Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר כמה חודשים שאני מתכנן להרכיב מערכת לרכב הכוללת מחשב עם מסך מגע שמריץ תוכנת CENTRAFUSE

כרגע התיכנון שלי הוא כמו בתמונה

1- HU שישמע טוב לא צריך כלום חוץ מ AUX ורדיו, צריך המלצות לHU יד שניה זול

2,5- רמקולים, אני כנראה יקנה של JBL שמעתי אצל חבר ברכב ומאד התרשמתי, 4" מקדימה 6.9 מאחורה, עדיין לא

קניתי, ניתן לשינוי

3,4- סאב קטן מוגבר או מגבר עם ערוץ אחד, צריך המלצה כי אין לי כאן כיוון בכלל, מחפש גם כן יד שניה הדגש הוא

על איכות ופחות על עוצמה

7,6-מחשב + מסך מגע (נמצא ברשותי)

 

הרכב הוא פורד פיסטה הדגם של שנת 2000-2002

תודה,

car.jpg

פורסם

עד כמה שאני יודע כאשר מחברים CarPC לא משתמשים בנוסף בHU אלא הCarPC משמש כHU רק מתוחכם יותר :-)

רמקולים 6X9 הייתי ממליץ לך הרבה יותר על מורל.

רמקולים 4'' מה התקציב שלך פחות או יותר? אתה מחפש קומפוננט או רמקולים רגילים?

סאב תלוי בתקציב נוכל להביא לך את המענה הכי טוב שעונה על הצרכים שלך. באיזה מגבר אתה הולך להשתמש? זה גם חשוב עבור הבחירה של הסאב.

 

מחשב ומסך מגע - תחכה לתשובה מעתיד הוא בטח יתן לך אותה ישר שהוא יכנס לפורום :-) זה התחום שלו.

 

אם אתה מחפש מחירים טובים לציוד שאתה קונה אתה יכול ליצור איתי קשר בפרטי. אני יביא לך ציוד חדש במחירים זולים.

פורסם

הכוונה שלי היא לחבר את כל הרמקולים לHU כדי לחסוך עלוית אני רק מחפש סאב ודרך להגביר אותו באיזור ה 400 שקל יד שניה

פורסם

אבל אם אתה מחבר את הCarPC למגבר ומגבר אתה מחבר את הסאב וה6X9 למה הHU.

אתה רוצה לדבר איתי באייסיקיו או מסנג'ר שיהיה יותר נוח ויותר מהיר? אם כן שלח לי הודעה פרטית אני יתן לך.

פורסם

במחיר של HU זול אתה יכול למצוא מגבר זול שישמע הרבה יותר טוב מה-HU וסגרת עניין.

לגבי המחשב, אתה רוצה לתת יותר פרטים?

 

אני מציע לך לעשות קצת חיפושים בפורום ולחזור עם שאלות יותר ממוקדות.

 

נ.ב.

בחרת אחלה תוכנה :)

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

תקציב שלי הוא 600 שקל לHU טוב אבל ישן + מגבר רק לסאב + סאב הכוונה היא לציוד יד שניה

 

אני לא יודע אם בתקציב הזה אני יכול למצוא מגבר טוב ולצפות שיהיה אמין

 

משב ומסך יש לי

פורסם

אני לא יודע עם במחיר הזה אתה יכול למצוא משהו מהדברים האלה שיהיה אמין - אם בכלל אתה יכול למצוא.

אני חושב שהדרישות קצת מוזגמות גם לציוד יד שלישית. עדיף לך לחסוך עוד כסף משהו באיזור של ה1000-1200 ולהביא דברים יותר אמינים יד שנייה או אם תרצה בתקציב כזה (1200) אני יכול לסדר לך גם דברים חדשים. אם אתה מעוניין צור איתי קשר בפרטי.

פורסם
כבר כמה חודשים שאני מתכנן להרכיב מערכת לרכב הכוללת מחשב עם מסך מגע שמריץ תוכנת CENTRAFUSE

כרגע התיכנון שלי הוא כמו בתמונה

1- HU שישמע טוב לא צריך כלום חוץ מ AUX ורדיו, צריך המלצות לHU יד שניה זול

2,5- רמקולים, אני כנראה יקנה של JBL שמעתי אצל חבר ברכב ומאד התרשמתי, 4" מקדימה 6.9 מאחורה, עדיין לא

קניתי, ניתן לשינוי

3,4- סאב קטן מוגבר או מגבר עם ערוץ אחד, צריך המלצה כי אין לי כאן כיוון בכלל, מחפש גם כן יד שניה הדגש הוא

על איכות ופחות על עוצמה

7,6-מחשב + מסך מגע (נמצא ברשותי)

 

הרכב הוא פורד פיסטה הדגם של שנת 2000-2002

תודה,

 

 

איזה מחשב ומסך יש לך??, CENTRAFUSE תוכנה מאוד כבדה.

אתה באמת לא חייב רדיו דיסק, השאלה היא מה יותר נוח לך, ברדיו דיסק יהיה לך יותר קל להתנהל עם רדיו, ודיסקים, אני אישית מסתבך עם מחשב בשימוש ברדיו ובדיסקים, אבל עם קבצי מוזיקה כמובן שמחשב הכי נוח.

 

התקציב שלך מאוד נמוך, אל תשכח שיש לך התקנה לעשות, והיא לא פשוטה כשמדובר במחשב רכב.

אני ממליץ לך להמתין קצת ולחסוך למשהו שתהיה מרוצה ממנו, ולא למשהו שתרצה לשדרג בעתיד.

פורסם

בסביבות ה 400 שקל אני יוכל למצוא מגבר 4 ערוצים יד שניה, המטרה היא איכות ולא עוצמה

מה המלצות?

פורסם
תקציב שלי הוא 600 שקל לHU טוב אבל ישן + מגבר רק לסאב + סאב הכוונה היא לציוד יד שניה

 

אני לא יודע אם בתקציב הזה אני יכול למצוא מגבר טוב ולצפות שיהיה אמין

 

משב ומסך יש לי

 

לפי מה שהבנתי מההודעה שלך חיפשת את כל מה שרשום בתקציב של 600 ש"ח. טעיתי?

מגבר ב400 שקל אין כל כך משהו איכותי. יש לך אפשרות ללכת על הV12 או על הPulse Audio

לפי דעתי אלה המגברים היחידים בתקציב הזה.

פורסם

אני לא מבין מה הטעם לעשות פרוייקט כמו CARPC שהוא האמאמאמאמאמאמא של המותרות, ולחסוך בכל המסביב

 

CARPC לדעתי חייב לבוא עם סביבה תומכת ומכבדת אחרת עדיף לקנות איזה HU טוב ולהמשיך את החיים, זאת דעתי. ואני יודע שביום שאני אעשה פרוייקט של קארפיסי אני אעשה אותו כמו שצריך

פורסם

מה שנכון נכון. עדיף באמת לוותר בשלב הזה על הCarPC ולעלות רמה או אפילו 2 ברמת הרכיבים השונים באוטו.

:-D עתיד נראה לי שלפני שאתה מתחיל פרוייקט CarPC עדיף לך להתייעץ בפורום. אני לא חושב שיש לך מספיק ידע בנושא:wink:

פורסם

גורל,

 

ואני חשבתי שאני ציני 8)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...