Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה, כמה שווה הרכב עכשיו (407)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתור בעל של פיזו 2009 יד ראשונה ק"מ 18000 שחורה ושמורה מאוד 4דלתות 2.0 נפח מנוע דגם sr/ בלי מגנזיום סאן רוף וריפודי עור, כמה שווה בשוק היום?

מה מחיר שכדאי לדרוש עלייה? נקנתה ב165000 מחברה כמובן.

אני חדש בפורום פה אז אם טעיתי במיקום ההודעה אשמח אם תעבירו אותה.:)

 

מוטי

פורסם

אתה לא יכול "לדרוש". אף אחד לא חייב לך כלום.

אתה יכול לבקש.

בדוק בלוחות כמה מבקשים על רכבים עם נתונים דומים, ותבקש יותר. (אם אתה רוצה להרוויח כמה שיותר).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אני לא התכוונתי לדרוש מכם, התכוונתי לדרוש מחיר זאת אומרת המחיר שממנו אני יתחיל לפחות . לדרוש מכם אני לא יכול כי כמו שאמרת אתם לא חייבים כלום אני התכוונתי למשהו אחר.

פורסם

אתה לא יכול לדרוש מאף אחד.

אם יתקשר אליך מישהו לברר בכמה אתה מוכר את הרכב אתה תדרוש ממנו כסף ? :shock:

לא נראה לי. אתה יכול מקסימום לבקש.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

איך אתה "חדש בפורום" עם 132 הודעות?

 

בכל מקרה, אני מסופק אם מישהו בפורום ינקוב לך במחיר ספציפי...

 

כדאי לך לבדוק כמה מבקשים על רכבים דומים ולשקלל זאת עם המחירון של לוי יצחק והמחירון של אתר יד 2.

 

אם אינך לחוץ בזמן אתה יכול להתחיל גבוה יותר ולהפחית המחיר ככל שידרש.

 

בהצלחה.

פורסם

בקיצור מה ש-razmel מנסה להגיד לך זה שתציע על הרכב שלך מחיר שנראה לך מתאים , יקנו ? הרווחת , לא יקנו ? תוריד מחיר ותתפשר .

 

אנחנו לא יכולים להגיד לך כמה לדרוש על הרכב שלך , מקסימום תבדוק באחד המחירונים לקבלת אומדן בערך.

פורסם

דבר אחד אני מבטיח לך, העלות לק"מ בתחשיב שלאחר המחיר שתקבל מהמכירה הולכת להיות מאוד גבוהה.

 

להערכתי סביב 35 אלפי ש"ח פחות ממחיר חדש במפרט דומה יגרום למישהו לשקול את הרכב שלך אם הוא בונבון.

 

בהצלחה

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

×
×
  • תוכן חדש...