Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ולכן, למיטב זכרוני, רכב ש"נחת" בארץ במהלך שנת 2008 לא יכול להרשם כמי שעלה על הכביש בשנת 2009.

 

 

רכב שעלה על הכביש הכוונה רישוי!! מתי נעשה הרישוי שלו...

 

אם רכב יושב במחסני היבואן 12 חודשים , הוא עובר ליד 2 ע"ש חברה... לכן ישנם רכבים במגרשים למיניהם חדשים לחלוטין עם 0 ק"מ אבל יד 2 והאחריות רצה... (אלו רכבים שישבו אצל היבואן מעל 12 חודשים..).

נ.ב:סביר להניח שזאת אחת הסיבות להנחות ענק על רכבים פחות סחירים "תקועים" אצל היבואנים עדיין כחדש אבל קרוב ל12 חודש..

 

היום כשלקוח רוכש רכב רשום לו ברישיון את מועד העליה לכביש(חודש \שנה) , בעבר היה רשום שנת ייצור - נגמר , אין יותר!

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

תרשה לי לתקן אותך, גם פעם היו רושמים את תאריך העליה לכביש "תאריך מסירה" אם אני לא טועה.

 

פשוט אף אחד לא התייחס לזה ואם רכב עלה בתאריך 14.11.94 הוא נחשב מודל 95

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם
תרשה לי לתקן אותך, גם פעם היו רושמים את תאריך העליה לכביש "תאריך מסירה" אם אני לא טועה.

 

פשוט אף אחד לא התייחס לזה ואם רכב עלה בתאריך 14.11.94 הוא נחשב מודל 95

 

 

אני לא מדבר על מועד הטסט השנתי.

 

אני מדבר על כך שבעבר היה רשום :

 

"שנת ייצור".

 

היום אין יותר את הנושא הזה ובמקום רשום :

 

"מועד עליה לכביש"

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

למי מי שיקנה מניית GE (התכוונת אולי לGM?) עכשיו יצטער בעתיד? ואם הממשל האמריקאי יעזור, הוא שהציבור האמריקאי, שידוע ברמת הפטריוטיות שלו, יחליט להתגייס למען מותגים מקומיים,GE זה גנרל דיינמיק , ולא היא לא צריכה עזרה מהממשל , היא לא בעסקי מכוניות :lol:

ובמקום לקנות זבל סיני יחליט להוסיף או כמה דולרים ולקנות תוצרת מקומית? עד שזה יתחיל לקרות , הבנקים עלולים לגרום לה להגיע לצ'אפטר 11 . אתה שוכח שהצרכן האמריקאי גם עבר ממכוניות גדולות לקטנות , ול"שלושת הגדולות " אין הרבה אחיזה בשוק הזה , ומגרשי הדילרים שלהם מפוצצים במכוניות , הם לא יזמינו חדשות מGM לפני שימכרו את המלאי שכרגע מעיק עליהם , הבנק שלהם לא יתן להם

אז הם ימכרו יותר, ירוויחו יותר, יצאו מסכנת פשיטת רגל - והמניה תקפוץ במאות אחוזים.

 

להגיד שזו לא תעמולה? בטח שכן.. ככה זה כשהיחצ"ן של יבואן הרכב הוא גם היחצ"ן של המו"ל של העיתון ההוא.

והבעלים של החברת ייבוא-רכב ההיא עושה על-האש ימי שישי בצהריים בחצר של הבעלים של העיתון הזה.

אין מה לעשות, השוק בישראל פיצי - וכולם מכירים את כולם.

 

אבל מכאן ועד להגיד שהם מדברים שטויות ומשקרים לציבור - זה רחוק מאוד.

חצי אמת כשהיא מוכוונת אינטרסים עצמיים היא שקר לדעתי

בברכה יהודה

פורסם

חשבתי, משום מה, שאתה מתבלבל בין GM (ג'נרל מוטורס) לGE (ג'נרל אלקטריק).

 

בכל מקרה, כל היצרניות האמריקאיות עובדות עכשיו על רכבים קטנים וקומפקטיים יותר, גם אם זה אומר לאחד כוחות עם יצרנים סיניים/אירופאים (מישהו אמר רנו-ניסאן?) ולמכור מכוניות שלהם תחת המותג המקומי.

בכל מקרה, קשה לי מאוד לראות את הממשל בארה"ב נותן לג'נרל מוטורס ליפול. יותר מידי כוח, כסף ואינטרסים של אנשים עם כוח וכסף מעורבים בזה.

מה גם שזה יפלוט לשוק האמריקאי מאות אלפי מובטלים. מGM לבד (ואני לא מדבר על קרייזלר/פורד).

 

לגבי חצי אמת מכוונת אינטרסים - אם כך אתה יכול להיות סמוך ובטוח ש90 אחוז ממה שאתה קורא בעיתון הוא שקר. במיוחד במדורי הכלכלה/ספורט.

כבר יצא לי לקרוא בגיחוך לא מעט כתבות כשידעתי מה מסתתר מאחורי המילים הגדולות ומהשבחות בעיתון.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

falou- קצפי יצא על כך שהם שכחו לציין, או להוסיף פרט קטן. וזה המילים מדור פרסום.

כי נכון, אולי הן באמת מפסידים (מסכנים).

כי נכון , אולי הן באמת יעלו מחירים ב 2009.

כי נכון, אולי הצרכנים הטיפשים מובלים על ידי תקשורת טיפה לא פחות.

כי נכון, ...

כי נכון, ...

למה לא להגיד, אנחנו בקנטים, בואו לקנות, במקום זה - "נעלה מחירים, לא תהיינה הזדמנות כזו שוב".

זה פוגע במעט אינטיליגנציה שיש לי.:?

 

(בסוד) אני לא באמת מתרגז, כזה אני, לא מתרגז.

 

בקיצור, בחמש אותיות - בעעעעע. (להקיא)

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

×
×
  • תוכן חדש...