Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טרופר קצר דיזל 99, יש הארות?


wonderd
שימו לב! השרשור הזה בן 5631 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני משחק עם המחשבה לקנות ג'יפ.

אשתי מתעקשת שזה יהיה בסגנון יאפי (אני יכול לשכוח מהסופה שבדקתי אתמול..), וקצר.

יש לי תקציב עד 40K.

אני מעדיף פאג'רו אבל בסכום כזה לא מצאתי משהו נורמלי, לעומת זאת מצאתי טרופר חמוד קצר מנוע 3.0 ליטר שנת 99 ב 35K.

 

מה דעתכם?

בריאות לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשאל את השאלה ב www.jeeptrip.com וגם ב www.jeepolog.co.il .

תחשוב מה הצרכים שלך מהרכב, כמה נפשות, כמה ק"מ שנתי, מה אופי טיולי השטח שלך וכד'.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום למתלבט.

אני הייתי במצבך,הכוונה מבחינה מחשבתית,לקנות טרופר,רק מה, לי היה יתרון עלייך אני חושב, והוא בזה שבאיזור מגוריי יש מוסך מורשה UMI אשר נותן שירות לטרופר, והמכונאי הראשי הוא מכר טוב שלי.

ומשיחה איתו עולים הנתונים הבאים:

מנועי ה3.1 דיזל ,מאוד מאוד מוצלחים ,רק מה הבעיה ,שהם נמצאים בשנתון של שנת 97 ונדיר אם בכלל למצוא אחד שעדיין במצב "חדש".

שנית מנועי ה3.0 ליטר דיזל, מאוד בעייתים מבחינת ראשי המנוע, המון המון מנועים נפתחים לתיקון ראש מנוע.

אם כבר טרופר אז רק מנוע בנזין,אבל השיקול הכלכלי של דלק (למרות שירד המחיר השבוע,וכן ירבה לרדת)הוא רק שלך.

בתקציב שלך לא הייתי נכנס להרפתקה של גיפ,כי במחיר הזה כל מה שתימצא זה גיפ שכבר עבד והרבה.

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי שיקול של דלק, העלות שלי היא פחות מחצי העלות בתחנה.

הצרכים שלי מהרכב, מספר הנפשות, מספר הק"מ וכו' וכו' לא מעניינים - אני רוצה ג'יפ ולא צריך אחד, ומעדיף קצר.

מעניין הסיפור הזה עם מנועי ה 3 ליטר, אולי נחפש 3.1 מתאים.

בריאות לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן יש בעיה עם מנועי 3 ליטר, יש איזשהו פגם בתכנון במזרקים. אני לא רוצה להטעות ולכן לא אפרט (השתעשעתי פעם ברעיון לקנות טרופר ובזמנו ידעתי מה הבעיה, אבל אני לא בטוח שאני זוכר נכון). אם אני לא טועה, הוכרז ריקול לרכבים האלה. רכבים שעברו את הריקול אמורים להיות בסדר, הבעיה היתה שהחלקים שצריך היה להחליף לא היו קיימים במלאי ולכן לא כולם עברו את הריקול.

בכל מקרה, חיפוש בג'יפטריפ יענה כנראה על שאלותיך.

"ai motoare capul doare"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חפש טרופר בנזין. יותר חזק, מוצלח, כיפי וההבדל בהוצאות הדלק היום כבר לא כל כך גדול.

 

בכל מקרה, ב35-40K אתה קונה ג'יפ יאפי אבל תתכונן לזה שהוא ידרוש ממך תחזוקה, הם לא מזדקנים יפה.

Jeepolog.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל שאני זוכר, הכשל במנועי ה 3 ליטר הוא כשל במזרקים אשר גורם לערבוב סולר בשמן.

משם ועד כשל מוחלט של המנוע הדרך קצרה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל שאני זוכר, הכשל במנועי ה 3 ליטר הוא כשל במזרקים אשר גורם לערבוב סולר בשמן.

משם ועד כשל מוחלט של המנוע הדרך קצרה.

 

נכון אתה צודק אבל כשל במנוע לא קורה אם מחליפים את המזרקים שלנו לדוגמא ברוך השם עושה את העבודה יופיייייי בלי אף בעיה אחת.אנחנו יד ראשונה ו265 אלף על המנוע הזה.פשוט לטפל בו טוב ובזמן ויש לך אוטו עם אחד המנועים החזקים בשטח.באמת שכיף לנהוג אתו בשטח עובר כל מכשול

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי,

 

אם אתה רוצה לחוות שטח אז תלך על סופה ואם אין לך בעיה של מחיר הבנזין אז החיים שלך יהיו יותר קלים, באמת מדובר ברכב שאינו מתאים למשפחה אך בשטח אין לו מתחרים.

עוד רכב מעולה שהאחזקה שלו מעט יקרה (בגלל החלפים) הוא הלנדרובר בנזין 8 צילינדר המשלב נוחות ועבירות יחדיו, מתאים גם למשפחה ומתאים למסגרת התקציב שלך, שוב הבעיה העיקרית היא חלקי החילוף.

 

 

טרופר דיזל? אל תתקרב כל התגובות נכונות, מעבר לזה לכל רכב שטח יש בלאי במיוחד שמדובר ברכבים ישנים שסביר שעברו המון.

 

בהצלחה.....

 

מאיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

UMI הם אלה שגרמו לתקלות במנוע כאשר אישרו שמן שלא תואם את הוראת היצרן, היצרן אמר במפורש שמן סינטטי מלא 0W/30

והחכמים פה בארץ שינו לחצי סינטטי 15W40 מינרלי , אני יודע ממקור ראשון בחברה פה בארץ שברגע שהחליפו לשמן המומלץ נפתרו הבעיות של המנועים,

 

המזרקים ברכב זה עובדים על לחץ שמן מהמנוע , בגלל שינוי צמיגות השמן, קיבלו לחץ שמן לא תקין ומכאן כל הצרות החלו,

:twisted:הכל נראה בסדר אבל בעצם שום דבר לא בסדר.:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי דווקא זכורות תמנות מג'יפטריפ של אטמים אכולים במזרקים של טרופר דיזל. בכל מקרה, יצא על העניין הזה ריקול, כך שנשמע לי לא סביר שזאת בעיה ספציפית לארץ הקודש ויבואניה יודעי-הכל.

"ai motoare capul doare"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יכולתי להמנע מלהגיב כאן.

עד לפני חדשיים:

דיזל אוט' ארוך 2004 - רשימה חלקית ב 3 שנים:

2 החלפות מנוע.

3 החלפות טורבו.

2 החלפות מזרקים.

כל הטיפולים כוסו במסגרת "אחריות מורחבת" של UMI

לרכב סה"כ 160K ק"מ והסטורית טיפולים רק במוסכי החברה

שטח קל הוא פגש במינון נמוך ולצורך עבודה

לא נחסכה ממנו תחזוקה שוטפת, זה פשוט היה סיוט מתמשך כשכל פעם קיווינו שזה הסוף...

את הנבלה מסרנו בשמחה לטרייד אין תמורת 2/3 מהמחירון

כל מה שרשום כאן עם קבלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5631 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...