Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיבלתם קשה ירידה על הרכב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פיאט טיפו 1.4 שנת 95. נמצאת במשפחה 14 שנים ונראת פשוט מעולה ביחס לגיל והעובדה שאנחנו נמצאים בישראל ולא בשוויץ.

פורסם
אליעזר בן יהודה מתהפך בקברו לאחר צפייה בכותרת ובהודעה...

 

על כמה מתערבים שאני יותר בקי בידיעת השפה העברית?

פורסם
היתרון לגור באשקלון, הוא שאין פרחות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:lol:

 

כן, ומה עם עינב בובליל/ בניסטי?!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • אחראי פורום
פורסם

הכל תלוי. לעקיצות או ירידות בשנקל על האלפא אני לרוב זורק חצי חיוך וממשיך בחיי

(כמו לאותו שכן שאמר לי שהיא לא שווה את הכיסוי שלה, נניח),

אבל לסבתא החוצפנית ששמה לא בעדינות תוך כדי "מה אכפת לך? זה טרנטה" תיק ניטים מכוער על מכסה המנוע,

כבר הייתי פחות עדין.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אגב, קונטרה לסיפור:

 

באחת הפעמים שנסעתי עם הסקודה באשקלון (ועוד אחרי שהיא הייתה מלאה בוץ מטיול שטח), חנתה לידי איזו פרחה בפאג'רו חדשה, ופתחה עליי את הדלת בכל הכח. אז אמרתי לה שלא תשרוט לי את הרכב :-P

פורסם

צ'מע קטע מאחד שפריחות כאלו גורמות לו להשאר רוכב בודד:

יום אחד ברמת גן, ברחוב פנימי די סואן, עם שני נתיבים בלי הפרדה, מישהי עומדת פתאם ומוציאה תינוקת מצהד השמאלי האחורי-כלומר לכיוון הכביש והתנועה. אני עוצר, אומר לה בנימוס שכדאי ובטוח יותר להוציא את התינוקת לצד המדרכה. פתחה עלי פה... והחיוכים שלי רק עיצבנו אותה עוד יותר.

שניה לפני שסגרתי את החלון - מילא הג'ורה אבל למה לי להוציא ראש מאוטו ממזוג - באה לי תשובה שגרמה לה לשתוק ולהכנס להלם:

"את יודעת, לפה כזה מלוכלך אני לא הייתי מכניס את הז... שלי".

 

הבנת את זה ברוך?

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
אגב, קונטרה לסיפור:

 

באחת הפעמים שנסעתי עם הסקודה באשקלון (ועוד אחרי שהיא הייתה מלאה בוץ מטיול שטח), חנתה לידי איזו פרחה בפאג'רו חדשה, ופתחה עליי את הדלת בכל הכח. אז אמרתי לה שלא תשרוט לי את הרכב :-P

 

אני כבר במקומך הייתי דואג לה ללחיצה בפאג'רו החדש שלה בהתאם למה שעשתה לך :evil: שתילמד לקח אם זה בכלל מזיז לה או לפחות לקח לערס שלה שלא יתן לה לנהוג באותו הכבישים גם ככה מסוכנים..

פורסם
לפני שאתה מפסיד בהתערבות רושמים בקיא מלשון בקיאות .

לפי ויקיפדיה, שתי הצורות נכונות באותה מידה:

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%99%D7%A4%D7%93%D7%99%D7%94:%D7%94%D7%9B%D7%94_%D7%90%D7%AA_%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%9E%D7%97%D7%94/%D7%90%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%95%D7%9F53#.D7.91.D7.A7.D7.99.D7.90.D7.95.D7.AA

 

אבל ממה שאני יודע הכתיב המקורי הוא באמת "בקיא" מבקיאות, והכתיב "בקי" הייתה טעות נפוצה שהפכה לתקינה.

פורסם

שרשור כל כך לא ענייני.

אז הבחורה הסתלבטה שאתה נוסע בפיאט, נו ומה?

זאת סיבה לרשום את זה בפורום ולבכות על זה?:?

עוד יותר מצחיק שאנשים מגיבים על שטויות מהסוג הזה.

קיצר אל תקח קשה, לילה טוב.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...