Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נדמה לי שיש יותר דוברי ערבית מאשר דוברי עיברית.

 

בהחלט קצת מוזר לראות מקדונית - אבל רוב השפות הקטנות אחרות שם שייכות למדינות שבריטניה שלתה בהן פעם.

 

ו-BBC כידוע זו חברה ממשלתית....

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

ידוע שחברת BBC לא אוהדת, בלשון המעטה, את ישראל. אבל, יש פתגם ביידיש שאומר "כול יום בא כלב" :lol:, ואת מה שאנו רואים ואוכלים כאן כבר למעלה מ- 100 שנים, הם יאכלו בחזקת 8 בעוד כ- 10 עד 20 שנים. הם, הכוונה לאנגלים ולשאר האירופאים החד צדדיים, המתרפסים ,יפי הנפש, צבועים ומי יודע עוד איזה כינוי יתאים כאן. הרי הם יורים לעצמם ברגל ופתחו את שעריהם לנהירה המונית של פליטים ושאר אזרחים בעלי הגדרות שונות, ורובם, מה לעשות, מוסלמים. עכשיו, אני לא ימני בדיעותי, לא גזען, ולא בא לפתוח ויכוח פוליטי. אני רק אומר שהגמל לא רואה את הדבשת של עצמו. הגולם יקום על יוצרו (או מארחו, במקרה דנן) יום אחד, ודי בסיבוב רגלי וקצר במספר רובעים בבלגיה, שבדיה, דנמרק, נורבגיה או צרפת, על מנת להבין את גודל התופעה. באנגליה יש ערים, אשר בהם יש פרברים שהמשטרה מפחדת להיכנס אליהם ואשר בהם כול בית שלישי הוא מסגד.

פורסם

ירחמיאל צודק, אבל אני מעוניין להוסיף בכל זאת באופן יותר ישיר ופחות מנומס שה-BBC הם חבורת אנטישמים זונות שמנצלים כל הזדמנות כדי להיכנס בישראל, ושדעתם מוטה בצורה בוטה נגדינו באופן מגמתי, ולא צריך שעות צפיה רבות בערוץ בכדי להבין זאת.

 

ההשתלטות האיסלאמית על אירופה היא כבר לא בגדר נבואת זעם, כי אם מציאות בשטח. אבל המעניין הוא שלא משנה כמה חרא הם יאכלו וכמה שהם יראו את התרבות שלהם מתפוררת ומוחלפת בנביא מוחמד, הם עדיין יפנו את אנרגיות הגזענות שלהם נגד היהודים.

 

סלאם עליכום.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
ידוע שחברת BBC לא אוהדת, בלשון המעטה, את ישראל. אבל, יש פתגם ביידיש שאומר "כול יום בא כלב" :lol:, ואת מה שאנו רואים ואוכלים כאן כבר למעלה מ- 100 שנים, הם יאכלו בחזקת 8 בעוד כ- 10 עד 20 שנים. הם, הכוונה לאנגלים ולשאר האירופאים החד צדדיים, המתרפסים ,יפי הנפש, צבועים ומי יודע עוד איזה כינוי יתאים כאן. הרי הם יורים לעצמם ברגל ופתחו את שעריהם לנהירה המונית של פליטים ושאר אזרחים בעלי הגדרות שונות, ורובם, מה לעשות, מוסלמים. עכשיו, אני לא ימני בדיעותי, לא גזען, ולא בא לפתוח ויכוח פוליטי. אני רק אומר שהגמל לא רואה את הדבשת של עצמו. הגולם יקום על יוצרו (או מארחו, במקרה דנן) יום אחד, ודי בסיבוב רגלי וקצר במספר רובעים בבלגיה, שבדיה, דנמרק, נורבגיה או צרפת, על מנת להבין את גודל התופעה. באנגליה יש ערים, אשר בהם יש פרברים שהמשטרה מפחדת להיכנס אליהם ואשר בהם כול בית שלישי הוא מסגד.

צודק לחלוטין. אבל, עם אותם אנגלים, גם כאשר כל איש מתוך שלושה אנשים יהיה מוסלמי באנגליה הביקורת כלפי ישראל תהיה דומה. אנחנו בעיניהם אפילו גרועים מהמוסלמים, ואף בוצע בעבר סקר באנגליה אם הם היו מעדיפים לגור ליד מוסלמי או יהודי. הרוב בחרו מוסלמי.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

תן לזמן לעשות את שלו. אם משהו מהלך כמו ברווז, מגעגע כמו ברווז וגם ניראה כמו ברווז - אז זהו ברווז, ובסוף גם העיוור העוואר הכי גדול יצטרך להודות בכך.

תן לזמן לעשות את שלו. סבלנות.

פורסם

בואו כולנו לא נשכח מה קורה שנמאס לעם אירופי מעם אחר החי במדינתו אבל הפעם זה יהיה חמור ביותר לדעתי עד לגדר של מחלמת עולם 3.

לא עלינו טפו טפו טפו אבל לכו תידעו ה' גדול.:?

פורסם
תן לזמן לעשות את שלו. אם משהו מהלך כמו ברווז, מגעגע כמו ברווז וגם ניראה כמו ברווז - אז זהו ברווז

ה י י !

מה אתה רוצה?!

מה?

...

ה-BBC מרוויחה הון תועפות ממדינות עוינות לנו, ולכן הם מכבדים אותם ע"י התעלמות מישראל. בזמנו הופיע מועד שידור לתוכניות מסויימות ל-3 מקומות באירופה, וישראל הייתה אחת מהן- עד שהורידו אותנו מהמפה, ושמו במקום מקום אחר עם אזור זמן זהה לשלנו.

פוליטיקה מסריחה במיטבה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אם רווחי כסף היו הסיבה העיקרית, הרי אז היו עוד רשתות או כולן, הולכות בעיקבות ה- BBC, ולא כך הוא (יש עוד רשתות עוינות, אבל לא כולן). מה שמלווה ומנחה כאן את ה- BBC כבר שנים, היא אנטישמיות לשמה, חוסר סבלנות ועולם בעל אופקים צרים.

פורסם

ישבתי לשיחה קלה עם קולגה צרפתי שגר במרסיי, הוא לא יודע שאני יהודי/ישראלי ואנחנו מדברים על המצב בצרפת בכלל ובמרסיי בפרט והוא שואל אותי בצרפתית "ידידי, על השואה שמעת?"

אני עונה לו "כן,בוודאי".

ואז הוא מפתיע אותי ואומר "תדע לך שהשואה הבאה של אירופה תתחיל כאן במרסי, גונבים לנו את המדינה בין האצבעות"

 

אני מקווה שהוא טועה, אני מקווה שלא תהיה שואה נוספת, גם לא לשונאי ולאויבי אבל זה היה מפחיד לשמוע אותו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...