Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שכבר את חלק מחברי הפורום שאלתי ושיגעתי בה"פ אבל החלטתי שלפני שאבצע קניה פשוט עדיף לשמוע כמה שיותר חוות דעת.

 

ברשותי ECLIPSE7200MKII + SUNDOWN 100.4

 

מבחינתי יש 2 אופציות קיימות:

1. להביא מיד קלארוס וטוויטר קלארוס (טוויטר של הסט המקורי) ולחבר 4 ערוצים שכבר יש לי אקטיבית אליהם+להביא גם מונו SAE1000Dּ ולחבר לאססין.

2. להביא מיד קלארוס וטוויטר L1PRO(שאותו שמעתי ומאוד אהבתי). להביא גם ST60 וגם אססין. את הטוויטר לחבר לג'נסיס ST60 ואת המיד לחבר ל 4 ערוצים שכבר יש לי וב 2 ערוצים הנותרים לגשר לאססין. (כאן עולה בי חשש של הגברת סט 2 WAY מ-2 מגברים נפרדים, וזה חשש שמציק לי כי אני חדש לחלוטין בתחום ואין לי דיעה בעניין)

 

מה לערכתכם יניב תוצאות טובות יותר?

 

תודה על העזרה.

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

פורסם

אציין מספר נקודות:

 

1. הL1PRO על סדרה III של ג'נסיס [וזה לא משנה כרגע אם זה ST60, ST100, או חצי מFour Channel] נשמע מעולה. כך אצל דני -heart touching- ג'י, כך אצל עופר -busy- דותן.

 

2. הגברה אחידה זה דבר יפה ונכון, אך ממש לא ברירת מחדל. לא פעם - הגברה שונה תביא דווקא לתוצאה טובה יותר. הכל ענין של trial and error.

 

3. אני יכול להבין מדבריך כי אתה מכוון לשדרוג בשלב מסויים. אם אכן כך הדבר, הייתי ממתין עם המונו, זוג ערוצי ה100.4 יטפלו היטב באסאסיין.

 

 

נשמע שאתה בדרך הנכונה, בהצלחה!

פורסם

האפשרות השניה היא עדיפה יותר. גם מבחינת גמישות וגם מבחינת איכות,ואין שום בעיה להגביר אלמנטים ע"י מגברים שונים,

במיוחד כשמדובר מST60,שידוע כמגבר מצוין לטווטרים

אבל,אם אין לך ניסיון בתחום,עדיף לך להתחיל עם הגברה פאסיבית ולא להיסתבך יותר מידי.

אני מציע לך לקנות סט של קלרוס ואססין,ולחבר אותם לSUNDOWN.

ובשידרוגים הבאים,כשיהיה לך כבר ניסיון עם רכיבים,תוכל להוסיף ST60,ולעבור לבי-אמפ.

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

gilo21,

 

משהו פה קצת לא מסתדר לי תמחירית.

 

L1PRO + ST60 + Assassin = 4100

SEA-1000D + Assassin + C1= 3449

 

הפרש של 651 שקלים בערך, שקלת אולי לנווט אותם למקומות אחרים? איטום לדוגמא? לפי דעתי הערך המוסף מאיטום גדול יותר מ-ST60.

 

דני.

פורסם
gilo21,

 

משהו פה קצת לא מסתדר לי תמחירית.

 

L1PRO + ST60 + Assassin = 4100

SEA-1000D + Assassin + C1= 3449

 

הפרש של 651 שקלים בערך, שקלת אולי לנווט אותם למקומות אחרים? איטום לדוגמא? לפי דעתי הערך המוסף מאיטום גדול יותר מ-ST60.

 

דני.

 

אפשרי שאשיג במחירים טיפה יותר נמוכים כך שההפרש יהיה טיפה נמוך יותר. לגבי האיטום, איך שלא אתחמק מזה הוא יגיע בשלב טיפה יותר מאוחר. ממש ענין של חודשיים אולי שלושה אחרי ההתקנה הראשונית אלא אם כן אגביר פאסיבית עם הקרוס. משהו אומר לי שלמרות שאני לא מבין בא לי ללכת על זה ולבצע הגברה אקטיבית, ויהיה טוב-בעזרתכם. יוסי גם איתי. גר דקה ממני. :)

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

פורסם

החישוב שלך לא ממש נכון

המיד 1400 הסאב 1000 והמונו לאחר הנחה 1500.

3900.(ואני בלי טוויטר ותיבה)

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

פורסם

gilo21,

 

אני ציינתי פחות מ-1000, אבל זה לא רלוונטי.

 

כאשר מדובר בסט כמו הקלארוס שבו המידבאס מנגן כמעט Full Range ועושה את רוב העבודה דווקא בו הייתי מעדיף להשקיע ולא בטוויטר, מדובר על אלמנט שמנגן מ-56\63 (ואפילו נמוך מכך) עד 4\5, לדעתי אם יש כסף להשקיע בנוסף הייתי מתמקד דווקא במידבאס, הערך המוסף שתקבל מכך גדול יותר.

 

זאת דעתי בכל אופן. :)

 

דני.

