Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח של אימפרזה STI רק למי שיודע!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביטוח לנהג בן אוטוטו 20, לSTI 2004, מה מחיר של מקיף בלבד?

רק לבעלי ניסיון.

ואם אפשר המלצות לחברות ביטוח טובות עם מחירים טובים שמבטחות את הרכבים הללו.

פורסם

ביטוח ישיר לא מבטח אימפרזה טורבו - לא WRX ולא STI

 

אני יודע כי נאלצתי לבטל ביטוח אצלם עקב כך. (לא רצו להעביר מהרכב הקודם לWRX)

STI 2004

 

 

פורסם

זה לא הולך לפי שנתון הרכב אלא לפי "הסיכון" שלו .

ברכבים עם גג רך למשל רק ההשתתפות העצמית הינה 5000 שח, למה ? מכיוון שכנראה ומישהו יחבל לך בגג בשלב זה או אחר.

רק השם STI גורם לאנשי הביטוח לנוע בכסאם באי נוחות ולכסוס אצבעות, הוסף לזה את העובדה שאינך בן 20 עדיין..בקיצור 9000 שח חתום עכשיו ותגיד תודה..

פורסם

אתם חושבים שזה מוגזם, תנסו לבטח הונדה s2000, מזדה מיאטה, או כמעט כל רכב קבריולט.

בחלק מהסוכניות שמוכרות את הרכבים האלו, הסוכן ביטוח במקום לא מבטח את הרכב.

הייתה על זה כתבה לא מזמן, הסוכנת בטלפון פלטה שזה בגלל שאלו רכבים מועדים לפורענות על ידי נהגים צעירים ושאפילו יש להם סטיטיסטיקות על הנהגים!

שודד בנקים בפוטנציה8)

פורסם

זה תלוי אם הרכב כחול או לא :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
זה תלוי אם הרכב כחול או לא :roll:

 

אני לא אתפלא אם כן .אגב ביטוח למיאטה יקר אבל עוד כלום לעומת S2000 ורכבי הגג רך הנדירים והיקרים יחסית שהסכום הוא 20K ומעלה.

פורסם

בעלות הביטוח המקיף לשנתיים של 911 טורבו S קבריו, לנהג מעל גיל 40, עם עבר ביטוחי ללא תביעות אפשר להוציא אוטו חדש מהסוכנות :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מעניין כמה יעלה ביטוח לנהג חדש על GT2 :lol:

אבל בטח הטורבו S קבריו יהיה יותר יקר רק בגלל הגג הרך.

או אם יהיה מישהו שמוכן לבטח.

פורסם
אני לא אתפלא אם כן .אגב ביטוח למיאטה יקר אבל עוד כלום לעומת S2000 ורכבי הגג רך הנדירים והיקרים יחסית שהסכום הוא 20K ומעלה.

 

גם מחיר גג מיאטה אצל יבואן הינו 12,000ש"ח.

לא ברור איך זה מתיישב עם מחיר לגג מקורי של מזדה בארה"ב של 1,200$.

וגגות תחליפיים איכותיים עולים בכלל סביב 500$.

 

בקיצור, עזוב את מחירי של יבואן בארץ - זה לא קשור למציאות בכלל.

מוסכי מורשה לא מתקינים גגות כי מעבר לשמן, מים וברייקסים הם גם כך לא יודעים כלום.

בתי עסק שמתקינים גגות בארץ מביאים גגות תחליפיים וביטוח עובד איתם.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אני מכיר מקרוב אדם עם קורבט 2008 שיש לה גג נפתח והוא משלם רק 20K לשנה

 

אז 20K להונדה ??

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...