Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6546 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנו מעוניינים לרכוש רכב סטיישן (סובארו, פולקסוואגן...) ידוע לנו שיש אפשרות להוסיף ספסל אחורי בבגז', אך לא בכל הרכבים זה רשום ברישיון רכב. (7 מקומות)

יש לקחת הרכב לרב בוחן בעמדה הטכנית כדי שיאשר או ישלול, הבעיה שאאנו לא רוצים לרכוש רכב, ואחר"כ להתקע בלי שיאושר לנו חוקית מעבר מחמש מקומות ל -7.

האם מישהו יודע כיצד אנו יכולים לברר זאת לפני רכישת הרכב?

אולי לפי דגם הרכב אפשר לדעת אם יאשרו לנו או לא?

גם קראתי משהו באתר של משרד הרישוי על סוג רכב M1 שהוא עד 8 מקומות, יכול להיות שבכלל אין צורך שיהיה רישום ברישיון?

בחב' הביטוח אמרו לנו שמבטחים לפי מס' הרשומים ברישיון

בקיצור נודה למי שיכול להוציא אותנו מהפלונטר הזה

יום טוב

פורסם

תתחיל בשיחת טלפון למחלקה הטכנית של היבואן,

משם כנראה ידריכו אותך ויפנו אותך לעמדה מס' 1,

עם עצבי ברזל ו-4/3 ימים ללא שינה, כנראה שישארו לך את השינוי.

----

פורסם

תודה איך אני יודעת אם יש לו הכנה מהיצרן?

מחלקה הטכנית ש ל היבואן,... אייפה? למשל סובארו לגאסי שנת 92 , היבואן מן הסתם מתעסק ברכבים חדשים!

פורסם

מכוניות שבאות במקור כ-7 מקומות, מיועדות להסיע 7 אנשים. מכוניות שאין להם דגם ל7 מקומות, סביר מאוד להניח שלא יאשרו.

 

כמה שאני זוכר ב-406 סטיישין 7 מקומות, וולוו ואולי עוד דגם או שתיים. רוב סטיישינים הם 5.

 

לפי דעתי, את צריכה מיני ואן. כדאי לבדוק אופציות כמו טויוטה פרוייה ומזדה MPV. אבל מדובר במכוניות די רעבות לדלק.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אנו מעוניינים לרכוש רכב סטיישן (סובארו, פולקסוואגן...) ידוע לנו שיש אפשרות להוסיף ספסל אחורי בבגז', אך לא בכל הרכבים זה רשום ברישיון רכב. (7 מקומות)

יש לקחת הרכב לרב בוחן בעמדה הטכנית כדי שיאשר או ישלול, הבעיה שאאנו לא רוצים לרכוש רכב, ואחר"כ להתקע בלי שיאושר לנו חוקית מעבר מחמש מקומות ל -7.

האם מישהו יודע כיצד אנו יכולים לברר זאת לפני רכישת הרכב?

אולי לפי דגם הרכב אפשר לדעת אם יאשרו לנו או לא?

גם קראתי משהו באתר של משרד הרישוי על סוג רכב M1 שהוא עד 8 מקומות, יכול להיות שבכלל אין צורך שיהיה רישום ברישיון?

בחב' הביטוח אמרו לנו שמבטחים לפי מס' הרשומים ברישיון

בקיצור נודה למי שיכול להוציא אותנו מהפלונטר הזה

יום טוב

 

קחי בחשבון שחס וחלילה במקרה של תאנה את דנה את היושבים בספסל הנ"ל לפציעה קשה \ מוות.

 

הכיסא המותקן לא בהכרח יעמוד בכוחות אשר יופעלו עליו במקרה של תאונה , הציוד אשר יאוכסן יכה בנוסעים במושב הזה בחוזקה, חגורות הבטיחות אשר בד"כ מותקנות נמצאות נמוך מידי, אינה מרסנות כנדרש ורק מחמירות את הפציעות הפנימיות.

 

מומלץ בהחלט למצוא רכב אשר תוכנן מלכתחילה לשאת 7 נוסעים והגיע כך מהיצרן, כל התקנה מקומית היא סכנת נפשות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
קחי בחשבון שחס וחלילה במקרה של תאנה את דנה את היושבים בספסל הנ"ל לפציעה קשה \ מוות.

 

הכיסא המותקן לא בהכרח יעמוד בכוחות אשר יופעלו עליו במקרה של תאונה , הציוד אשר יאוכסן יכה בנוסעים במושב הזה בחוזקה, חגורות הבטיחות אשר בד"כ מותקנות נמצאות נמוך מידי, אינה מרסנות כנדרש ורק מחמירות את הפציעות הפנימיות.

 

מומלץ בהחלט למצוא רכב אשר תוכנן מלכתחילה לשאת 7 נוסעים והגיע כך מהיצרן, כל התקנה מקומית היא סכנת נפשות.

 

אני בהחלט לא מוכנה לסכן את ילדיי ובדיוק בגלל זה אני מנסה לבדוק איזה רכבים כן מותרים.אבל קשה לי להבין איך כל כך הרבה סובארו סטיישן (לאונה ולגסי) נוספו להם ספסל אחורי והן לא מאושרות??????. אז איך הם עוברים טסט? לא מחובת מכוני הרישוי להתאים את הכתוב ברישיון למצב הרכב? איך הם מתירים לרכב לעלות על הכביש אם אסור? אני חלילה לא אתקין ספסל אחורי לא חוקי, אבל מנסה להבין באיזה רכבים זה כן חוקי וכן בטיחותי. מיניוואן מלחיץ אותי בגלל הגודל ובגלל ה"שתיינות" שלו, ולכן אני מעדיפה סטיישן.

פורסם

איך עוברים טסט ?

מפרקים הכול לפני הטסט, ומחזירים חזרה אחרי הטסט.

 

גם לאגסי תשתה לך דלק ולא מעט ,שלא לדבר על למצוא רכב עם מרכב סטיישן.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
איך עוברים טסט ?

מפרקים הכול לפני הטסט, ומחזירים חזרה אחרי הטסט.

 

גם לאגסי תשתה לך דלק ולא מעט ,שלא לדבר על למצוא רכב עם מרכב סטיישן.

אבל ידוע לך אם זה רכב שמאשרים אותו? כי כרגע יש לנו אופציה של לגסי סטיישן 92 עם ספסל אחורי מורכב אך לא רשום ברישיון, אנו נרצה להפוך זאת לחוקי... אבל שוב אותה בעיה לרכוש רכב ורק אחר כך לוודא אם הוא חוקי ובטיחותי.... אני צריכה לדעת לפני הרכישה, בכל מקרה לקחתי לתשומת ליבי את הדברים... הם יותר מחשובים.

פורסם

וולוו 740 סט' משנות 90-88 ומשהו היא בערך באותה רמת מחיר ובעלת 7 מקומות במקור. גם ה-240. דיי אמינה ושותה לא מעט, אבל גם הלגאסי לא חסכונית. גם הפסאט 85 עד 90. לא עולה בראשי עוד משהו.

פורסם

ערב רב

פאסאט סטיישן יספק את הדרישה

לאבי היה פאסאט כזה שנת 94

שהיו לו מושבי ילדים מקוריים עם חגורות שניתנים לפרוק

המושבים הם נגד כוון הנסיעה

גם בשנתונים חדשים יותר של הפאסאט זה קיים הכל ענין של כסף

אופל זאפירה או רנו גרנד סניק מספקים גם הם פתרון ל 5+2

 

שאו ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

×
×
  • תוכן חדש...