Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא מיטו בארץ ויש תמונות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חרם צרכנים דה-פאקטו מתקיים כבר זמן רב. כמה רוכשי אלפא יש בישראל? כמה 159 נמכרו לעומת A4? מתי פעם אחרונה שראית פיאט שאינה פונטו או דובלו על הכביש? אף אחד לא קונה, וזה לא קרוב ללהטריד את סמל"ת. לעזאזל, את הזכיון של קאיה הם איבדו והם בשלהם.

 

זה אחד הגופים העסקיים התמוהים בשוק הישראלי. אולי יש שם משהו שאני לא מבין. ואולי, כפי שזה נראה כרגע, יושב מיכאל לוי ומחכה ליום בו הוא יממש את הנדל"ן עליו שוכנת סמל"ת. מה שבטוח זה שלמכור מכוניות זה מהם והלאה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם שינוי המחיר של דגם "הליסינג" של ה 159, שהפך אותה לקנייה האטרקטיבית ביותר בסגמנט שלה, מסמן שינוי בקפאון האוילי ששורה שם כבר שנים, יש סיכוי שעוד יימאס לראות אלפות.

פורסם
העונש שלנו זה שהמכוניות הכי סקסיות מיוצגות על ידי היבואן הכי מעפן :-)

 

משפט אחד שמסכם את הבעיה כולה.

אתה כ"כ צודק וזה עדיין עצוב.

פורסם

ראיתי בגרמניה כמה - נראות מעולה, בעיקר באדום. אגב, החישוקים של הלבנה (הישראלית) - מזעזעים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
חרם צרכנים דה-פאקטו מתקיים כבר זמן רב. כמה רוכשי אלפא יש בישראל? כמה 159 נמכרו לעומת A4? מתי פעם אחרונה שראית פיאט שאינה פונטו או דובלו על הכביש? אף אחד לא קונה, וזה לא קרוב ללהטריד את סמל"ת. לעזאזל, את הזכיון של קאיה הם איבדו והם בשלהם.

 

זה אחד הגופים העסקיים התמוהים בשוק הישראלי. אולי יש שם משהו שאני לא מבין. ואולי, כפי שזה נראה כרגע, יושב מיכאל לוי ומחכה ליום בו הוא יממש את הנדל"ן עליו שוכנת סמל"ת. מה שבטוח זה שלמכור מכוניות זה מהם והלאה.

רק שתדע שסמל"ת לאחרונה התחילו להתעורר.

את ה159 הם מנסים לדחוף קדימה הכי הרבה, המחיר האטרקטיבי שהם נתנו עכשיו יכול להכניס את אלפא לציי רכב.

מקבלים עכשיו הנחות משמעותיות על כל הרכבים שלהם ועסקות טריידאין ששוות לכל רוכש.

מבין אודי, וולסווגן, מרצדס ואלפא אני חושב שלאלפא יש את השירות הטוב ביותר, בכל הנוגע לפאנצ'ר באמצע הכביש (היום רב המכוניות האירופאיות מסופקות בערכה לתיקון הגלגל בעת פ'אנצר ולא בגלגל חלופי). הם באו תוך שעה והחליפו גלגל למקורי חדש עם ג'אנט (המחיר של ג'אנט אחד הוא 4,800 ש"ח וצמיג 1500 ש"ח) והם לא רצו על זה כסף.

הם מארגנים אחלה אירועים ללקוחות שלהם כמו תצוגת ה8C בבית השגריר האיטלקי עם קוקטייל לפני התערוכת אוטומוטור.

רק בשנתיים האחרונות סמל"ת הצליחו למכור את האלפא GT והם מכרו עד כה בסביבות ה50 יחידות, אומנם זה מעט אם חושבים על זה אבל כבר אלפא GT משווקת מעל 4 שנים ונמכרו בודדקות בשנים האלו בארץ אם בכלל.

לגבי ה147 אני חייב להסכים שמחיר שלה יקר מידי כאשר היום אפשר לקנות A3 בהחל מ160 אלף ש"ח ו147 החל מ180 אלף. ואם יש מכונית שהם יכולים למכור הכי הרבה זה יהיה ה147 והפיאט 500.

S2000

פורסם
בעבור מה?

