Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברח לי הגז מהבומבות באוטו כתוצאה ממכה.

 

אם מישהו מכיר מקום שאני יכול למצא בומבות בזול, חדשות ,משופצות או מקום שאפשר למלא בו גז לבומבה אני אשמח לשמוע.

 

האמת שמצאתי בכמה מקומות אבל כל מקום רוצה יותר כסף מהשני! הגעתי למחירים של 400 שקל אחת לא כולל עבודה! כאילו האוטו הזה נמכר ב2000 שקל אז מה ההיגיון לשים 1000 שקל על חלק??

 

אז אם מישהו יוכל לעזור לי אני אשמח. תודה מראש אשר.

פורסם

אצל RADARJEDI על הרכב.

תנסה לפרק את החלק מספיק מהר ולברוח, לפני שהוא מספיק לרדת מהבית ולתפוס אותך.

 

עלות: דלק + פלסטר על השריטות שיגרמו בפירוק המהיר.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

אל תקנה משופצות.

קנה חדשות.

אלא אם אתה מעיף את האוטו בקרוב.

ה"משופצות" הן כאלה שמילאו בהן גז אחרי שהוא ברח , אבל לא פתרו את הסיבה לבריחתו. אי לכך הגז יברח שוב. בזבוז כסף.

400 ש"ח הוא אכן מחיר גבוה .

נסה אצל ז'אן חלפים ברח' המסגר 10 ת"א /במוסכים מורשים.

החלפה שלהן (מלבד המרכזית -לא נראה לי שאתה זקוק להחלפתה) קלה ופשוטה.

פורסם
אצל RADARJEDI על הרכב.

תנסה לפרק את החלק מספיק מהר ולברוח, לפני שהוא מספיק לרדת מהבית ולתפוס אותך.

 

עלות: דלק + פלסטר על השריטות שיגרמו בפירוק המהיר.

 

האוטו רחוק 3.5 מטר מהבית.

האקדח פוגע במדוייק עד 20 מ'.

 

עלות : פיקות ברכיים מרוסקות... :twisted:

פורסם

:p

רק מה הכתובת בקשה? בקשר לברכיים אני כבר יסתדר..

 

עכשיו ברצינות כמה אמורות לעלות חדשות?

 

אצלי דווקא המשופצות עובדות יפה, מאחורה יש לי משופצות כבר 8 חודשים .

פורסם

יש לחבר שלי BX שנת gti 89 , עם בומבות חדשות לפי מיטב הבנתי...

 

הם קנו רכב חדש מהחברה , והם מוכרים בימים אלו את הרכב , הוא גר ברמת גן...

 

אם תרצה אני אוכל להפנות אותך אליו , אולי המחיר שהוא דורש על הרכב זול ...

 

זה עדיף מלהשקיע עכשיו כסף על הרכב שלך... (כמו שאמרתי רק הצעה)

אין לי על מה לסמוך רק על המגדש טורבו...

פורסם

בירושלים עיר הקודש מחיר בומבה חדשה וכשרה למהדרין נע סביב ה 200 ש"ח

לא כולל עבודה.

ממוחזרת עולה 150.

תוסיף למחירים מע"מ

 

עבודה אפשר לעשות לבד.

 

אתה רק צריך להוריד את הרכב לכריעה - לחכות כמה דקות שהשמן יחזור לבסיסו בשלום

לקחת מפתח פילטר שמן (זה עם השרשרת) ולפתוח

לא לשכוח לשים שקית נילון שתעטוף את הבומבונה מכל צדדיה ומיד אחרי הפירוק להכניס אותה לשם.אחרת תקבל שפריץ שמן.

 

כמו כן לשים לב טוב טוב לטבעת האטימה השחורה מהגומי.איבדת אותה - נגמר...

 

כמו כן - דאג מראש לבקבוק או שניים של שמן LHM+ למילוי חוסרים.

פורסם

תודה לכולם בסוף אבא שלי מצא מוסך בתל אביב שלקח לי 130 שקל על בובה משופצת, שתי הקידמיות הוחלפו אבל המוסכניק אמר שאני צריך להחליף גם את הבומבה המרכזית.

 

מישהו יכול להסביר לי מה התפקיד שלה בכלל? ובאיזה מצב צריך להחליף אותה? איך היא משפיעה על הרכב כשהיא לא תקינה..?

פורסם
תודה לכולם בסוף אבא שלי מצא מוסך בתל אביב שלקח לי 130 שקל על בובה משופצת, שתי הקידמיות הוחלפו אבל המוסכניק אמר שאני צריך להחליף גם את הבומבה המרכזית.

 

מישהו יכול להסביר לי מה התפקיד שלה בכלל? ובאיזה מצב צריך להחליף אותה? איך היא משפיעה על הרכב כשהיא לא תקינה..?

 

הבומבה המרכזית יושבת על האקומולטור , ותפקיד שניהם יחד הוא לבנות את הלחץ הדרוש במערכת ולשלוט עליו (המשאבה המרכזית למעשה בונה את הלחץ , האקומולטור והבומבה מווסתים אותו). כאשר האוטו "עצלן" והבומבה לא תקינה , יהיה תת-לחץ במערכת באופן קבוע , המשאבה תעבוד שעות נוספות , והרכב יצנח בכל עצירה.

 

accum.gif

 

התמונה לקוחה מאתר מצויין על המערכת ההידראולית של סיטרואן:

 

http://web.actwin.com/toaph/citroen/work/work.html

פורסם
:p

 

 

 

אצלי דווקא הבומבות המשופצות עובדות יפה, מאחורה יש לי משופצות כבר 8 חודשים .

 

מה זאת אומרת עובדות יפה ?

בומבה לא תקינה תשפיע באופן מיידי על נוחות הרכב.

היא לא מסוגלת לספק את השיכוך המתאים למערכת (מילוי הגז נעשה באופן די חאפרי , ואז אין לאוויר שבבומבה (צבע סגול בתמונה למעלה) מספיק מקום להידחס ולהתרחב) , וכתוצאה מכך הבולם מתקשח באופן משמעותי.

 

בשביל סכום ממוצע של 150 שקל לשנה אתה בדרך כלל מפסיד את היתרון העיקרי של ה-BX - נוחות בנסיעה. :idea:

 

תעשו את החשבון לבד.

×
×
  • תוכן חדש...