Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא מיטו בארץ ויש תמונות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בראבה, מראה ופונטו, שלא היו אלא מכוניות ממוצעות לחלוטין, ובניגוד למכוניות פיאט של פעם, הן אפילו לא היו מהנות לנהיגה.

אני לא מסכים עמך בנקודה הזו.

הייתה לי מריאה בעברי. מאד נהניתי מהרכב הנ"ל.קלה לנהיגה, מהנה למדיי, מכובדת אך עדיין "צעירה" (עיצוב איטלקי במיטבו). מכונית ממוצעת? כן. חסרונות? היו חופשי. אבל עדיין זה היה אחלה אוטו, ועדיין אני מעדיף אחד כזה על פני מאזדה 3.

על פונטו ובראבה עוד לא יצא לי לנהוג, אך הן נראות לא פחות חמודות ומהנות מבפנים ומבחוץ.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפיאט מריאה היה מנוע בינוני, נטול מומנט ובעל רעש מכאני מעצבן, הגה קל מידי וגיר אוטומטי נוירוטי.

חוץ מעיצוב חיצוני נאה ומרווח פנימי טוב, לא היה למראה שום יתרון יחסי, ובנוסף היא אפילו לא היתה זולה במיוחד.

כמכונית, המאזדה 3 טובה ממנה לעין ערוך ושיעור, וכמעט בהכל.

המריאה, הבראבה, הבראבו והפונטו ספייס היו הסיבות שהביאו את פיאט לסף פשיטת רגל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

הנאה מנהיגה היא הנושא הנבחר, הלא כן?

בתור מכונית, המריאה הייתה מהנה למדיי. המאזדה נטולת כל חן מכל בחינה אפשרית למעט עיצוב חיצוני, כולל המטלה של הנהיגה בה.

אולי זה נכון שלא היה לה שום יתרון יחסי. אך עדיין זו הייתה אחלה מכונית יד שנייה לטעמי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

הנאה מנהיגה? הצחקת אותי. אם יש משהו שהמאזדה 3 כן עושה טוב, זה להיות מהנה לנהיגה. אפילו עם מנוע ה-1.6 ליטר החלוש והתיבה האוטומטית היא מצליחה להיות אחת מהמשפחתיות הכי מהנות לנהיגה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הנאה מנהיגה היא הנושא הנבחר, הלא כן?

בתור מכונית, המריאה הייתה מהנה למדיי. המאזדה נטולת כל חן מכל בחינה אפשרית למעט עיצוב חיצוני, כולל המטלה של הנהיגה בה.

אולי זה נכון שלא היה לה שום יתרון יחסי. אך עדיין זו הייתה אחלה מכונית יד שנייה לטעמי.

 

 

נהגת פעם על מזדה 3? או שפשוט החלטת להכניס אותה לקבוצה של משפחתיות יפניות אוטומטיות משעממות רק בגלל שהיא משפחתית יפנית אוטומטית?

בוא נגיד כך...אני מעדיף מזדה 3 בכל מצב על סיטרואן C4 למשל, ואי אפשר להאשים אותי בחוסר חיבה למותגי רכב צרפתיים...

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אני באופן אישי מתעב את המאזדה 3 בגלל מה שהיא מייצגת (שוק משעמם מאוד וחסק חשיבה יצירתית), אבל להגיד שהיא לא מהנה לנהיגה?

 

היא מהנה בדיוק כמו פורד פוקוס, בין השאר בגלל שהיא על אותה פלטפורמה.

 

תאמינו לי, יש לנו 2 מאזדה 3 ופורד פוקוס אחד במשפחה.

פורסם
הנאה מנהיגה? הצחקת אותי. אם יש משהו שהמאזדה 3 כן עושה טוב, זה להיות מהנה לנהיגה. אפילו עם מנוע ה-1.6 ליטר החלוש והתיבה האוטומטית היא מצליחה להיות אחת מהמשפחתיות הכי מהנות לנהיגה.

 

רוני

הצחקתי אותך? הצחקת אותי!!! כיסא שנועד לגמדים, הגה משולש שלא נוח לאחוז בו בשום צורה, תגובות רכות מדיי, מתלים מרעישים ולא רכים מספיק, סטראו מקורי מעפן שמביא לי את הסעיף (כן אצלי חצי מההנאה מהנהיגה היא מערכת סטריאו טובה) שקשה להחליף, וגם אם אחליף, חייב להחליף רמקולים, תת-היגוי על שלוליות קטנות(משותף לפיאט מריאה.גם היא לא אהבה שלוליות),גיר שמורגש בהחלפה בין ראשון לשני, והוא לא בטוח באיזה הילוך הוא- המספר מתחלף, הגיר עוד בהילוך כמה שניות עד שמתחלף בהתאם. כבר קרה לי שעד שהתחלף משלישי לרביעי היה צריך כבר להפוך לראשון.גיר מטומטם. הוא גם מעדיף להיות בהילוך רביעי כשלא צריך, ובהילוכים צורכי דלק כשצריך את הרביעי.

בקיצור, רכב לא נוח ומטומטם.

נהגת פעם על מזדה 3?

קרא את מה שכתבתי למעלה.

ואם לא הבנת, התשובה היא שיש לי אחת כזו לצערי.

המריאה לא הייתה מרעישה מהמתלים, הייתה קצת יותר נוחה למרות גילה המופלג, הגה נורמאלי ונוח(ועבה כזה...כמו שאני אוהב!!![בבקשה לא לקחת את זה כציטוט שהוצא מהקשרו.תודה]),תגובות רכות למדיי(להבדיל מ"מידיי"),סטריאו שהוחלף בקלות, רמקולים לא, תת היגוי על שלוליות קטנות-זה היה מעצבן, וגיר הגיוני בהחלט ולא מורגש כמעט בהחלפות.

כשאתה מנסה להתרכז בכביש(נהיגה בשעות העומס,או נהיגה "אתגרית"...), המריאה נותנת לך לעשות את זה בכיף. כשאתה מנסה להרגע ו"לנוח" בכסא (סתם נסיעה בסבבה לאן שהוא) אתה נהנה מהנהיגה בה.

המאזדה מזכירה לך איפה אתה כל הזמן ולא נותנת לך "להיבלע" לתוך העולם של הכביש והנהיגה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...