Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW 118I ב-163


redead
שימו לב! השרשור הזה בן 5476 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תסלח לי, אבל 15000 ק"מ לא משנים את התמונה בכלל. בשביל לחסוך מאות אלפי שקלים, מבחינתי שלאוטו יהיו גם 30000 ק"מ. וזה בכלל לא משנה שהוא בן שנה.

 

אני יודע כעובדה שלפחות כשהדולר היה פחות מ-3.5 היה אפשר לייבא אישית Z4M בכ-250000 שקלים. נכון, בת שנה ועם קצת ק"מ, אבל זה פאקינג פחות מחצי מחיר! זה כמעט 100000 פחות מ-S2000!

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תראה, שאמרת Z4M והעלת את מחיר המחירון בארץ של רכב חדש כהשוואה אז גם אני התייחסתי לרכב חדש.

גם בארץ אתה יכול לרכוש רכב יד שניה שעלה 800K שח במאות אלפים פחות.. ככה זה עובד עם יד שניה.

 

בשורה התחתונה ישנן אפשרויות רבות ביבוא האישי, אתה גם יכול למצוא רכב לאחר תאונה וליבאו במחיר של מאזדה 3.

כל אחד והעדפותיו. 15K או 30K קילומטר אינם משנים את התמונה בדרך כלל אבל אתה אף פעם לא יכול לדעת מה הרכב עבר בקילומטרים הללו (וכך גם האדם שתמכור לו את הרכב בבוא העת).

אני העדפתי רכב חדש לגמרי. הרכב כ8 חודשים אצלי ועדיין לא עבר 11000 ק"מ.כמובן שהכל מתועד ומוכן למכירה שתבוא בבוא העת. לפני יומיים נגמרו המים המקוריים בוישרים שהגיעו מהמפעל. כמובן שבתור יד שניה 15K ו30K ואף יותר מזה נחשב לנמוך אבל ההבדל בין מה שהרכב עבר בזמן הזה לרכב בתולי הוא עצום וכך גם המחיר. בנוסף, ממה שידוע לי על השוק שממנו הגיעו הZ4 שלנו החבר'ה שם קנו את הרכבים למטרה אחת בלבד "יאללה בלאגן". לכן, 15K ק"מ לרכב כזה נחשבים שם הרבה וההבדל במחיר גדול בהתאם. כמובן שאם מצאת מציאה של "זקן משוגע" שקנה את הרכב לנסוע לסופר וקנית במחיר טוב אז הרווח כולו שלך, אך זהו מקרה יוצא דופן שיש לבדוק לגופו, וזה שיש מקרים מיוחדים כאלה לא אומר שניתן להגיד באופן גורף שניתן לקנות Z4M במחיר כזה (אם היה ניתן היינו רואים כבר "אלפים" כאלה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שאני מדבר בהנחה וההיסטוריה של הרכב פרושה לנגד עיניך. לטעמי, 15000 ק"מ הם חלק קטן מאוד מחיי הרכב ואם זה חוסך כזה סכום זו קנייה נהדרת, זה הכל.

ואני לא חושב שהיינו רואים המון כאלה בכל מקרה - לצערי, יש קהל קטן מאוד למכוניות מהסוג הזה בארץ...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניתן לראות היסטוריה של הרכב אם הוא מיובא אישית?

אם הרכב הוא במצב טוב ועבר 15K וניתן לחסוך כמה מאות אלפים אז זו אחל'ה מציאה לאנשים שלא יכולים להרשות לעצמם אחד חדש כזה. בכל מקרה אם היה לי ת'ממון הייתי בוחר בלהוציא רכב חדש מהחברה. אבל אם היה לי מספיק רק למשומש מיובא אישית הייתי מסכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין לא יודע מה ההתלהבות מ-ה 118I, זה הגירסא המוחלשת עם מנוע 2.0 ליטר 136 כ"ס.

זה לא ה 120 עם ה156 כ"ס.

זה כמו שוולוו אז יצאו עם המבצע ל S60 עם המנוע 2.0 140 כ"ס.

במיוחד עם שילוב גיר אוט', הביצועים לא ממש מלהיבים, מה שכן יש לרכב הנעה אחורית, מי שאוהב לעשות דונאטס :)

הדונאטס היחידים שאפשר לקבל מ136 כ"ס וגיר אוטומט באות עם סוכר מלמעלה.

