Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6508 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אני רוצה לקנות רכב אמין, זול בדלק וחסכוני באחזקה קצת מעל 10K לא כולל ביטוח.

אני חייל והאוטו הזה מיועד לנסיעה לבסיס, לעבודה וסופשבוע בקיצור לא מרחקים גדולים.

אני בדקתי הרבה מכוניות והבעיה היחידה שלי הייתה שכל פעם שראיתי תגובה טובה על האוטו היו גם יותר תגובות רעות בנוסף.

המכוניות שחשבתי עליהן: סופר רייסיר, פיאט אונו, אסקורט אריקה, סובארו DL, לנסר.

 

אני חושב שבלבלתי את עצמי באפשרויות שלי לכן אני צריך את עזרתכם.

פורסם

אני מקווה שאתה מבין את עלות האחזקה של רכב פרטי, במיוחד לאור העובדה שאתה חייל.

 

כל אחד מהרכבים שציינת יכול להתאים למשימה, אם כי לדעתי כדאי לך להתמקד במכוניות הקטנות יותר ובצורה כזאת לנסות ולקזז בעלויות השוטפות של אחזקת הרכב. הכי חשוב לבחור רכב במצב מכאני טוב, שמור ומטופל עד כמה שאפשר לדרוש מרכב זול וישן יחסית.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אין מה לעשות - לכל מוצר, גם על הרכב כזה או אחר תמיד יהיו חילוקי דיעות.

 

אבל בכללי - אין לך צורך ברכב משפחתי (לנסר, DL, אסקורט, רייסר).

כדי להמנע מכאבי ראש מיותרים תחפש מכונית רק עם גיר רגיל.

פיאט אונו\פונטו, רנו קליאו, סוזוקי סוויפט, סובארו ג'אסטי, פיג'ו 205, דייהטסו שרייד, מאזדה 121, טויוטה סטארלט.

מה שחשוב זה לא להינעל על רכב מסויים אלא למצוא מכונית שמורה עד כמה שניתן,

עם תיעוד של הטיפולים, עם קילומטראז' כמה שיותר נמוך (אמיתי).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה על התגובה אני מודע לזה, אני לא ציינתי שאני חייל בודד ויש לי משכורת צבאית יחסית גבוהה.

אני חשבתי גם על הפונטו, הבעיה היא שאני לא מכיר אף אחד עם הרכב הזה ולא שמעתי עליו כלום.

משום מה הפונטוים שמצאתי ביד שנייה הפתיעו אותי עם שנתונים כמו 97-99 אבל הק"מ גבוה נע בין 150-200.

 

אני באמת לא יודע מה לעשות.

פורסם

רכב בן 10 עם 150 אלף ק"מ זה לא הרבה.

מה עוד - בגלל מיגבלות של התקציב אתה נופל על אקזמפלרים פחות טובים.

מה לעשות?

לחפש בסבלנות, החיפוש אחרי רכב שמור יכול לקחת כמה שבועות.

אתה יודע -החיפזון מהשטן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אתה נהג צעיר וחדש ?

 

אם כן, אז באיזור 2500-2600 ש"ח ביטוח חובה, ועוד כ 700-900 ש"ח ביטוח צד ג' (שהוא גם חובה, לכל בן אדם שפוי)

 

 

פורסם

אני עשיתי חיפושים ובינתיים אני חושב שפונטו זה רכב טוב.

מישהו שיש לו או היה לו פונטו יכול לתת לי יותר פרטים על האוטו, כל מידע התקבל בברכה.

תודה.

פורסם

אחד המכונאים במוסך שאני מטפל בו קנה לא מזמן פונטו 1100 (55) הוא מרוצה עד השמיים אין תקלות חוץ מישור קו שהוא עשה לבד , מאוד חסכוני וסוחב לא רע בכלל נסע איתה מירושלים לטבריה לא מזמן ללא שום בעיות מתאים בול לתקציב שלך.

פורסם

כן נשמע מצויין יכול להיות זה בגלל שהוא מוסכניק.

 

תודה על התגובה.

 

אני מאוד ישמח לשמוע עוד תגובות על האוטו בבקשה כי אני כמעט סגור עליו צריך עוד כמה פושים קטנים.

×
×
  • תוכן חדש...