Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגלל אותה סיבה - המנוע לא מכובה לאפס, וההתנעה היא לא מאפס בהתאם.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

המערכת אמינה בהחלט, ומצוידת בהרבה מאוד רכבים היום באירופה.

מנסיון אישי שלי עם רכבים המצוידים עם המערכת באירופה, עמידה בניוטרל תכבה את המנוע, שילוב הילוך ידליק את המנוע מידית ללא השהייה.

אם יש מזגן ברכב והעצירה קצרה, המנוע ידומם, אם העמידה ארוכה יותר, הרכב יניע את עצמו אוטומטית על מנת למנוע ריקון המצבר.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
אבל ההתנעה גוזלת הרבה כוח מהמצבר.. בסופו של דבר מבחינת אנרגיה זה הרבה כוח, לא?

מה אתה חושב, שהיצרנים היו מושיבים עשרות מהנדסים לאלפי שעות עבודה כדי לפתח מערכת שמסבכת את הרכב ובסוף גם לא חוסכת דלק?

אני מקווה שהבנת מה התשובה.

פורסם

אצלי בסיוויק הייבריד, המנוע מונע כאשר אני מוריד רגל מדוושת בלימה

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

פורסם

נהגתי בספרד על BMW סידרה 1 דיזל של הרץ עם מערכת כזאת.



אין צורך לשנות שום הרגל בנהיגה - המנוע מכבה ומדליק את עצמו לפי הצורך, והמחשב כבר עושה את השיקולים מתי כדאי לכבות. כשהמנוע קר, הוא לא מתכבה. כשאתה עומד הרבה זמן והמזגן לא יכול לספק מספיק קירור - המנוע יניע את עצמו.

כשאתה דורך על הקלאץ' על מנת לשלב הילוך המנוע כבר מונע לפני שהספקת להכניס לראשון. תוך פחות מיום אחד מתרגלים למערכת.

ובאמת צריכת הדלק של האוטו היתה מצויינת, יותר מ-20 ק"מ לליטר. (יש בו עוד מערכות לחיסכון בדלק, כגון אלטרנטור שמתחבר על פי הצורך, רדיאטור שהפתחים שלו נסגרים כשאין צורך בקירור, הטענת המצבר בעזרת אנרגיה מהבלמים ועוד שאני לא זוכר).

בסה"כ דבר מצוין, כנראה שהשילוב שלו עם גיר אוטומט פחות מוצלח, אבל גיר אוטומט זה בכלל דבר מבזבז בפני עצמו.

 

כמובן שכל דבר יכול להתקלקל, אבל בטיעון הזה אפשר לבטל כל פיתוח באוטו.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אצלי ברכב (סיוויק הייבריד) המנוע דומם בעצירות. אין בו גם הצתה רגילה עם סביץ' אלה הצתה עצמית תחת לחץ גבוה. כך שמערכת זו אפילו יותר פשוטה מרכב רגיל.

 

בתחילת הנסיעה המנוע לא תמיד דומם ברמזור הראשון. אבל בשני או שלישי זה כבר מתחיל לדומם. כאשר המצברים מלאים בעצירות הוא מנתק את המנוע בעירה פנימי עוד בנסיעה וממשיך לנסוע כמה עשרות מטרים על החשמל בלבד. זו מערכת מעולה - עם הרכבים הקודמים הייתי מתרגז על ביזבוזי דלק בפקקים.

 

עם שיחרור הברקס מנוע בעירה פנימי מיד נכנס לפעולה. אבל בזינוק בעליה עם לא לחצים מיד על הגז הרכב יכול להידרדר. כאשר לוחצים על גז - שני המנועים מיד נכנסים לפעולה והרכב אף. אגב הוא מאוד זריז ברמזורים, מה שלא ניתן להגיד על שיוט, אבל זה כבר נושא אחר.

פורסם

רעיון מעניין מאוד

 

גם בקישור באנגלית אין יותר מדי פרטים שמסברים את הטכנולוגיה הזו

 

בכל מקרה זה מבורך מיכוון שזה צעד נוסף לכיוון טכנולגיה לרכב חשמלי נטו !!!!!

 

 

הבעיה העיקרית כיום היא המצבר, כל שיפור טכנולוגי יקצר את השלבים לרכב חשמלי נטו

 

אני מברך

×
×
  • תוכן חדש...