Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי על איזה מכוניות אפשר לקנות היום שיהיהו ממש מהירות (לא חייבות מנוע גדול) אלא שנתון 0-100 יהיה מדהים.

ובמילים אחרות איזה רכב עד 120 אלף שקל אפשר לקנות שיהיה טיל.

 

* הרכב חייב להיות חדש מהחברה.

* הרכב חייב להמכר בארץ וללא יבוא אישי.

 

דווקא הופתעתי לגלות שסיטרואן היא אחת המהירות (נשמע מוזר?) הC2 VTS 1.6 עושה 8.3 שניות מ0-100 זה נתון מרשים מאוד למכוניות חדשות ומה עוד? היא גם באה עם גלגלים ספורטיביים 195 45 R16 שאנשים היו מתים שיהיה להם באוטו דבר כזה ועוד היא חסכונית בדלק (צריכה משולבת 14.5 לליטר) מגיעה ל202 קמ"ש

בנוסף היא נראית נחמד. אני מקווה שהיא גם נוסעת כמו שהנתונים שלה מראים כי היא אמורה להיות מאוד ספורטיבית ומהירה.

 

 

משהו מכיר עוד מכוניות?

S2000

פורסם

בד"כ נתוני האצה כמו שאתה מחפש, תמצא במכוניות ספורטיביות.

לצערנו אין מכוניות ספורטיביות חדשות מהחברה שנמכרות באיזור ה-120K

הכי קרוב שאני יכול לחשוב עליו זה האיביזה FR שעולה 135K.

אולי גם פולו GTI אבל אין לי מושג כמה היא עולה.

פורסם

הוא אמר דרגת רשוי 2 !

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

האיביזה הכי יקרה שאפשר לקנות בדרגה 2 היא 1.4 SPORT היא עושה נתון טוב 11.2 ביחס לאחרות אבל לא מספיק.

אחרי בדיקה קצרה שעשיתי הרבה מקומות כתבו שהסיטרואן לא באמת 8.3 שניות נשמע אידיוטי שיצרן נתן נתון לא אמין ב2 שניות ממה שהאוטו עושה באמת (לפי בדיקות שעשו האוטו מגיע ל9.8 שניות מ0-100) אבל הקוספירציה שלי היא שכן היא עושה ב8.3 שניות חושבים שזה יותר איטי בגלל הספידומטר שלה הוא צג אלקטרוני ולוקח לו יותר זמן לתת נתון מדוייק למהירות ולכן אם מודדים לפי הצג זה יקח יותר זמן מה אתם אומרים?

 

בכל זאת אני די בטוח שהאיביזה לוקחת את הסיטרואן על המסלול בגלל התנהגות יותר טובה של האיביזה.

 

פולו GTI עולה 150 אלף שקל

S2000

פורסם
נשמע אידיוטי שיצרן נתן נתון לא אמין ב2 שניות ממה שהאוטו עושה באמת

 

אל תשכח שהנתונים שהיצרן מפרסם נעשו בתנאים אופטימלים שלא תמיד תואמים את התנאים בנהיגה יומיומית.

פורסם
אל תשכח שהנתונים שהיצרן מפרסם נעשו בתנאים אופטימלים שלא תמיד תואמים את התנאים בנהיגה יומיומית.

את הנתונים שנתתי בדקו במסלול גם 2 שניות זה הרבה הפרש.

S2000

פורסם
אחרי בדיקה קצרה שעשיתי הרבה מקומות כתבו שהסיטרואן לא באמת 8.3 שניות נשמע אידיוטי שיצרן נתן נתון לא אמין ב2 שניות ממה שהאוטו עושה באמת (לפי בדיקות שעשו האוטו מגיע ל9.8 שניות מ0-100) אבל הקוספירציה שלי היא שכן היא עושה ב8.3 שניות חושבים שזה יותר איטי בגלל הספידומטר שלה הוא צג אלקטרוני ולוקח לו יותר זמן לתת נתון מדוייק למהירות ולכן אם מודדים לפי הצג זה יקח יותר זמן מה אתם אומרים?

