Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט אופטרה LS PLUS שנת 2006


michaelbe6
שימו לב! השרשור הזה בן 3878 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מנסיון קצר עם הרכב אני אגיד את דעתי .

1. הצמגים בעלי חתך נמוך לא עושים טוב לנוחות נסיעה , הרכב מרגיש קופצני וכל אבן קטנה על הכביש מורגשת .

2.המנוע סוחב סביר אך רועש מאוד מעל 3.5K .

3.שמעתי מספר פעמים על כך שהברקסים חלשים , לדעתי הם בסדר גמור .

4. מזגן מצויין .

5.הדשבורד והפלסטיקים לא באיכות של הגרמניות אך לא גרועים כמו במודלים הישנים של דייהו .

 

לדעתי החסרון העיקרי של הרכב זה בטיחות וצריכת דלק גבוהה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון סופר רב עם אופטרה 2008.

רכב מרווח מאד, מזגן מעולה, תא מטען גדול ונוח.

מבחינת גיר ומנוע - בסדר, נחמד במהירות של 110 - 120 קמ"ש אם כי רועש מאד, תחושה כאילו של גיר קצר או משהו.

תמיד צריך להוריד קיק דאון כדי לשמור על קצב התנהלות טוב בכביש מהיר.

מאובזר היטב, יחד עם זאת הפלסטיקה ורמת ההרכבה של תא הנוסעים פשוטה מאד ולא מתקרבת לאיכות תאי נוסעים אחרים.

לגבי נוחות, תמיד אומרים הרכב הזה נוח יותר, זה פחות וכו'. האמת שלי לא היתה אף פעם בעיה עם נוחות ומושבים של רכב - עד הישיבה באופטרה:-) חדעתי ברכב יש דרגשים ולא מושבים. זה הרכב היחיד שגרם לי לכאבים עזים בישבן בנסיעות מעט יותר ארוכות. אין מה לדבר על התנהגות כביש, אחיזה וכו' - הכל ברמת הסביר.

 

אצלנו היתה מליסינג - ככה שלא נתתי דעתי בשירות של UMI. ממה שאני יודע הרכב אינו מבריק מבחינת אמינות , אך גם לא זוועתי. במהלך שנה נכנס 3 פעמים למוסך, פעם אחת על מזגן שחדל לעבוד, ופעמיים על ידית הילוכים שסירבה לצאת ממצב פארקינג.

הרבה אוטו במעט כסף. המחירים שלהן ברצפה יחסית, וככה גם הסחירות.

לגבי הבלמים - הם דווקא טובים מאד, ובמגרשי החלקה מול מאזדות 3 ופיג'ו 307 המדריכים היו מופתעים מהתגובה ומרחק הבלימה הטובים (באביאו הם בגדר המלצה בלבד).

פשוט מהלך הדוושה יותר ארוך ויש צורך לתת לחיצב בריאה.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכבר אמרתי לך אם אין לך יותר מדי דרישות גבוהות מהרכב אז, הוא עונה בול בצרכים שלך ואם כבר אתה רוכש לך אז אני הייתי ממליץ לקנות מאחד פרטי. כי אני מכיר בעלים של אופטרות שהם לא מליסינג אלא פרטיות שלהם והם מטפלים בהם כמו שעון ואף פעם לא התלוננו על סעיף של האמינות, של הרכב כי הוא מטופל כמו שצריך וגם הם נוהגים על הרכב כמו בני אדם ולא כמו חיות שקורעים את הרכבים מליסינג. 

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מן הסתם האופציה הראשונה שלי לרכישה היא מאדם פרטי אולם אם אמצא אחת מליסינג במצב טוב ,לא אהסס לרכוש, רכבי הנוכחי הוא פולו שנת 2000 ,הרכב במקור מהשכרה ונרכש לאחר שנה עם 50 אלף קילומטר,עד היום,בערך 8 שנים אין לי תלונות עליו ככה שלפסול באופן גורף בגלל השכרה או ליסינג זאת טעות לדעתי,אם הרכב במצב טוב והמחיר מתאים,אין סיבה לא לרכוש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שנים מאוחר יותר...

חוות דעת על הרכב בתור אחד שנוהג עליו 8 שנים כבר יד ראשונה זה רכב מעולה מאובזר מאד

החיסרון היחיד זה הדלק 1-10 או פחות תלוי כמה גז תתנו כי הוא מגיע ל 200 קמ"ש

 

הבעיות שהיו לי הם בעקבות זה ששמתי מנורות לדים מסין ולכן היה לי בעיית חשמל נישרף לי הפיוז הראשי והידית של המנורות בעקבות מנורות קסנון עם ואט גדול ממה שמותר , הכל תוקן והאוטו נוסע טוב עם הסאן רוף נסעתי עליו לבד 130 אלף קילומטר מראש פינה לקהיר במצריים , צמיגים חתך נמוך של חברה יפנית החלפת המערכת לטלביזיה מסוכרנת עם האייפון BT טלביזיה עידן פלוס

מזגן מקפיא וביצועים מרשימים , המחירון שלו זול ולכן לא שווה למכור מי שמוכר זה רכבים שמליסינג או השכרה במכירים 15-25 אלף

