Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וחג שמח ושנה טובה לחברי הפורום,

 

אני מקווה שתוכלו לענות לי על 4 שאלות חשובות - יש לי גולף מודל 2002 בנפח 2.0 מנוע בנזין, 60,000 ק"מ - ואני חושב שאלו הן שאלות בסיסיות לכל מי שיש לו גולף דומה.

 

1. קניתי שמן מנוע ונתנו לי 5W40 סינטטי מלא - אבל שמיועד למנוע דיזל (עונה לתקן 505.01). מצויין עליו גם SM CF. האם השמן הזה מתאים למנוע הבנזין שלי? (לא כתוב עליו 501 או 502). לא ראיתי התייחסות בפורומים ספציפית לנושא זה למרות שחיפשתי (יכול להיות שפיספסתי).

 

2. באיזה סדרות הייתה בגולף הבעיה של המנועים שאוכלים שמן (היה פורום שכתבו שהיתה בעיה בסדרה מסוימת)? יש לי מנוע APK

 

3. לצערי התקנתי צמיגים עם דירוג מהירות ועומס 91T למרות שבמקור הגולף הגיעה עם 91V. העניין שפשוט לא הופיע בספר רכב דירוג המהירות - אז קניתי פירלי P3000. כמה הנושא הזה משמעותי? לפחות לפי תקנות התעבורה בדקתי ומותר לי. מבחינה טכנית מה הסיכון? בלאי מוגדל?

 

4. הנוזל קירור שלי הוא G12++ המהול במי מזגנים 50/50 - אני יודע שטחנו את הנושא, אבל לא ראיתי את ההתיחסות ספציפית למיי מזגנים אלא רק למים רגילים ומזוקקים. מה לגבי מי מזגנים?

 

תודה

פורסם

1. קניתי שמן מנוע ונתנו לי 5W40 סינטטי מלא - אבל שמיועד למנוע דיזל (עונה לתקן 505.01). מצויין עליו גם SM CF. האם השמן הזה מתאים למנוע הבנזין שלי? (לא כתוב עליו 501 או 502). לא ראיתי התייחסות בפורומים ספציפית לנושא זה למרות שחיפשתי (יכול להיות שפיספסתי).

תודה

 

איזה פירמה השמן שקנית ?

פורסם
שלום וחג שמח ושנה טובה לחברי הפורום,

 

אני מקווה שתוכלו לענות לי על 4 שאלות חשובות - יש לי גולף מודל 2002 בנפח 2.0 מנוע בנזין, 60,000 ק"מ - ואני חושב שאלו הן שאלות בסיסיות לכל מי שיש לו גולף דומה.

 

1. קניתי שמן מנוע ונתנו לי 5W40 סינטטי מלא - אבל שמיועד למנוע דיזל (עונה לתקן 505.01). מצויין עליו גם SM CF. האם השמן הזה מתאים למנוע הבנזין שלי? (לא כתוב עליו 501 או 502). לא ראיתי התייחסות בפורומים ספציפית לנושא זה למרות שחיפשתי (יכול להיות שפיספסתי). - אתה יכול להשתמש עם השמן שרכשת.

 

2. באיזה סדרות הייתה בגולף הבעיה של המנועים שאוכלים שמן (היה פורום שכתבו שהיתה בעיה בסדרה מסוימת)? יש לי מנוע APK - הייצרן לא פירסם לציבור הרחב מידע לגבי איזה סדרות קיימת בעייה של אכילת שמן בארץ.

בדוק שמן אחת לשבוע והשלם בהתאם לצורך.

 

3. לצערי התקנתי צמיגים עם דירוג מהירות ועומס 91T למרות שבמקור הגולף הגיעה עם 91V. העניין שפשוט לא הופיע בספר רכב דירוג המהירות - אז קניתי פירלי P3000. כמה הנושא הזה משמעותי? לפחות לפי תקנות התעבורה בדקתי ומותר לי. מבחינה טכנית מה הסיכון? בלאי מוגדל? - מומלץ לבחור תמיד צמיג בעל דירוג מהירות גבוה מהמהירות המקסימלית של הרכב.

 

מידת השחיקה של צמיג בעל דירוג מהירות 91T שונה מ-91V.

 

T=מקסימום מהירות של 190 קמ"ש

V=מקסימום מהירות של 240 קמ"ש

 

תמיד יש לבחור בדירוג מהירות גבוה יותר ממהירות המקסימלית של הרכב.

 

 

4. הנוזל קירור שלי הוא G12++ המהול במי מזגנים 50/50 - אני יודע שטחנו את הנושא, אבל לא ראיתי את ההתיחסות ספציפית למיי מזגנים אלא רק למים רגילים ומזוקקים. מה לגבי מי מזגנים? - מי מזגן אינם ראויים לערבוב עם נוזל קירור.

 

החלף בהקדם את כול תכולת נוזל הקירור ומלא G12++ מהול במי ברז לשתייה.

 

תודה

 

בהצלחה בהמשך

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...