Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז למה קונים מרצדסים ומכוניות גניבות אחרות? למה לקנות אוטו בכלל? תקנה אופניים בזול ולא יכאב לך אם יפרקו משהו

 

כרגיל, אתה מדבר שטויות. יש רכבים שלא מושכים תשומת לב (כמו הנוכחי שלי, אבל בכל זאת מישהו מצא לנכון לחרוט על מכסה המנוע).

 

כנראה שאתה לא מודע לזה מכיוון שמעולם לא היה לך רכב שמושך תשומת

לב, וגם לא שקלת רכישת רכב כזה - אבל חלק מהאנשים שבבעלותם רכב

כזה חיים בפחד מתמיד (בהגזמה משהו).

 

רק דוגמא קלה לכמה אנשים אוהבים קבריולטים.. יש לי ידידה שיש לה גולף קבריולט מ88. האוטו לא נראה טוב, לא שמור במיוחד - אבל יש לו גג נפתח. אשר נחתך 3 פעמים בשנתיים. פעם אחת הוחלף הגג בעלות פסיכית לגמרי (בערך 50% מערך הרכב או משהו) ואחרי שהותקן הגג החדש הוא נחתך פעמים מאז....

פורסם

סוף סוף הם מייבאים אותה..

 

שמוליק שאחרי בילוי מדליק והנג אובר עצבני

:evil:

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

זה שמאזדה מביאה מכונית כמו מיאטה שלא תימכר הרבה לארץ צריך להגיד תודה וזה שמביאים גם ידנית זה עוד יותר תודה!!! מי רוצה שיקנה מי שלא לא.... אני באופן אישי הייתי מוותר עליה וקונה במחיר שלה אימפרזה טורבו נחמדה...

כל אחד יבחר את האוטו שמתאים לו ושיהנה....

אני שונא את הקיץ!

פורסם
כולם רוצים הילוכים,גג פתוח ומכוניות ספורט.כולם מתעצבנים שיבואנים לא מביאים דגמי ספורט.כולם..........רק שכל אלו שאומרים את זה לא קונים רק בוכים.

בגלל זה מכוניות נפלאות כאלו בדרך כלל לא מיובאות.

יש כסף,תקנו (לי אישית אין,זה בסדר).

אין כסף,אל תבכו כל היום במכתבים למגאזין "אוטו" שמיצובישי לא מביאה לכם את ה-EVO שכנראה תעבור את קו 300K.

העצבים שלי לא מכוונים אליך אישית מושיקו . :oops:

בקיצור,מסכנים דלק מוטורס,מזלם שהזמינו משלוח קטן.בזמנו טויוטה היו מוכנים לעשות הנחה של 20K על ה-MR2,העיקר להיפטר מעשר המכוניות שישבו בארץ.שהישראלים המרובעים :squarewink: יתחילו כבר לקנות רכבים כייפים!מספיק חרא יש פה,לפחות קצת כיף בתוך הטירוף הזה :onfire: :snipersm:

 

 

 

סליחה מראש על העצבים,עבר עליי יום קשה :oops: .

:mm_yeah:

פורסם

סליחה על הבורות...אבל לא נראה לי שאני מכיר את הכלה המדוברת..מישהו יכול להצמיד פה תמונה של מיאטה?

 

נ.ב

אולי ישמע לכם מוזר...אבל כמה מיצובישי לנסר החדשות יש בארץ?

פשוט ראיתי אחת והם לא נפוצות בכבישים כלכך..

פורסם
סליחה על הבורות...אבל לא נראה לי שאני מכיר את הכלה המדוברת..מישהו יכול להצמיד פה תמונה של מיאטה?

 

נ.ב

אולי ישמע לכם מוזר...אבל כמה מיצובישי לנסר החדשות יש בארץ?

פשוט ראיתי אחת והם לא נפוצות בכבישים כלכך..

 

לכל אלה שלא מכירים את המיאטה/MX-5 :

mx-5.jpg

02.mazda.miata-se.f34.500.jpg

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

×
×
  • תוכן חדש...