ממש לא ברורות לי הגרסאות החלשות והמגוחכות האלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שנקרא, להיות עם ולהרגיש בלי.

אתה קונה BMW, נוסע ב BMW, אבל בעצם אתה לא מרגיש שזה BMW בגלל המנוע החלש הזה, זה באמת מגוחך מנוע 2000 עם 136 כ"ס, זה ממש לא מתאים לחברה כמו BMW.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן דונאטס, לא דונאטס, להנעה האחורית בסדרה 1(ובכלל)ישנם יתרונות נוספים מעבר לשחיקת הדיפרנציאל(הפתוח) והצמיג האחורי הפנימי :lol:

-קל להשיג חלוקת משקל אופטימלית

-משיכה טובה יותר בהאצה, בעיקר על כביש יבש

-היגוי "נקי", שאינו מושפע מהגלגלים המניעים

-"היגוי דוושה" מהנה יותר מזה שבהנעה קדמית על המגבלות

 

לעניין הביצועים שצוינו, למרות הביקורות, הם עדיין סבירים מאד, הן בשל המנוע בעל הפעולה הנעימה והן בזכות הגיר האוטומטי המצוין בעל ששת ההילוכים. רוצים ידני? קמור תוריד לכם עוד 10,000 ש"ח מהמחיר.

 

עם זאת, לא נותר לי אלא לצדד בביקורתו של רוני על סדרה 1, אחת הב.מ.וו הפחות מוצלחות של השנים האחרונות.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, שאמרת Z4M והעלת את מחיר המחירון בארץ של רכב חדש כהשוואה אז גם אני התייחסתי לרכב חדש.

גם בארץ אתה יכול לרכוש רכב יד שניה שעלה 800K שח במאות אלפים פחות.. ככה זה עובד עם יד שניה.

 

בשורה התחתונה ישנן אפשרויות רבות ביבוא האישי, אתה גם יכול למצוא רכב לאחר תאונה וליבאו במחיר של מאזדה 3.

כל אחד והעדפותיו. 15K או 30K קילומטר אינם משנים את התמונה בדרך כלל אבל אתה אף פעם לא יכול לדעת מה הרכב עבר בקילומטרים הללו (וכך גם האדם שתמכור לו את הרכב בבוא העת).

אני העדפתי רכב חדש לגמרי. הרכב כ8 חודשים אצלי ועדיין לא עבר 11000 ק"מ.כמובן שהכל מתועד ומוכן למכירה שתבוא בבוא העת. לפני יומיים נגמרו המים המקוריים בוישרים שהגיעו מהמפעל. כמובן שבתור יד שניה 15K ו30K ואף יותר מזה נחשב לנמוך אבל ההבדל בין מה שהרכב עבר בזמן הזה לרכב בתולי הוא עצום וכך גם המחיר. בנוסף, ממה שידוע לי על השוק שממנו הגיעו הZ4 שלנו החבר'ה שם קנו את הרכבים למטרה אחת בלבד "יאללה בלאגן". לכן, 15K ק"מ לרכב כזה נחשבים שם הרבה וההבדל במחיר גדול בהתאם. כמובן שאם מצאת מציאה של "זקן משוגע" שקנה את הרכב לנסוע לסופר וקנית במחיר טוב אז הרווח כולו שלך, אך זהו מקרה יוצא דופן שיש לבדוק לגופו, וזה שיש מקרים מיוחדים כאלה לא אומר שניתן להגיד באופן גורף שניתן לקנות Z4M במחיר כזה (אם היה ניתן היינו רואים כבר "אלפים" כאלה).

לצערי גם במחיר של 250,000 שקל ויותר חשוב מזה עלות האחזקה לא היינו רואים הרבה כאלה, נכון שזה אומנם חצי מחיר אבל עדיין מחיר שהוא לא בהישג יד של רוב האנשים.

ובקשר לסדרה 1 נכון זה מחיר לרכב די חלש,אבזור לא מפואר( אותי ממש לא מטריד שאין מושבי עור להפך זה יתרון במדינה שלנו,המזגן מכני נו מילא)

אבל כשאני רואה את הרכב הזה אני דבר ראשון חושב שבמוו באו לתת פייט לאודי ואת זה הם עושים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אינני מבין על מה המהומה. בגרמניה מבוו 118I עולה פחות או יותר כמו סוברו אימפרזה. מחירה של סוברו לגאסי אוטומטית 2*2 כבר נושקת לסידרות 3 של במוו. אז ליבואן הרשמי יש שולי רווח גדולים שניתנים לצימצום במידת הצורך. לדעתי גם ב-169 K הוא עדיין מרוויח יפה מאוד וזה עדיין יקר.

