Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ויטרה 2006.

בנסיעה אין שום רעש צמיגים. רק בבלימה מופיע רעש שמתגבר עד לעצירה מוחלטת.

הצמיגים חדשים ונעשה כיוון פרונט.

האם זה תותבי משולשים ש"נפתחים" בבלימה ומשנים זויות הגלגלים?

למישהוא יש רעיון או כיוון מה לבדוק?

פורסם

אני לא חושב שזה סוג הצמיגים, כי החדשים הם מאותו סוג כמו הקודמים וכמו שאמרתי התופעה התחילה רק לאחרונה.

פורסם

מה קורה בסיבובים נגיד בכיכר במהירות איטית יש רעש?

תבדוק לחץ אוויר איזה צמיגים הרכבת של איזה חברה?

רק לא סינים!!!:oops:

פורסם

אין חריקות בסיבובים ולחץ האויר הוא נכון.

הרעש שאני מתלונן עליו הוא רעש גילגול (כמו מטוס מתקרב) ולא חריקה בגלל איבוד אחיזה.

פורסם
אין חריקות בסיבובים ולחץ האויר הוא נכון.

הרעש שאני מתלונן עליו הוא רעש גילגול (כמו מטוס מתקרב) ולא חריקה בגלל איבוד אחיזה.

 

נשמע כמו פגם בסולייה... אבל אתה אומר שהצמיגים חדשים. עדיין לא אמרת איזה סוג וחברה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

bridgstone 688 215x65R16

עדיין. לא חושב שזה הצמיגים כי הרעש היה קיים גם בקודמים שהוחלפו (ושהיו מאותו הסוג).

×
×
  • תוכן חדש...