Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כל ההילוכים נתקעים. אפילו אם האוטו עומד ומנסים לשלב כל אחד מההילוכים - השילוב קשה. כשהאוטו בתנועה, גם ההילוכים נתקעים וגם יש חריקות של גלגלי שיניים.

 

מי שהחליף לי את הקלאץ' אמר לי שהוא החליף גם שמן גיר (3.5 קילו) ולא השתנה שום דבר.

 

יכול להיות שיש עוד איזשהו אגן שמן נסתר?

 

בוא נעשה בדיקה קטנה...

 

העמד את הרכב במישור, מנוע עובד, ידית הילוכים בניוטרל, דוושת דלמים ובלם חניה משוחרר לחלוטין.

 

נסה לשלב להילוך ע"י לחיצה על דוות המצמד לסוף מהלכה ושילוב הידית הילוכים באופן הדרגתי להילוך ראשון, שני או שלישי.

 

עכשיו....אם בזמן השילוב אתה מרגיש שהרכב רוצה או מתחיל להתקדם מעט קדימה. יש בעיית הפרדה במצמד.

 

אם לאו, יתכן תקלה בתיבת ההילוכים. מוטות, סינכרונים, גג"ש...

 

האוטו אצלי קופץ טיפה ומרעיש (כאילו הקלץ' לא באמת לחוץ עד הסוף) למה זה רואה רק בהילוכים 123?

פורסם
כל ההילוכים נתקעים. אפילו אם האוטו עומד ומנסים לשלב כל אחד מההילוכים - השילוב קשה. כשהאוטו בתנועה, גם ההילוכים נתקעים וגם יש חריקות של גלגלי שיניים.

 

מי שהחליף לי את הקלאץ' אמר לי שהוא החליף גם שמן גיר (3.5 קילו) ולא השתנה שום דבר.

 

יכול להיות שיש עוד איזשהו אגן שמן נסתר?

 

בוא נעשה בדיקה קטנה...

 

העמד את הרכב במישור, מנוע עובד, ידית הילוכים בניוטרל, דוושת דלמים ובלם חניה משוחרר לחלוטין.

 

נסה לשלב להילוך ע"י לחיצה על דוות המצמד לסוף מהלכה ושילוב הידית הילוכים באופן הדרגתי להילוך ראשון, שני או שלישי.

 

עכשיו....אם בזמן השילוב אתה מרגיש שהרכב רוצה או מתחיל להתקדם מעט קדימה. יש בעיית הפרדה במצמד.

 

אם לאו, יתכן תקלה בתיבת ההילוכים. מוטות, סינכרונים, גג"ש...

 

האוטו אצלי קופץ טיפה ומרעיש (כאילו הקלץ' לא באמת לחוץ עד הסוף) למה זה רואה רק בהילוכים 123?

 

בהילוכים נמוכים יחס ההעברה הוא גבוה לכן אתה מצליח להזיז את הרכב ממקומו.

פורסם
כל ההילוכים נתקעים. אפילו אם האוטו עומד ומנסים לשלב כל אחד מההילוכים - השילוב קשה. כשהאוטו בתנועה, גם ההילוכים נתקעים וגם יש חריקות של גלגלי שיניים.

 

מי שהחליף לי את הקלאץ' אמר לי שהוא החליף גם שמן גיר (3.5 קילו) ולא השתנה שום דבר.

 

יכול להיות שיש עוד איזשהו אגן שמן נסתר?

 

בוא נעשה בדיקה קטנה...

 

העמד את הרכב במישור, מנוע עובד, ידית הילוכים בניוטרל, דוושת דלמים ובלם חניה משוחרר לחלוטין.

 

נסה לשלב להילוך ע"י לחיצה על דוות המצמד לסוף מהלכה ושילוב הידית הילוכים באופן הדרגתי להילוך ראשון, שני או שלישי.

 

עכשיו....אם בזמן השילוב אתה מרגיש שהרכב רוצה או מתחיל להתקדם מעט קדימה. יש בעיית הפרדה במצמד.

 

אם לאו, יתכן תקלה בתיבת ההילוכים. מוטות, סינכרונים, גג"ש...

 

האוטו אצלי קופץ טיפה ומרעיש (כאילו הקלץ' לא באמת לחוץ עד הסוף) למה זה רואה רק בהילוכים 123?

 

בהילוכים נמוכים יחס ההעברה הוא גבוה לכן אתה מצליח להזיז את הרכב ממקומו.

זה אומר שטיפול בהפרדת הקלאץ' יסדר את הבעיה?

 

האם המוסך שהחליף לי את הקלאץ לפני מספר שבועות אמור לקחת על זה אחריות?

×
×
  • תוכן חדש...