Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בשעה טובה, הדלק יופחת ממוצ''ש ב- 13.5%


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סולר, היה עולה 90 אגורות, בשנת 90 בערך. חוץ מזה, ערך הכסף היה אחר... (עם פחות שקלים, היית קונה הרבה יותר, ביחס להיום).

 

מה ההשואה ? כשהדלק (סוג אחד, לא ידעו מה זה "אוקטן") היה 61 גרוש של ל"י בתחילת שנות ה-60 זה היה הרבה כסף והייתי מוצץ בנזין אדום מהטנדר ויליס ומהדה שבו הצבאית של אבא שלי לבייבי פורד פריפקט 46 ולאיזטה 57 שלי.

השואה נכונה היא כמה דקות עבודה בשכר ממוצע במשק עולה ליטר.

פורסם

השואה נכונה היא כמה דקות עבודה בשכר ממוצע במשק עולה ליטר.

 

בדומה למדד -מק-דונלד.

מודד במקומות שונים בעולם כמה שעות אמור לעבור עובד במסעדה, שמרוויח משכורת מינימום כדי לקנות את אותה ארוחה.

בישראל - שכר המינימום סביב 14 ש"ח לשעה - ומחיר הארוחה בסביבות 35 ש"ח - עליו לעבוד כשעתיים וחצי לקנות ארוחה.

בארה"ב - שכר המינימום סביב 5 דולרים לשעה - ומחיר הארוחה בסביבות 3 דולר - עליו לעבוד פחות משעה עבור אותה ארוחה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
בדומה למדד -מק-דונלד.

מודד במקומות שונים בעולם כמה שעות אמור לעבור עובד במסעדה, שמרוויח משכורת מינימום כדי לקנות את אותה ארוחה.

בישראל - שכר המינימום סביב 14 ש"ח לשעה - ומחיר הארוחה בסביבות 35 ש"ח - עליו לעבוד כשעתיים וחצי לקנות ארוחה.

בארה"ב - שכר המינימום סביב 5 דולרים לשעה - ומחיר הארוחה בסביבות 3 דולר - עליו לעבוד פחות משעה עבור אותה ארוחה.

 

צודק, אולם עדיין קשה מאוד לבצע השוואות.

נכון שהדלק כאן (קליפורניה) זול יותר מהדלק בארץ ב 40% בממוצע. אולם המנועים כאן הרבה הרבה יותר גדולים והקילומטרז' (מיילים) שהנהגים האמריקאים גומעים גדול לאין שיעור מהמומצע הישראלי.

פורסם
בדומה למדד -מק-דונלד.

מודד במקומות שונים בעולם כמה שעות אמור לעבור עובד במסעדה, שמרוויח משכורת מינימום כדי לקנות את אותה ארוחה.

בישראל - שכר המינימום סביב 14 ש"ח לשעה - ומחיר הארוחה בסביבות 35 ש"ח - עליו לעבוד כשעתיים וחצי לקנות ארוחה.

בארה"ב - שכר המינימום סביב 5 דולרים לשעה - ומחיר הארוחה בסביבות 3 דולר - עליו לעבוד פחות משעה עבור אותה ארוחה.

שכר המינימום בארץ הוא כ- 21 ש"ח

http://www.hilan.co.il/calc/MinimumWageCalculator.aspx

נפתלי

פורסם
אני זוכר את הימים שפעם דלק היה עולה 3 שקל לליטר, ולפי מה ששמעתי סולר היה עולה שקל [?] יש אמת בדבר?

 

בכל מקרה, מקווה שזה יחזיק מעמד ואף יירד, הדלק כבר נהיה הוצאה כבדה מאוד.

 

אבא שלי היה מתדלק את הווקטרה ב-03' ב-2.90 לליטר סולר אם אני לא טועה.

Opel Vectra 2.2 TDI 2003

פורסם

אז שמעתי שמתחילים לאגור דלק לזמנים קשים יותר ?? ואז נמכור ברווח אבל עדיין נשבור את השוק ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
בדומה למדד -מק-דונלד.

מודד במקומות שונים בעולם כמה שעות אמור לעבור עובד במסעדה, שמרוויח משכורת מינימום כדי לקנות את אותה ארוחה.

בישראל - שכר המינימום סביב 14 ש"ח לשעה - ומחיר הארוחה בסביבות 35 ש"ח - עליו לעבוד כשעתיים וחצי לקנות ארוחה.

בארה"ב - שכר המינימום סביב 5 דולרים לשעה - ומחיר הארוחה בסביבות 3 דולר - עליו לעבוד פחות משעה עבור אותה ארוחה.

 

אבל בארץ מקדונלד נחשב המבורגר בארה"ב הוא ממש ממש לא.

:-P

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

×
×
  • תוכן חדש...