Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה ימים שאלתי את השאלה הבאה: " קרה דבר מאד מוזר,אחרי נסיע קצרה על הכביש המהיר התיבה סירבה להוריד הילוך בעת עצירה ואני נאלצתי לשלב ל LO כדי שהיא תוריד להילןך ראשון. (הכוונה שהאוטו התחיל להאיץ מרמזור בהילוך אחרון)

מה זה יכול להיות? זה לא קרה בעבר והרכב עבר רק 53K."

 

חשבתי מה יכולה להיות הבעיה וברצוני לשאול האם דלק לא איכותי(מהול)

יכל לגרום לבעיה הזאת? :?:

 

תודה מראש

"If you feel in control,you're not going fast anough"

Mario Anderetti

פורסם

תיבת ההילוכים לא תמיד מורידה הילוך בעת עצירה בהחלט יכול להיות שהרכב יעצור כשהתיבה בהילוך שני ללא העברה להילוך ראשון לפני העצירה - זה נורמלי לגמרי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
תיבת ההילוכים לא תמיד מורידה הילוך בעת עצירה בהחלט יכול להיות שהרכב יעצור כשהתיבה בהילוך שני ללא העברה להילוך ראשון לפני העצירה - זה נורמלי לגמרי.

 

אני יודע למה אתה מתכוון אבל זה לא היה זה.

הבעיה לא חזרה מאז ואני מקווה שלא תחזור.

פשוט חשבתי האם איכות הדלק יכל להשפיע על התיבה לרעה.

בכל מקרה תודה על העזרה.

"If you feel in control,you're not going fast anough"

Mario Anderetti

פורסם

איכות הדלק משפיעה לרעה רק על המנוע - לא על הגיר

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...