פורסם

דיברתי עם אייל sinfoni בקשר ל ST60 והבנאדם פשוט מדהים. הוא ראה שאני חדש בתחום וחסר ניסיון ובסופו של דבר אמר לי לשמוע עוד סטים לפני שאני מחליט לקנות ממנו משהו,שאמרתי לו שמה ששמעתי זה סך הכל הרץ וקלארוס. הציע גם את ה S25T עם S165W שעדיין לא ניסיתי או חשבתי עליהם. באמת כל הכבוד, הראה שלמרות האינטרס למכור הוא קודם כל ישר ובעדי.

 

לעת עתה ירדתי מה ST60- תודה על ההסבר מדוע להשקיע יותר במידוופר דני. (למרות שאין לי מושג איך לעשות את זה שהמגבר שיש לי כבר ביד זה ה 100.4).

 

אני כבר משתגע. מה רצה הבנאדם? להרכיב מערכת וכמה זמן של השקעה. כולה הבאתי סנדאון ואקליפס מארה"ב ותראו לאן נכנסתי :) :) חחחחחחחחח

***חחח היא לא מילה תקנית, קרא את כללי הפורום. זה לא ג'ונגל פה***

מקווה שבסוף יצא משהו נחמד.

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

פורסם

תאמין לי שאתה עוד במצב טוב...

 

עד לפני 3 חודשים הייתי עם פיוניר , טמפו , מגבר סיירה וסאב Earthquake .

 

רציתי כולה להחליף טוויטר ל MT23 במקום הטוויטר של הטמפו, MT23 בתנגדות 6 אוהם ולא התאים לקרוס..ומכן שידרוג גרר שידרוג, זה מחלה זה לא נגמר, צריך להציב לעצמך גבול אחרת מנהל הבנק יתקשר אליך מחסוי ...

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם
דיברתי עם אייל sinfoni בקשר ל ST60 והבנאדם פשוט מדהים. הוא ראה שאני חדש בתחום וחסר ניסיון ובסופו של דבר אמר לי לשמוע עוד סטים לפני שאני מחליט לקנות ממנו משהו,שאמרתי לו שמה ששמעתי זה סך הכל הרץ וקלארוס. הציע גם את ה S25T עם S165W שעדיין לא ניסיתי או חשבתי עליהם. באמת כל הכבוד, הראה שלמרות האינטרס למכור הוא קודם כל ישר ובעדי.

 

לעת עתה ירדתי מה ST60- תודה על ההסבר מדוע להשקיע יותר במידוופר דני. (למרות שאין לי מושג איך לעשות את זה שהמגבר שיש לי כבר ביד זה ה 100.4).

 

אני כבר משתגע. מה רצה הבנאדם? להרכיב מערכת וכמה זמן של השקעה. כולה הבאתי סנדאון ואקליפס מארה"ב ותראו לאן נכנסתי :) :) חחחחחחחחחח

מקווה שבסוף יצא משהו נחמד.

 

אני ממליץ לך בחום רב לבדוק את הטוויטר S25T של סינפוני. הוא פשוט מדהים!!! מתחיל לנגן מ- 2.5K שזה נמוך יחסית וכמובן זה תורם המון לסאונד. הוא ווקאלי, מאוד מפורט ורךךךך! כמובן גם המידבאס לא פחות ממדהים, אבל הכל בסופו של הדבר הוא פונקציה של תקציב שיש לך.

כמובן, אני ממליץ (לדעתי חובה!!) לך לשמוע כמה שיותר סטים עם האוזניים שלך כי המלצה זה דבר סובייקטיבי מאוד ואם תקנה מוצר כזה או אחר בגלל המלצה חמה של מישהו אחר או אפילו המלצה של מספר אנשים ולא תשמע לפני את המוצר במו אוזניך אתה עלול להתחרט בסופו של הדבר מהרכישה, כמו שכבר קרה לי בעבר. אבל מטעויות לומדים :wink:

את הסט של סינפוני S165W ו-S25T אתה יכול לשמוע אצלי בהזדמנות אם תרצה.

 

נ.ב.

אני מחזק את דבריך בקשר לאייל sinfoni. אכן הבנאדם מדהים(!!!). הוא לא מרשה לעצמו לדחוף מוצרים והוא לא ימכור מוצר לפני שהוא מוודא שהלקוח מבין מה הוא רוכש!

פורסם

המחיר של המונובלוק ירד בלי שהודיעו לי?:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

ולעניניינו.

בגדול ההיגיון שמאחורי קנית ST 60 או כל מגבר קטן אחר" ייעודי" לטוויטר הוא זה שגם ככה מבחינת סאב הכיוון הוא W3 או אססין (לא סאב עוצמתי במיוחד)ואין כל סיבה שלא אנצל את ה 2 ערוצים הנותרים של הסנדאון(שלא מחוברים למידוופר) לאלמנט שדורש כח כמו סאב ולא לטוויטר.

ככה אני מרוויח פה גם ניצול טוב יותר של הכח של הסנדאון וגם איכות גבוהה יותר מהטוויטר.

 

יש הסכמה בהגיון הפשוט הזה?

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

פורסם

מה גם ש ST60 יכול להשאר איתי בהמשך אם ארצה יום אחד לעבור ל 3 WAY.

 

כיוון המחשבה נכון? אם ככה, עדיף יהיה לוותר על המונובלוק במקרה הספציפי?

 

שבת שלום!

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

פורסם

רק אני לא אהבתי את ה ST60 שמשודך לכל סוג של טוויטר ויהי מה?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...