 

זה לא משקף אבל מצד שני אם רוצים רכב חסכוני 1-18 רדיו דיסק שלא ניתן להחליף 80 כ"ס מנוע 1200 תקנו ב 70 אלף ניסן מיקרה

 

זה אוטו מעולה מאיץ ל 120 בדקה ונישאר שמה , רק 4 דלתות לא מרווח להביא את החברה למושב האחורי 8)

 

לגבי תקלות נפוצות של מצבר ששבק חיים וכל מיני זה בלאי טיבעי הטיפול שלו עולה 250 שקל בערך פילטר שמן ושמן ופלאגים פילטר רגיל וזהו , אין מה להשקיע באוט רכב מעולה

468_355_c7f9a957-11f7-4769-a.jpg

468_355_359f9ab9-be92-47b0-8.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוות דעת על הרכב בתור אחד שנוהג עליו 8 שנים כבר יד ראשונה זה רכב מעולה מאובזר מאד

החיסרון היחיד זה הדלק 1-10 או פחות תלוי כמה גז תתנו כי הוא מגיע ל 200 קמ"ש

 

הבעיות שהיו לי הם בעקבות זה ששמתי מנורות לדים מסין ולכן היה לי בעיית חשמל נישרף לי הפיוז הראשי והידית של המנורות בעקבות מנורות קסנון עם ואט גדול ממה שמותר , הכל תוקן והאוטו נוסע טוב עם הסאן רוף נסעתי עליו לבד 130 אלף קילומטר מראש פינה לקהיר במצריים , צמיגים חתך נמוך של חברה יפנית החלפת המערכת לטלביזיה מסוכרנת עם האייפון BT טלביזיה עידן פלוס

מזגן מקפיא וביצועים מרשימים , המחירון שלו זול ולכן לא שווה למכור מי שמוכר זה רכבים שמליסינג או השכרה במכירים 15-25 אלף

 

זה לא משקף אבל מצד שני אם רוצים רכב חסכוני 1-18 רדיו דיסק שלא ניתן להחליף 80 כ"ס מנוע 1200 תקנו ב 70 אלף ניסן מיקרה

 

זה אוטו מעולה מאיץ ל 120 בדקה ונישאר שמה , רק 4 דלתות לא מרווח להביא את החברה למושב האחורי 8)

 

לגבי תקלות נפוצות של מצבר ששבק חיים וכל מיני זה בלאי טיבעי הטיפול שלו עולה 250 שקל בערך פילטר שמן ושמן ופלאגים פילטר רגיל וזהו , אין מה להשקיע באוט רכב מעולה

 

 

טוב שנזכרת!

בסטנדרטים של 2013 זה חרא אוטו.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה שלא מודדים אותו לפי סטנדרטים של 2013 ופה אתה מבולבל.

זה אוטו 2006 שעולה באיזור 30K אם הוא ממש שמור.

למעט צריכת דלק מעט גבוהה וחלפים קצת יקרים, האוטו בסדר גמור.

אפור ומשעמם אבל בסדר גמור.

כמעט כמו יפני. אפילו בעיות מיוחדות אין במידה וטופל כמו שצריך, למעט מערכת תזמון רגישה.

ואולי לא שמתם לב, במודעה רשום 75K ק"מ ולא ש"ח כמו שחלקכם רשמתם כאן.

בש"ח זה פחות. הרבה פחות.

 

 

אלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום בדיוק מכרתי אחד כזה עם 180K מיד ראשונה.

מבחינת תמורה למחיר - הוא נותן הכל.

בהשוואה לרכבים של היום - כמובן שהוא לא מהווה תחרות. אבל ביחס לרכבים ששקלנו לקנות אז - הוא הציע את החבילה המשתלמת ביותר ( בחנו פוקוס ערומה, 3 ערומה, גטס מאובזרת וכדומה ).

לרכב עיצוב מיוחד ויפה.

 

כואב לי שהערך של הרכב כל כך יורד. סה"כ מדובר ברכב טוב בלי תקלות מיוחדות. אבל היה שווה את ההנאה שהוא הסב.

 

וכן, גם הפעם הלכתי עם הלב ולא עם הכיס וקניתי קליאו 0.9 . אני יודע שהמחיר שלה ירד יותר מאשר הפיאסטה לדוג'. אבל ההנאה שהיא תסב לי כל בוקר בחנייה - שווה את זה. בעלי אלפא יודעים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק מנתונים יבשים הרכב מושך במיוחד ה5 דלתות.

התיבה שלו גם כן אמינה ופשוטה ויפנית.

רמת הבטיחות יחסית טובה לשברולט תוצרת דייהו.

פלוס אחת שאף אחת לא מזכיר שהשמנים מקוריים זולים שזה דבר יחסית נדיר לפחות בארץ.

במחיר הנכון ואם תצרוכת הדלק לא מזיזה לך הרבה,אז תקנה.

מה שכן יש מספיק מכוניות יפניות וקוריאניות שיותר טובות ממנה ב-50 אלף.

לפי דעתי אם נדלקת על שברולט לך כבר על מאליבו ואפילו תקבל תצרוכת דלק טובה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3878 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...