 

כדי שהם יעניקו לי את הזכות להוציא אצלהם יותר מ- 350 א' ש"ח תמורת מוצר שפופולרי בארץ פחות מתנועת החמס?

נדמה לי שהם צריכים לחזר אחרי ולא להפך, חוץ מזה אני ראיתי בזה סימן אזהרה למה שצפוי לי מהם בהמשך הדרך כשאזדקק למוסך.

ד"ר אורי גייגר הראה לי עד כמה צדקתי.

 

פשוט כי יש לי תחושה שמי שיושב קצת יותר גבוה מהדבילים באולם התצוגה לא ממש מודע לכמה גרועים סוכני המכירות שלו. אם היה יודע - אולי דברים היו משתנים שם.

 

אגב - נהגתי על מיטו באיטליה - רכב חמוד מאוד. התרשמות מלאה במגזין אוטו של החודש...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אגב נראתה עוד אחת באיזור העמקים באותו צבע עוד אלפא יפייפיה:-)

Hu - 880 prs

Tw - alesis point 7, 4 inch - amp xetec vector

Mids - morel pulse 6 mid bass - amp xetec xircuit

Sub - phase sx 220 - amp hifonics titan mono

פורסם
חרם צרכנים דה-פאקטו מתקיים כבר זמן רב. כמה רוכשי אלפא יש בישראל? כמה 159 נמכרו לעומת A4? מתי פעם אחרונה שראית פיאט שאינה פונטו או דובלו על הכביש? אף אחד לא קונה, וזה לא קרוב ללהטריד את סמל"ת. לעזאזל, את הזכיון של קאיה הם איבדו והם בשלהם.

 

זה אחד הגופים העסקיים התמוהים בשוק הישראלי. אולי יש שם משהו שאני לא מבין. ואולי, כפי שזה נראה כרגע, יושב מיכאל לוי ומחכה ליום בו הוא יממש את הנדל"ן עליו שוכנת סמל"ת. מה שבטוח זה שלמכור מכוניות זה מהם והלאה.

 

:mm_yeah:, לצערי, לפחות עד עתה :roll:, אם כי התמחור של ה159 בהחלט מעודד.

 

נ.ב.

RS, חולק על דבריך לגבי הג'אנטים. לטעמי, לפחות מהתמונות, הם דווקא נאים, מתאימים ומחמיאים למיטו.

פורסם

יש הרגשה כזאת, כאילו סמל"ת זה סך הכל צעצוע של עשיר, ולא איזה ארגון שמטרתו להרוויח.

 

השאלה שלי היא למה פיאט לא פועלת נגד זה?

גי גי גי גי גי גי גיטרה!

פורסם
נראה לי שהוא התכוון "מדוע הרכב אינו מצוייד בגלגלי סגסוגת קלים, כשם שהפאביה מצויידת בחישוקי סגסוגת קלים"

 

נכון, כמובן שהתכוונתי לזה.

הפונטו משווקת באיטליה עם חישוקים מקוריים נאים מאוד, ולדעתי זה מאוד מוסיף.

 

אל תיקח את זה אישית ואל תחשוב שקיבלת יחס מזלזל בשל העובדה שרצית לרכוש רכב זול יחסית.

בסוכנות הזו לא מפלים אחד - כולם מקבלים יחס $#@.

 

אם תריץ חיפוש אז תמצא תיאור של המפגש שאני עברתי איתם כששקלתי את האפשרות לרכוש 159.

תודה לאל שגם אותי הם הבריחו משם.

 

מראש לא ציפיתי ליותר מידי מהם (אני כבר רגיל לשירות הדומה שאני מקבל במוסכים) אבל חשבתי שכדאי לנסות. בכל זאת, הפונטו זה רכב מצויין, רק חבל שהוא מיובא עם מנוע חלש (8V).

 

אני לא מבין מדוע אחרי שאתם מקבלים יחס כזה - אתם לא מבקשים לדבר עם מישהו בכיר יותר. אני הייתי עושה את זה בלי למצמץ. וזה עוד לפני שנדבר על אם היו עושים לי אישית משהו כזה - ישר זה היה מגיע לעיתון (הממ... רעיון לכתבה)

 

רוני

 

כשאתה מקבל יחס כזה אתה מקבל באותו שנייה גל הלם לפנים, לא יודע אם אתה מכיר את ההרגשה. הלם כ"כ חזק, כשאתה מתחיל לחשוב לעצמך בלב "מה אני עושה פה בכלל?!"

