Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קנו מאזדה MPV!!

 

נתוני ה-MPV המחודש הם 197 כ"ס ממנוע 3000, על משקל 1700 ונתוני יצרן 12.2 למאה.

 

אבל אדון בני ברק בדק מספר פעמים תוצאה של 9.2 שניות למאה קמ"ש!! כן כן, 3 שניות תמימות פחות מנתון היצרן...

לא סתם - גם תאוצת הביניים מ-80 ל-120 היא 5.5 שניות במצב רגיל ו-6.2 שניות במצב ספורט (מה שמעלה תהיות על איכותו של מצב הספורט).

 

על אוטו של 1700 קילו...

 

אם כך, מעתה אמור: מאזדה MPV, מיניואן ספורטיבי.

מישהו בא לרייס??

 

:wink:

 

רוני, שראה מודעה על 330CI שנת 2001 ידנית למכירה :shock:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
חשבתי שאתה מתחיל למחזר חומר.

 

תתפלא, אפילו לא חשבתי על זה.

 

אבל גם שלך עושה 9.2 למאה לא? :wink:

 

חכה אני אביא MPV ואגזור אותך

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

עושה 8.4

לפי מדידות באוטוקאר וEVO, גם 7.4 ו 7.2 הולך.

אני הייתי מהמר על משהו באמצע , אבל פחות מ 8.

 

 

חוץ מזה, לפי יחס הספק משקל, דווקא הגיוני נתון של 9.2 .

 

 

_____________

ילד כותב בתוך דלי מאותי הפוך ילד כותב בתוך דלי

סתם סתם, זה לא ממש החתימה שלי

פורסם
עושה 8.4

לפי מדידות באוטוקאר וEVO, גם 7.4 ו 7.2 הולך.

אני הייתי מהמר על משהו באמצע , אבל פחות מ 8.

 

 

חוץ מזה, לפי יחס הספק משקל, דווקא הגיוני נתון של 9.2 .

 

 

_____________

ילד כותב בתוך דלי מאותי הפוך ילד כותב בתוך דלי

סתם סתם, זה לא ממש החתימה שלי

 

אתה לא צריך לספר לי (בקשר למיניואן שלך)

ובקשר ל-MPV - אולי לפי יחס הספק משקל זה נתון סביר (בערך) אבל תוסיף תיבה אוטומטית וצורה מיניואנית ותבין מדוע אני מתקשה להאמין שהוא יורד ב-3 שניות מהנתון הרשמי...

 

ויש לך מזל שזו לא ממש החתימה שלך

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...