Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW 118I ב-163


redead
שימו לב! השרשור הזה בן 5476 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מסכים לגבי (כמעט) כל הנאמר מעלי.

הגולף הוא יופי של קניה. יש הרבה ב.מ.וו. טובות אבל ה-118 היא לא הרבה יותר מהסמל על מחזיק המפתחות.

 

Sronis,

לגבי היבוא האישי, אתה הרי מכיר את כל הפרטים ואת כל העובדות. מה טעם מצאת בוויכוח למעלה, איני יודע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

דווקא במובן זה, כבעלים של BMW, הרשה לי לחלוק על דעתך. המכונית בפירוש מרגישה כבת למשפחת BMW - ובפרט שחלקה התחתון של הקונסולה המרכזית פונה קלות לעבר הנהג, מה שלצערי כבר לא קיים יותר במספר דגמים של החברה. תנוחת הישיבה טובה, נמוכה - וניתנת לכיוון אופטימלי. שוב, מאד BMW.

 

אגב, אם ב"רשמי אולם התצוגה" עסקינן, פחות אהבתי את עיצוב הפנים במכונית שבחרת לבסוף. לטעמי, גולף 6 נופלת מגולף 5 במספר פרמטרים, שזהו אחד מהם, בנוסף לעיצוב החלק האחורי. את השאר חשתי בנסיעת המבחן :-(

 

כדי להוריד את גובה הכסא ב- 118 צריך לאחוז בידית של הכסא ולמשוך אותה, תוך כדי שאתה נועץ את עקביץ ברצפה, נאחז בידך השניה בהגה ומרים את עכוזך מהכסא. זה לא נחשב בעיני לכיוון בקלות של הכסא. ובסופו של דבר, קשה למצוא תנוחת נהיגה אידיאלית או נוחה (לא בלתי אפשרי, רק לוקח זמן).

לגבי הביקורת שלך על עיצוב הפנים של הגולף - גם לי יש, וגם אני אוהב את הנוכחי (שיש לי אצלי). אני אעדכן בקרוב אם זה רק רושם ראשוני או שגם מציק ביום-יום. התעניינתי אצל כאלה שכבר קנו את הרכב, והם רק שיבחו את הפרקטיות של העיצוב החדש. על כל פנים, עם השליטה מההגה אתה כמעט ולא צריך בכלל להוריד עיניים מהכביש (עוד משהו שאין ב- 118...).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תתבאס. ה-1 היא אחת ממכוניות ב.מ.וו הפחות טובות - צפופה, לא נוחה וממש לא מאובזרת בגרסאות הנמוכות. בגרסת ה-118 היא גם כל כך חלשה שגם אם תרצה לנצל את ההנעה האחורית לא תוכל...

 

לא יודע למה היא לדעתך אחת מהפחות טובות, אבל אני חולק עליך.

 

יש לי ניסיון באירופה גם עם סדרה 1 וגם עם סדרה 3 (שתיהן דיזל), וה 1 היתה מושלמת עבורי: תנוחת נהיגה spot on, מנוע חזק, נעים ושקט, מאות קילומטרים שעברו בלי להרגיש, ובכלל: רכב שעשה לי כיף הרבה יותר מה 3, מהרכבים שהגעתי אליהם בבוקר עם חיוך.

 

לצד השלילה: מרחב פנימי מגוחך (קטן יותר מההונדה ג'אז שיש לי בארץ), אבזור מתחת למקובל (יש שיגידו הרבה מתחת), ולגבי ה 118, למרות שלא נהגתי באחת כזו, אני מסכים עם מי שאמר שהיא כנראה לא יותר מאשר מחזיק מפתחות לעגלה.

 

למרות הכל, אם היו לי את המשאבים לקנות 130 5 דלתות, הייתי קונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

130 זה דבר אחר לגמרי - כי היא כבר מספקת את חווית הנהיגה שמצופה מב.מ.וו. הבעיה היא שכמכונית היא נחותה בשאר המובנים מרוב מתחרותיה. במקרה של ה-120 או ה-118 הישראליות זה הרבה יותר בולט.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5476 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...