Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות רכב] פיג'ו RCZ גרסת הכביש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נראית מצויין, השאלה אם היא נוסעת כמו שהיא נראית?

מקווה לראות אותה גם בארץ הקודש.

 

עידן

 

מבחינת ביצועי קו ישר(נתוני יצרן), היא נופלת מה-TT ומהשירוקו בעלות ההספק הזהה(200 כ"ס), מה שמעיד על הפרשי משקל לרעתה. בכבישים ה"מעניינים", בהם TT הבסיסית חביבה ושירוקו הרבה יותר מזה, מבטיחה פיז'ו חויה שתחזיר משהו מההילה הספורטיבית של פעם. נחכה ונראה.

 

סימן שאלה גדול קיים גם לגבי איכות החלפת ההילוכים בתיבת ששת ההילוכים הידנית החדשה, מאחר והתיבות הידניות האחרונות של פיז'ו שנהגתי בהן(308, 207GTI) היו פשוט קטסטרופה.

 

קשה לי להאמין שהיא לא תמכר בישראל. השאלה היא אם היא תמוצב בגזרת שירוקו(הצלחה ודאית), או איפשהו לכוון TT(300,000 ש"ח ומעלה), מה שעשוי להתגלות ככשלון כמעט ודאי.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

העיצוב והכל (כמעט) טוב ויפה, פרט לעובדה שהחזית שלה ,בחלק מהתמונות, נראת גדולה מידי ומגושמת מידי. יש משהו מוזר בסמל הענקי והאיזור שעליו הוא ממוקם. או שזה רק אני? :lol:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אחד הרכבים הראשונים של פיג'ו שמזכירים את עיצוב מהו.

נחכה ונראה...

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם
איזה יופי החיפוש בגוגל עובד באתר

 

 

Peugeot Announces UK Prices for RCZ Coupe, Starts at £19,900, on Sale in Spring 2010

price of £19,900 or £240 more than the VW Scirocco 160HP 1.4 TSI (£19,660).

 

המכונית תמכר במחיר של השירוקו.

סוף סוף מכוניות מעניינות בארץ.

 

 

דבר ראשון, זה שהמחיר באנגליה דומה לא אומר שכך יהיה גם בארץ;

גם התמחור בשוק האנגלי שונה בגלל ההגה הימני וגם התמחור של היצרן ליבואן בארץ משתנה מיצרן ליצרן ומדגם לדגם.

 

דבר שני, מדובר על מחיר פתיחה. למיטב זכרוני ה206CC עולה באירופה פחות מהשירוקו ובארץ מתומחרת ביותר מהשירוקו.

 

דבר שלישי, לובינסקי טרם החליטו אם בכלל משתלם להם לייבא את הרכב. כולי תקווה כי יחליטו שכן.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אלא שבכל זאת, ישנה כאן אינדיקציה לגבי מיתוגה של ה-TT הצרפתית, שאגב נראית הרבה יותר טוב לטעמי מהדור הנוכחי של TT...

 

כמובן שלכל שוק יש את המפרט ורמות הגימור שלו. במקרה של RCZ, גם גרסת הבסיס מאובזרת היטב - ואני מקוה שניתן יהיה להשיג גרסה בסיסית גם עם דגם ה-200 כ"ס, בניגוד לבריטניה(ראו טבלה בקישור של "לוטוס אליס").

 

אצלנו, לאור מכירותיה הנאות של שירוקו - והמדשדשות של TT, דומה כי הכתובת מופיעה ללובינסקי על הקיר, לאמור; זו גזרת המחיר בה תצליחו למכור את RCZ.

 

אישית, אני מאמין שהמכונית תיובא - ושהגרסה הבכירה לא תעלה יותר מ-250 אלף ש"ח. מה שיהיה מענין לא פחות ואולי יותר, היא התחרות מצד מגאן RS החדשה, שהיא מכונית מעוצבת מאד - יותר קופה ופחות הצ'באק, חזקה(250 כ"ס) - ומכוונת היישר לעבר השירוקו 2 ליטר.

 

בעוד שבועיים אני בפרנקפורט - ושתי הצרפתיות הנ"ל מככבות ברשימת ה-must see שלי, ביחד עם שירוקו R.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...