Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי גולף 93 שעשיתי איתה תאונה אתמול, נהגתי בחוסר זהירות ופגעתי עם הגלגל הימני קידמי במדרכה גבוהה.

אחרי שזה קרה הגלגל הלך קצת אחורה התעקם ולא פנה. הגיעה שוטר לארוע ואמר לא להזיז בכלל את הרכב כי הלכה לי הציריה וה"משולש".

הייתי רוצה לדעת מה בדיוק 2 החלקים האלה וכמה בערך זה אמור לעלות לי במוסך.

 

בתודה מראש, יעקב.

פורסם

כאן רואים את הציריה (הציר שממרכז טבור הגלגל) והוא מסתובב ומסובב הגלגל ואת המשולש שצבעו כחול (בחלק הנמוך של התמונה): http://img1.tapuz.co.il/forums/24790230.jpg

לגבי מחירים צריך לפנות למוסך ואחרי כל העבודה צריך גם לבצע כווני מתלה (פרונט).

אבחון השוטר הנו שטחי ביותר וכמובן שבמוסך ירימו המכונית ויראו טוב יותר מה באמת נפגע.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

אם הלך משולש וצריה הבולם זעזועים הלך גם (_רוב*) הסיכויים

כדאי לחפש מתלה משומש מושלם בסיבות 1500 ש"ח.

וכמובן לבצע כיוון פרונט.

 

מחיר סביר לעבודה מהסוג הזה בסביבות 500 ש"ח ותוסיף 280 ש"ח כיוון פרונט

פורסם

תודה רבה לכם על התשובות המהירות

הנזק באמת רציני והיה צורך להחליף הכל! אבל מטעויות לומדים ועל זאת אני כבר בטוח לא אחזור...

 

 

שוב תודה רבה, יעקב.

×
×
  • תוכן חדש...