Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגיסי יש אפלאוז 94 אוטמט שעמדה שנה עקב הצפה של מים באזור הבית שלו.

 

ועכשיו הוא החליט שהוא רוצה לסדר את הרכב.רציתי לדעת מאיפה להתחיל?( הרכב לא הניע אחרי ההצפה)עד כמה שידוע לי צריך להתחיל מפלגים ומצבר.יש למישהו ניסיון קודם במצב כזה?אם בכלל שווה להתחיל בפרויקט?

 

נ.ב.לפני שהרכב הוצף הוחלף ברכב מנוע חדש מיבוא.

"35 הוא גיל בו אתה סוף סוף מסדר את הדברים בראש ואז שאר הגוף מתחיל להתפרק"

פורסם

שלום רב !

השאלה הראשונה שנשאלת, עד איזה גובה הגיעו המים?

נושא ההתנעה הוא שולי, יש לבדק את הריצפה מתחת לכסוי הגומי והריפוד , לא חלודים במידה כזאת, שאין טעם אפילו לעלות את הרכב לכביש, האם הרכב יובש, ואורר מיד לאחר ההצפה?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום רב!

בדקתי את הריצפה של הרכב והריצפה מכוסה בחלודה.כמו כן גובה המיים היה עד לאמצע המשענת של הכסאות,

 

והרכב לא יובש לאחר ההצפה,מה דעתכם האם עדיין שווה להשקיע על הרכב?

"35 הוא גיל בו אתה סוף סוף מסדר את הדברים בראש ואז שאר הגוף מתחיל להתפרק"

פורסם

אתה מגיב מתוך ניסיון קודם? או מתוך צורך להסתלבט?

 

בשני המיקרים אין לי בעיה.רק אשמח לדעת אם התשובה הייתה ברצינות?

"35 הוא גיל בו אתה סוף סוף מסדר את הדברים בראש ואז שאר הגוף מתחיל להתפרק"

פורסם

אני חושב שעדיף למכור באמת בתור ברזל. המרכב מסוכן כרגע, חלודה מחלישה את הפח וזה סתם בעיות.

תמכור לברזל תקבל איזה אלפיים שלוש אלף על האוטו וזהו. פחות או יותר. בכל אופן תנסה גם חלפים אם אמרת שהמנוע חדש וכו', תבדוק אפשרויות.

 

אבל אל תצפה לקבל תשלומים יפים עבור זה.

American style: Chevy corsica

Engine: V6' 3135, 160+HP

פורסם

תודה על התשובות אני אשקול מה לעשות

 

תודה.

"35 הוא גיל בו אתה סוף סוף מסדר את הדברים בראש ואז שאר הגוף מתחיל להתפרק"

×
×
  • תוכן חדש...