט באותה הצורה לרכב שלי רק שהחלק האחורי שלי עומד בזוית לחלק האחורי של הרכב הצמוד. אחרי מספר קללות הבחנתי שאני זה בעצם שחונה עקום ו"בתוך" הרכב הנוסף. מבט נוסף מגלה דפיקה יפה מהצד השני של האוטו שהבהירה בעצם שמישהו נכנס בי מהצד והדביק אותי לרכב מהצד השני. על הוישר השאירו פתק עם טלפון ושיחה מהירה הבהירה שבחור נחמד אך נהג חדש התבלבל בין הברקס לגז. לקחתי ממנו את הפרטים ואז נשאר הנושא הפעוט של איך יוצאים בלי לגרום נזק נוסף. (אני מזכיר שהחלק האחורי שלי חונה בתוך הדלת האחריות שלה) ומקדימה יש לי מדרכה ומכוניות נוספות. אחרי כמה דקות של חשיבה ומספר סקרנים שהצטברו במקום לא נותר אלא להרים פיזית את האוטו שלי וליישר אותו, עניין של כמה שניות ושישה בחורים. הכי מצחיק שהלטתי להשאיר את הטלפון שלי לרכב שבו "נכנסתי" וזאת היות וגם לרכב השני היה נזק לא קטן. אחרי כשעה אני מקבל טלפון מבחורה שלא מפסיקה לצעוק עליי מה עשיתי לאוטו שלה. לקח לי שעה להרגיע אותה ולהסביר לה שלא אני הגורם לכך ונתתי לה את כל הפרטים של הנהג הפוגע. אחרי חמש דקות היא מתקשרת אליי וטוענת כי הנהג השני מאשר את קיום התאונה אולם מכחיש כי נגרם לה נזק כלשהוא. הסברתי לה שבמידת הצורך אני מוכן להיות עד אולם לא שמעתי ממנה מאז.
  23. שלום בקרוב אמורים להגיע אליינו קרובי משפחה מחו"ל ובינהם 2 ילדים בגיל 5 לערך. כיצד אני אמור להסיע אותם? האם עליי לרכוש בוסטרים למרות שמדובר בתקופה קצרה? כיצד נהגי מוניות או אוטובסים מסיעים ילדים בגיל זה? אני משער שהם לא מחזיקים בוסטרים בתא המטען...
  24. כיצד אני יכול לדעת באיזו טמפ הוונטות מתחילות לעבוד?
  25. לא בדקתי, כיצד זה יכול להשפיע?
×
×
  • תוכן חדש...