 

אני רק מתפלא על היצרן שחיי טוב עם שולי רווח הגדולים וההזמנות הדלות של קמור מוטורס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אתחיל לצטט כאן הודעות מעלי, אבל נראה לי שכל מי ש"מקנא" במחיר הכאילו אטרקטיבי, לא באמת נהג ברכב.

לפני שהחלטנו לרכוש גולף 160, קיבלנו גם את ה- 120 (שימו לב - לא ה- 118, אלא את הדגם המאובזר והחזק יותר) לנסיעה.

הרכב מרגיש חלש אפילו ביחס ל- TSI שלי או לאימפרזה 2.0 של הורי, הגיר נוראי (ביחס ל- DSG), תנוחת הישיבה לא נוחה, וכדי להוריד את גובה הכסא צריך להיות אקרובט שרירי. הרכב צפוף מקדימה ומאחורה. כל הדשבורד הוא פשוט ולא יוקרתי בעליל. בתוך הרכב אתה בכלל בכלל לא מרגיש BMW. את כל זה עוד אמרו לי כאן מראש ובכל זאת ניסיתי בעצמי.

מה שכן, מי שמחזיק המפתחות מגדיל לו - שיבושם לו. אכן, מבחוץ היא ממש יפה. את ההבדל תרגישו ברמזור.

היתרון של הפחתת המחיר הוא אולי לחץ על המתחרות להוריד מחירים גם כן. בפועל, נראה לי שכל מי נכנס לסוכנות והתמקח קיבל מחיר דומה, ואני מזכיר שבמבצע לעו"ד יכולת לקבל את ה- 118 המאובזרת במחיר מאוד קרוב (ואת הלא מאובזרת ב- 160, אם זכרוני אינו מטעה אותי וצריך לבדוק זאת למי שמעוניין, מה שאומר שגם מהמחיר המפורסם עוד ניתן להתמקח).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנוחת הישיבה לא נוחה, וכדי להוריד את גובה הכסא צריך להיות אקרובט שרירי. הרכב צפוף מקדימה ומאחורה. כל הדשבורד הוא פשוט ולא יוקרתי בעליל. בתוך הרכב אתה בכלל בכלל לא מרגיש BMW . ).

 

דווקא במובן זה, כבעלים של BMW, הרשה לי לחלוק על דעתך. המכונית בפירוש מרגישה כבת למשפחת BMW - ובפרט שחלקה התחתון של הקונסולה המרכזית פונה קלות לעבר הנהג, מה שלצערי כבר לא קיים יותר במספר דגמים של החברה. תנוחת הישיבה טובה, נמוכה - וניתנת לכיוון אופטימלי. שוב, מאד BMW.

 

אגב, אם ב"רשמי אולם התצוגה" עסקינן, פחות אהבתי את עיצוב הפנים במכונית שבחרת לבסוף. לטעמי, גולף 6 נופלת מגולף 5 במספר פרמטרים, שזהו אחד מהם, בנוסף לעיצוב החלק האחורי. את השאר חשתי בנסיעת המבחן :-(

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על מה אתה מתבאס בדיוק? הגולף טובה מה-BMW בכל הפרמטרים חוץ מהיוקרה.

לא מזמן היה כאן בחור שרצה לקנות את ה-TSI החדשה , והוא ביצע נסיעת מבחן על סדרה 1 של BMW - וממש לא התלהב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על מה אתה מתבאס בדיוק? הגולף טובה מה-BMW בכל הפרמטרים חוץ מהיוקרה.

לא מזמן היה כאן בחור שרצה לקנות את ה-TSI החדשה , והוא ביצע נסיעת מבחן על סדרה 1 של BMW - וממש לא התלהב.

 

אחלה מגניב..

האמת שלא יצא לי מעולם להיות בתוך הסידרה 1 רק ראיתי אותה מבחוץ והיא נורא נורא הרשימה ככה שתיארתי לעצמי שמבפנים היא תהיה גם ככה..

בכל מקרה אני נורא מרוצה מהגולף האוטו ממש פיצוף של אוטו..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5476 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...