Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר במנוע של פיג'ו 1.6 16 שסתומים מדגם NFU

הרעיון הוא שיפור המנוע הנ"ל , וזה כולל החלפת ניהול של 106 gti , והחלפת קאמשאפטים יותר חמים ( או של 206 XS חמים יותר או של 106 GTI ) ומרימים הידראולים וקפיצים , השאלה היא האם זה אפשרי להתאים את הצמה של המנוע NFU לניהול החדש שיהיה לו ( 106 GTI ) ?

ויש עוד שאלה לגבי אפשרות החלפת מצערת מחשמלית למכאנית , ( כי עדיין לא מצאתי סעפת של 106 GTI ) , האם זה אפשרי להחליף רק מצערת (לא כל הסעפת יניקה ) ואיזה מצערת תתאים חוץ ממצערת מכאנית של 106 GTI ?

איך אפשר לשפר את הסעפת יניקה של מנוע NFU שתוכל לענות על השיפורים הנ"ל ?

(כמה זה קשה למצוא מנוע של NFX... )

פורסם

אחרי הרבה!! בירורים בנושא , ואני מדבר מתוך ניסיון, כדי להסב מנוע NFU למנוע עם ביצועים כמו הNFX (ואפילו קצת יותר , באזור ה 125 כ"ס) מה שאתה צריך להחליף זה :

 

בראש מנוע :

קאמשפטים ל של 106 GTI

קפיצי שסתומים ל של 106 GTI

מרימים הידראולים לשל 106 GTI

סעפת פליטה לשל 106 GTI

סעפת יניקה קומפלט של 106 GTI עם כול החיישנים (בנוסף צריך לקדוח ולהבריז 5 חורים בראש מנוע של הNFU כדי שיתאים)

 

חשמל:

מחשב ניהול מנוע

צריך להעביר את כול (!) החיישנים מה מנוע של הGTI לNFU אבל הכול.

(שמעתי שצריך גם קובית הצתה אבל לא כולם עושים את זה אז כניראה שזה לא הכרחי)

 

מערכת שמן:

צריך להחליף מהמנוע NFU את תושבת פילטר שמן, ולסתמום שם איזה חור באמצאות הברזה ואז לשים בורג. ובנוסף להעביר את הקולר המנוע GTI.

 

אגן שמן, להחליף לשל 106 GTI אחרת הסעפת פליטה לא תעבור שם.

 

תושבת מנוע שמאלתי ל של 106 GTI .

כיסוי רצועת טיימינג לשל 106GTI

 

בהצלחה. אם אתה צריך עוד עזרה תפנה אלי.

 

 

מסקנה, פרוייקט נחמד, מנוע NFU עולה גרושים וזה יתרון, קצת ק"מ זה גם יתרון. אבל צריך ממש לעשות SWAP בין המנועים אחד ליד השני.

 

 

עריכה :

 

עכשיו שראיתי שבכלל אין לך מנוע NFX ביד (חשבתי שאתה רוצה להחליף NFX ישן או משהו בסיגנון), רד מהנושא... יצא לך פי 2-3 מאשר לקנות מנוע NFX ביבוא , כדי לחכות חודש חודשיים למנוע מאשר לשבור את הראש בטרוף! אחרי חלקים מהעולם. מדובר על למעלה מ 50 חלקים בודדים (כול החיישנים הקפיצים מרימים...... וכו') חבל על הזמן והכסף !

פורסם

למה לא לשפר את ה - NFU כ - NFU מבלי לנסות להסב ל - NFX?

  • יש קאמשאפטים חמים יעודיים ל - NFU (כדוגמת catcams)
  • יש מע' פליטה ייעודיות (כדוגמת "סופרספרינט", ע"פ הצהרת הייצרן נותן כ - 125 כ"ס על מנוע סטנדרטי).

תוסיף מע' יניקה "חופשית" יותר + תכנות מחדש של הניהול הקיים ויהיה לך מנוע נחמד.

 

נראה לי שזו הדרך הפשוטה והזולה לקבל את הביצועים שאתה מחפש.

106GTI - Deus ex machina

פורסם

קודם תודה על העזרה , אתה יכול לגיד לי מאיפה אני יכול להשיג קאמשאפטים חמים ל NFU

ואחרי שמחליפים לקאמשאפטים יותר חמים , יש צורך בהחלפת קפיצים ומרימים הידראולים ?

כי אני ממשיך את השיפור דרך צ'יפ שמנתק קצת יותר מאוחר מניהול רגיל , אז נראה לי צריך להחליף מירימים וקפיצים ..

או שיש צ'יפ שהוא מקדם הצתה ומשחק במשהו אחר חוץ מניתוק סל"ד יותר גבוה ? מה עדיף ?

פורסם

יש לי למכירה קאם שאפטים חמים למנוע NFU של פיג'ו ספורט (יעודיים למנוע NFU)

 

אם אתה מעוניין פנה אליי בפרטי,כמו כן יש לי מרימי שסתומים ועוד המון חלקים למנוע NFX.8)

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

אם מחליפים רק את הקמשאפטים של ה NFU לקמשאפטים של 106 GTI

האם הם יתאימו לניהול של ה206 NFU , אפילו עם ציפ' מתאים או משהו דומה ?

פורסם

הליפט של הקאם שאפטים של ה106GTI גבוהה יותר,מה שיגרום לשילוב שלהם במנוע NFU לבלאגן של שסתומים ובוכנות.

הליפט לא מתאים לבוכנות שלך,במקור יש ב106GTI חריצים בבוכנות בשביל השסתומים.

 

האופציות שלך הם :

 

1) קאם שאפטים חמים יעודיים ל206 NFU.

2) לפרק בוכנות ובטלטלים ולהרכיב בוכנות וטלטלים של 106GTI. (ואז תוכל להרכיב גם קאם שאפטים של 106GTI)

 

 

אגב,קאם שאפטים חמים אפילו של מנוע NFU,בשילוב עם מנוע של 106 GTI,נותנים שיפור משמעותי.

כנראה בגלל מהלך פתיחה של השסתום גדול יותר.:-)

DSCF901111111105_resize1.jpg
×
×
  • תוכן חדש...