פשוט הסתובבתי והלכתי. אגב, לפני שהלכתי הנציג הסתכל ואמר: "מצטער איך שדיברתי אליך מקודם, פשוט מעצבן אותי שאנשים נכנסים ומדברים איתי על רכבים אחרים".

התחמקתי מכל העיניין בשיטה האיטלגנטית ואמרתי לו "אני אחשוב על זה..."

אכן אח"כ בבית עיינתי בהצעת המחיר ובפרוספקט שהוא הביא לי וחשבתי לעצמי: "כמה חבל. רכב כ"כ יפה ואיכותי עם יבואן...." (תמשיכו אתם, אין צורך להוסיף).

 

אגב, כשאמי הלכה להזמין את הפיאט הראשונה שלה בשנת 84' (עוד לפני שנולדתי בכלל), היא אמרה שאז השירות היה ממש שונה לטובה מהשירות שקיבלנו אותו יום בסוכנות (היא היתה איתי, אבל אני דיברתי).

 

שורה תחתונה לא מתחרט שהזמנתי את הפביה (למרות כל העיניין עם המספר), וכולי תקווה שכשיקרה נס ופיאט העולמית תשלול לזכיין בארץ את הרישיון, אוכל להזמין לי שוב פיאט חדשה.

פורסם
כשאתה מקבל יחס כזה אתה מקבל באותו שנייה גל הלם לפנים, לא יודע אם אתה מכיר את ההרגשה. הלם כ"כ חזק, כשאתה מתחיל לחשוב לעצמך בלב "מה אני עושה פה בכלל?!"

פשוט הסתובבתי והלכתי. אגב, לפני שהלכתי הנציג הסתכל ואמר: "מצטער איך שדיברתי אליך מקודם, פשוט מעצבן אותי שאנשים נכנסים ומדברים איתי על רכבים אחרים".

 

מעצבן אותו, אה? חוצפן. הבנאדם צריך למכור לך רכב. הוא לא צריך להתעצבן מכלום. בנאדם שמדבר ככה לא צריך לשרת אנשים, נקודה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

עם כל הביקורת (הראוייה) שיש לי על התנהגות סמל"ת, העלמות המותגים שהם מייבאים היא לא באשמתם הבילעדית.

שנים רבות אין לפיאט ייצוג משמעותי, אם בכלל, בפלח השוק החשוב ביותר בארץ - 1.6 אוטומטי.

רוב מכירות קבוצת סמל"ת התבססו על הפיאט פונטו, שכיכבה בציי הרכב.

ברגע שהגיעה לארץ היונדאי גטס, פיאט איבדה את פלח השוק החשוב ביותר עבורה, ולמעשה נותרה ללא שום מכונית אטרקטיבית.

הבעייה שלמכוניות פיאט אין כיום שום ערך מוסף כפי שהיה להם בעבר, ואפילו מחיר זול הן לא יכולות להציע.

פעם, הבחירה בסופר מיני של פיאט היתה ברורה למדי, כיום מעטים שוקלים קניית גרנדה פונטו.

בנוסף סבלה פיאט ממצב כלכלי לא סימפטי שהתבטא היטב ברמת המכוניות שהציעה - בראבה, מראה ופונטו, שלא היו אלא מכוניות ממוצעות לחלוטין, ובניגוד למכוניות פיאט של פעם, הן אפילו לא היו מהנות לנהיגה.

לנצ'ייה שמכרה כאן לא רע בכלל בתחילת שנות ה 90' נעלמה כליל ואלפא נימכרה בעיקר למכורים למותג.

אולי הלינאה תצליח להחזיר לפיאט את ציי הרכב, למרות שהסיכויים לכך קלושים למדי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
מעצבן אותו, אה? חוצפן. הבנאדם צריך למכור לך רכב. הוא לא צריך להתעצבן מכלום. בנאדם שמדבר ככה לא צריך לשרת אנשים, נקודה.

 

אצלי היה מיקרה חמור בהרבה:

אני העזתי (בטעות, לא התכוונתי...) להפריע לנציגת המכירות לקרוא עיתון ידיעות אחרונות. :roll:


×
×
  • תוכן חדש...