Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיווט חשמל


ליאור אלוביץ
שימו לב! השרשור הזה בן 7837 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני שוקד בימים אלו על חיווט רכבי מחדש מסוג פיאט 128 ספורט

ישנה בעייה קטנה והיא בחשמל המקורי באור רגיל היו דולקות שני המנורות הקיצוניות {יש לציין שיש לקיצוניות שני חוטי להט לכל מנורה ובאור רגיל רק הלהט הנמוך דולק} וכאשר מדליקים אור גבוה מתחלף החוט להט במנורות הקיצוניות לחוט"הגבוה" ונדלקות שני המנורות הפנימיות בנוסף שהם בהגדרתם הגבוהות ואז דולקות כל 4 המנורות

הבעייה היא כזו השגתי מנורות מאיטליה חדשות עם נורות הלוגן קטנות כך שאין אפשרות לשחזר את האורגינל משום שלכל נורה חוט להט אחד בלבד משמע באור נמוך ידלקו הקיצוניות ובגבוה רק הפנימיות ,אני לא יודע עים זה כביל לטסט או עים ניתן לשחזר את האורגינל אים יש למישהו הצעה

היא תתקבל בברכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שוקד בימים אלו על חיווט רכבי מחדש מסוג פיאט 128 ספורט

ישנה בעייה קטנה והיא בחשמל המקורי באור רגיל היו דולקות שני המנורות הקיצוניות {יש לציין שיש לקיצוניות שני חוטי להט לכל מנורה ובאור רגיל רק הלהט הנמוך דולק} וכאשר מדליקים אור גבוה מתחלף החוט להט במנורות הקיצוניות לחוט"הגבוה" ונדלקות שני המנורות הפנימיות בנוסף שהם בהגדרתם הגבוהות ואז דולקות כל 4 המנורות

הבעייה היא כזו השגתי מנורות מאיטליה חדשות עם נורות הלוגן קטנות כך שאין אפשרות לשחזר את האורגינל משום שלכל נורה חוט להט אחד בלבד משמע באור נמוך ידלקו הקיצוניות ובגבוה רק הפנימיות ,אני לא יודע עים זה כביל לטסט או עים ניתן לשחזר את האורגינל אים יש למישהו הצעה

היא תתקבל בברכה.

 

אתה בטוח ?

 

בדרך כלל כאשר יש פנס כפול, הפנסים החיצוניים משמשים אך ורק כאור נמוך והפנימיים אך ורק כאור גבוה. כך זה למשל ב GTV שלי, בת דורה של ה 128 שלך. בזמן הפעלת אור גבוה נדלקים הן הפנימיים והן החיצוניים ואתה מקבל אור גבוה ונמוך בו זמנית - היתרון המובהק של פנס כפול.

 

נראה לי מוזר שבמצב המקורי היו בפנסים החיצוניים שני מצבים. נראה לי שדווקא זה המצב הלא מקורי שמישהו אילתר במהלך חייה של המכונית.

 

אם הפנסים הפנימיים והחיצוניים מכוונים ונותנים עוצמת תאורה טובה, אין בעיה בטסט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עובד מול הסקיצת חשמל המקורית שמופיעה בספר של "איינס" ספציפי על פיאט 128 ושם מופיע גישור "מכואר" בין האור נמוך לגבוה וזאת בנוסף לגישור של הארקה בין שני הפנסים בכל אופן ביררתי במכון טסטים והם טוענים חוקי לחלוטין .

תודה על הייעוץ..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7837 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...