Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי בעיה קטנה כאשר אני פותח את הדלתות עם השלט, בעיה שבאה במיוחד בימים גשומים (בקיץ המצב הרבה יותר טוב)

אני לוחץ על פתיחת הדלתות בשלט והדלת של הנהג נפתחת רק אחרי לחיצה שלישית או אפילו רביעית.

לאחרונה גם הדלת הקדמית ממול נפתחת רק מניסיון שני.

כמובן שאפשר גם לפתוח אחרי פתיחה ראשונית (מבטל את האזעקה) עם המפתח.

 

בגלל שזה מחמיר בחורף, אני מניח שאיפשהו מצטברת לחות ולכן קשה יותר למנגנון להרים את כפתור פתיחת הדלת.

 

האם מישהו מכיר מקום באזור ת"א שיכול לטפל בזה? ובכלל האם לגשת לחשמלאי או למוסך מרכזי?

 

אולי יש במקרה משהו שאני בעצמי יכול לנסות שיעזור?

 

תודה רבה.

פורסם

צריך כנראה לכוון את הלוקרים בדלתות. אם אתה יודע לפרק דיפונים זה לא בעיה לכוון לבד.

מה שהכי חשוב הוא שהלוקר יהיה מתוח עד סוף מהלכו כשהכפתור מורם.

כשהשלט במצב "פתוח" משחררים את הבורג האוחז את המוט של הלוקר,מותחים ידנית את הלוקר עצמו (זה זמן טוב לראות שהגמושקה הקטנה שלו לא קרועה. זה מכניס רטיבות ללוקר ויהרוס אותו לבסוף) עד קצה מהלכו למעלה ומחזקים את הבורג חזרה.

 

אם אתה מתקשה לבד כל מתקין אזעקות ישמח לעזור תמורת כמה עשרות שקלים

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אני לא מכיר את הלוקרים ולכן עדיף שמישהו אחר יתעסק עם זה.

 

יש המלצות למישהו באזור המסגר בת"א? אם אתם מכירים מישהו באזור שילת (מודיעין) עוד יותר טוב.

 

תודה רבה.

×
×
  • תוכן חדש...