Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן יש לי סופר לנסר והבולמים האחוריים עיפים וכשיושבים מאחורה שלושה אנשים לא מלאים הרכב יורד למטה ממה שראיתי

 

המליצו להחליף קפיצים עים בולמים ניסיתי לברר מחירים של קפיצים אצל ורטהיים ביקשו 700 לאחד

 

ממה שראיתי בפורום מישהוא מוכר קפיץ הנמכה של אייבך זוג ב400 אני לא מחפש קפיץ הנמכה אלה קפיץ רגיל שיחזיק את הרכב

 

במצב נורמאלי כשהוא מלא אם מישהו יוכל להמליץ או להפנות למקום עים מחיר סביר אני יודה לו

 

מקרב לב

פורסם

שלום לך

אם אתה קרוב לאזור באר שבע

אני ממליץ בחום על חנות שנמצאת ליד קניון הנגב ושמה "אבינועם גלעד"

המחיריים שלו מאוד נמוכים ולדוגמא רכשנו סט של בולמים וקפיצים פלוס משולשים קדמיים

לדייהטסו שרייד ב800 שקל אם אני לא טועה הכל ביחד אני כמעט בטוח שזה היה אפילו 600

אבל אני לא רוצה להגיד סתם

 

המספר שלו זה 08-6236258

ורוב החלקים המוזמנים מחכים לך אצלו למחרת

הבחור הוא מסורתי ומאוד נחמד

 

אתה גם מוזמן למסור לו ד"ש מהבחור הגבוה עם הפיאסטה

פורסם

דבר ראשון תודה רבה לא הייתי כמה ימים ליד מחשב לכן לא הגבתי אני אתקשר אליו מחר

 

רציתי לשאול איזה מוסכניק הציע להגביה את השינים או מהשהו כזה וממה שראיתי כאן זה לא מומלץ מיפני שכשה לכוון את שני הצדדים ואז יש בעיות של איזון

 

השאלה אים יש עוד דרך להגביה בלי כל מני השלכות למינהם ושוב תודה רבה לבחור מערד

פורסם

יש קפיצים מוגבהים חדשים לקניה לא יודע כמה עולים למה להתעסק עם מתיחות, ואם לא להנמיך אותה כ"על הדרך" חפש בפרוקיות 2 קפיצים נורמלים תמיד אתה תוכל להוריד אותם קצת וכבר כמה יעלה לך, או פנה לכפר הקרוב אליך ;) וחפש שם.

פורסם

אפשר לשים הגבהות גומי והרכב יישב גבוהה יותר מאחורה.

 

תבדוק את האופציה הזאת.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

×
×
  • תוכן חדש...