Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן התחמקות ממכשול ובלימה - ZX vs Lantis


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש גם לאנטיסים עם יוקוהמה. זכור לי שבמבחן הראשון ש"אוטו" ערכו ללאנטיס הנוכחית בכבישי הארץ (השקה של היבואן) הם טענו שבמכוניות עם היוקו האחיזה והתקשורת עדיפים, אך הבלאי גבוה משמעותית מהמכוניות עם הברידג'סטונים.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
דני, דרך אגב, עם איזה צמיגים (מותג) משווקת כיום לנטיס ? (אני זוכר שבעבר היה להם TOYO מעפנים לחלוטין... קשים, לא נוחים ומתייבשים מהר).

האם חל שינוי במהלך השנים ?

 

אגב, איזה צמיגים (מותג) נועלת ה ZX של ההורים שלך ובני כמה הם ?

 

ועוד משהו קטן להשכלה כללית: ההשוואה בין מכונית סדאן למכונית 5 דלתות לדעתי שגויה מיסודה ולעולם לא תוכל לומר במאומה מה ההפרשים בין האחרת לשניה - במיוחד בסוג הבדיקת שביצעת.... הרי זה ברור כשמש שהיכולת הדינאמית של ה-5 דלתות טובה משמעותית מזו של הסדאן...

 

תודה

 

איציק

 

יאצק, אתה מגזים. ההבדלים לא כאלו גדולים - היכולת הדינמית לא טובה משמעותית אלא אולי מעט חדה יותר, והזנב מעט יותר מחובר לכביש. ההבדלים באמת לא גדולים והלנטיס F שהייתה לנו במשפחה לא הראתה יכולות דינמיות עדיפות מהסדאן הרגילה. גם אצל הפוקוס ההבדלים לא גדולים לדעתי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

האמת שעד כמה שאני מנסה להיזכר בסוג הצמיגים של הלאנטיס, אני לא מצליח.

הצמיגים ב ZX הם Dunlop מהדגם הבסיסי ביותר (אולי SP10).

אלא שמאחר והצמיגים של הלאנטיס חדשים לגמרי בעוד אלו של ה ZX בני כשנתיים, לא ייחסתי חשיבות לתוצרתם מאחר וגם צמיגים ממותר טוב יותר כשהם ישנים יותר, הם מאבדים את עדיפותם.

אגב, ה ZX הגיעה במקור עם מישלינים MXV ואחיזתם היתה היתה טובה בהרבה משל הדנלופים.

 

בנוגע להתנהגות רכב 5 דלתות מול רכב 4 דלתות, הטענה שהעלית אינה נכונה.

הדבר נכון כשמדובר ברכב שבמקור תוכנן כ 5 דלתות ולאחר מכן התווספה לו הגיבנת כדוגמת : רנו מגאן, פיז'ו 306, סיאט איביזה ועוד.

לא איכפת לי לערוך ניסוי חוזר עם לאנטיס 5 דלתות (מישהו מנדב אחת ?) אבל אני משער שהיא לא תסגור פער כה גדול, אם בכלל...

 

דני G.

פורסם

בנוגע להתנהגות רכב 5 דלתות מול רכב 4 דלתות, הטענה שהעלית אינה נכונה.

הדבר נכון כשמדובר ברכב שבמקור תוכנן כ 5 דלתות ולאחר מכן התווספה לו הגיבנת כדוגמת : רנו מגאן, פיז'ו 306, סיאט איביזה ועוד.

לא איכפת לי לערוך ניסוי חוזר עם לאנטיס 5 דלתות (מישהו מנדב אחת ?) אבל אני משער שהיא לא תסגור פער כה גדול, אם בכלל...

דני

 

אני לא מסכים עם טענה זו - אבל שיהיה...

תודה על האינפורמציה :mm_yeah:

 

יום נעים

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לפי מה שאני ראיתי (כ-100 מכוניות)

ברידג'סטונים או מישלין אנרג'י (הירוקים).

 

תארו לכם את העגלה עם צמיגי SAVA (צ'כיים) או אליאנס.

35 PSI קדימה ,28 אחורה , והזנב חושב שהוא ב-306... :wink:

 

(טוב נו ,אחרי שכנוע מאסיבי ,האוטו הזה מעדיף תת-היגוי באופן שמזכיר את הצמדותו של כוכבי ליפניות - שניהם פתאטיים).

×
×
  • תוכן חדש...