 

אנחנו אומרים ש:

  1. תנקד, לפני שיגמר לך האוויר.
  2. רק אהבלים מודדים מיאוץ "רשמי" למאה בעזרת הספידומטר.
  3. 8.2 שניות ל-96.5 קמ"ש (60 מייל לשעה), הנתון הרשמי, נשמע סביר לרכב במשקל הזה ועם 125 כ"ס.
  4. חיפוש קצר הראה שמיאוץ ל-100 קמ"ש בגרסת הדיזל של ה-VTS לוקח בערך 9.8 שניות. היתכן שאתה מבלבל בינהן?

עומר.

פורסם

קודם כל, דרך ספידומטר לא תדע כלום, בטח לא דרך ספידומטרים דיגיטליים שאהבלים בנו כמו בסיטרואנים החדשים (שבהם דיליי של כ-2003.568435879 שנה) אבל משיטוט קל בסרטוני האצות עם הרכב בYOUTUBE נראה שמ0-100 לקוח בדרך כלל מעל 9 שניות, כמעט עשר.

לא רע, אבל קשה להאמין שזה באמת נכון לאור העובדה שהקמ"ש מתעדכן בתצוגה באיחור גדול.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

למען האמת לא שמעתי/ראיתי את הנתון שהרכב מוציא בפועל אבל ממה שראיתי באינטרנט 'הקלף החזק' של ה-C2 הוא דווקא התנהגות שובבה ונחמדה.

פורסם

יש מכשירים נוספים שניתן לקנות והם מראים את המהירות.

 

*איני זוכר את השם ואיני יודע את המחיר אבל אני יודע שקיים כזה דבר.

 

או לחילופין סע ממש מהר בכביש והמשטרה תדאג לספר לך את המהירות (אבל רק בכביש שבו יש משטרה).:-D

פורסם
אנחנו אומרים ש:
  1. תנקד, לפני שיגמר לך האוויר.
  2. רק אהבלים מודדים מיאוץ "רשמי" למאה בעזרת הספידומטר.
  3. 8.2 שניות ל-96.5 קמ"ש (60 מייל לשעה), הנתון הרשמי, נשמע סביר לרכב במשקל הזה ועם 125 כ"ס.
  4. חיפוש קצר הראה שמיאוץ ל-100 קמ"ש בגרסת הדיזל של ה-VTS לוקח בערך 9.8 שניות. היתכן שאתה מבלבל בינהן?

עומר.

 

תודה, עכשיו אני יכול לנשום...

לא התבלבלתי כתבו בהרבה מקומות שזה לא נכון הנתון הזה למרות שאשמח לנהוג באחת כזאת ולספר לכם.

ZX2 - דווקא ציינו שהיא מתנהגת רע הבקרת יציבות כל הזמן מתערבת ההיגוי שלה מנותק מההגה ושאר דברים שאמרו שהיא נופלת בהם.

בכל מקרה באירופה היא די מוצפת בעיקר צרפת היא גם נחמדה לעיר כך שזה מכונית דו שימושית גם ספורטיבית שצריך וגם קטנה וקמפקטית שאפשר לחנות איתה, אם היה אותה בהשכרה היא יכלה ללכת יופי אבל היא ידנית ויש כנראה חוק לא כתוב שאסור לליסינג והשכרות למינהם להחזיק רכבים ידניים.

 

המחיר שלה 119,491 ש"ח ולכן זה שם אותה בדיוק על הגבול של הקבוצת רישוי 2.

שאני די בטוח שתוכל גם לקבל הנחות עליה כי אף אחד לא קונה אותה.

S2000

פורסם

קבוצה 2 היא עד 111K ש"ח כך ש 119K ממקם את הרכב בקבוצה 3, והנחות אינן נחשבות לצורך קביעת הקבוצה אלא המחיר לצרכן כפי שרשום במחירון היבואן.

 

לא הבנתי , אתה מחפש ספורטיבית אוטומטית ?.....

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
קבוצה 2 היא עד 111K ש"ח כך ש 119K ממקם את הרכב בקבוצה 3, והנחות אינן נחשבות לצורך קביעת הקבוצה אלא המחיר לצרכן כפי שרשום במחירון היבואן.

 

לא הבנתי , אתה מחפש ספורטיבית אוטומטית ?.....

כתוב בפירוש שהיא קבוצה 2.

אני לא מחפש שום דבר אני רוצה לראות איזה מכוניות בארץ אפשר לקנות חדשות שיעלו מעט ויסעו מהר.

S2000

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...