Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם!!!!

 

ברשותי פיג'ו 205 1100 93

התחלתי בהסבה למנוע 1400 קרבורטורים כפולים אם ראש של AX SPORT אטם מחוזק לראש

גיר של 205 ראלי.

קניתי קליפרים, דיסקים, בוסטר אם משאבה מרכזית של ברלינגו שנת 2001, לפי מה שהבנתי אני צריך להביא את החלקים של הדגם הישן שזה אומר עד שנת 99 תקנו אותי אם אני טועה!

הנאבות של 1.1 הם זהים לנאבות של 1.4?

ג'אנט 14 שוכבים אצלי במחסן, על הג'אנט עצמו צריך להיות כתוב האופסט?

צינרות ברקס של ברלינגו גם צריך לקנות האם אני צודק?

לגבי ההסבה של הקרבורטורים, איזה שינוים עוד הרכב צריך לעבור כדי שהוא יסע כמו שצריך? ברצוני להתקין משאבת דלק חשמלי של סובארו הישנות זה יושב על קרבורטור וחשמלי!

קיימת אפשרות לנסוע אם קרבורטור אחד ובלחיצת כפתור להפעיל את הקרבורטור השני?

peugeot 106 S16

פורסם

קיימת אפשרות לנסוע אם קרבורטור אחד ובלחיצת כפתור להפעיל את הקרבורטור השני?

 

כל קרבורטור מזין 2 בוכנות כך שלפי התכנון שלך אתה תיסע על 2 בוכנות ובלחיצת כפתור תקבל עוד 2 בוכנות, לא ממש מציאותי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מומלץ להרכיב משאבת דלק מיכנית

אתה צריך גם להביא מערכת הצטה של הספורט או הראלי

תקח בחשבון שכול כמה חודשים אתהצריך כיוונים ולא כול אחד מבין

היום בקרבורטורים האלה ,ואלה שמבינים מנצלים את העניין

האוטו יסע נחמד כי בכול זאת יש כמה דברים שונים בשילדה שלך

לשילדה של AX GT או ספורט או ראלי

אתה צריך גם להחליף צנרת ודודים כי שלך קטנים וצרים יותר

פורסם

אני ממש מבולבל לגבי המשאבת דלק, בחור אחד אומר שעבר הרבה אם קרבורטורים כפולים ואומר שהמשאבת דלק המכנית לא ממולצת על קרבורטורים, אלה חשמלית הכי ממולצת ולא עושה בעיות. מערכת הצתה יש לי של פיג'ו 306 מנוע 1400, להחליף אותה?של איזה רכבים המערכת הצתה תתאים לי?

בעוד חודש וחצי אני מחליף את הצנרת!יש המלצה לבנית צנרת בצפון?

יש עוד שינויים שהרכב צריך לעבור?

peugeot 106 S16

×
×
  • תוכן חדש...