Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

רציתי לדעת אם מישהו אולי יכול להמליץ לי על מישהו שמתעסק עם מחשבי ניהול מסוג מגה סקווירט,

 

התחלתי פרוייקט בעצמי וקצת הסתבכתי, הרוב גמור מבחינת מכניקה, אני רק צריץ טיונר טוב שמכיר את המערכת הזאת.

 

אשמח לכל עזרה ,

 

תודה !

פורסם

לא מכיר אותו אישית, אבל שמעתי דברים טובים על חבר הפורום "יותם ק." (תמונה של כובע ומחשב MOTEC)

 

נסה ליצור איתו קשר דרך הפורום.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

אורן , תוכל לספר לחברי הפורום למה בהתחלה הרכבת מגה סקווירט ואחרי זה האלטק ?

 

יתרונות וחסרונותיה של המערכת יתקבלו בברכה

פורסם

התענוג הולך לשבת על פורד אסקורט אר אס טורבו.

 

אני גם שמעתי על יותם, רק רציתי לדעת אם יש מישהו נוסף.

כנראה שלא...

 

 

אמנם יש לך RS, מה שאומר שכבר יש לך כמה נקודות זכות אצלי. רק שזה לא נותן לך אופציה לבזבז לנו את כל הנקודות שבמחסן אצל עמוס. ואם זה לא מובן, אז הפסק בבקשה להשתמש בנקודות כתחליף לסימני הפיסוק. תיקנתי לך את ההודעה. תודה, יאשה.

פורסם

יש עוד טיונר אם אתה מעוניין. אני אישית מכיר את העבודה שלו והוא מקצועי ביותר.

כיוון ארבע 106 טורבו, 106 16V, מזדה טורבו, גולף עם מנוע ABF, קליאו RSI עם מנוע WILLIAMS,

סיטרואן AX עם קאמשפט 315 מעלות, הוא מכוון עכשיו RS טורבו עם מנוע "קצת" משוגע...

אלה הרכבים שאני זוכר, אני מניח שיש עוד...

 

הוא לא מוכר בפורום אבל תוכל לקבל עליו לא מעט המלצות.

 

אם אתה מעוניין צור איתי קשר בפרטי.

 

ערן

×
×
  • תוכן חדש...