Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקרוב מאד.. תחזיק אצבעות. אתה יודע, יש יוסי אחד אבל הרבה שורלקים ושקדים וכל אחד רוצה להיות ילד יחיד. בעיה..

 

אולי אחרי שהוא יקבל את הCNC שהזמנת לו יהיה לו מספיק זמן פנוי..:-D

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני עוד לא הזמנתי כלום, אבל תאמין לי שבתכלס הוא לא צריך CNC לא בתיך ולא נעליים, הוא מסתדר עם הידיים שלו בסדר גמור.

ועם כל המתקנים והאילתורים שהוא בונה (לא יודע אם יצא לך לראות?) אני מאמין שבסוף הוא עוד ייבנה מכונת CNC תוצרת יוסי וידביק עליה איזה ALPINE על הצד. לא יוסי?

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם
וידביק עליה איזה ALPINE על הצד.

 

הקטע שגם את האלפיין הוא יבנה לבד..

 

אין ספק כי זה ההבדל בין מקצוען עם פטיש לכלי עבודה לאחרים.

פורסם

עבודה טובה נראה שיש יותר מידי חומר איטום.

מעינין לשמוע את הסאנד.

mazda 3 2008

Jin Ba Ii Tai

מכונית היא אחלה כלי להחזרה בתשובה,

תמיד כשאני נוהג כולם מתפללים כל הדרך.

פורסם

תנסה להדביק שלוש יריעות של אקסטרים על השמשה הקדמית ונראה אותך אומר את זה שוב :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ממתי מדביקים איטום על שמשות של רכב ? :oops:

אני מתכוון על פח כדי להוריד את רעשי הפח (שכחתי איך קוראים לזה רזזונס או משהו)

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

רק היתעוררתי משינה אז רק השכל עבד לא ההומור.:roll:

עכשיו הכל תקין :lol::wink:

 

עומר.:beerchug:

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

בעיקר ציניות רבותיי, בעיקר ציניות :?

 

יותר מידי חומר איטום לדעתי זה כשצריך לעשות הגבהה לרכב והשרירים בידיים נתפסים כשמנסים לפתוח\לסגור את הדלתות.

 

יש מטורפים ששופכים בתוך הדלתות שלהם מעין עיסה של חומר אקוסטי שמתקשה כמו בטון בתוך הדלת, בשביל למרוח אותו כמו שצריך, מפרקים את הדלת לחלוטין מהרכב ומתקינים אותה על צנטריפוגה שמסובבת אותה כל כך מהר שהחומר נפרס לכל הכוונים ונכנס לכל הנקודות שאי אפשר להגיע עם הידיים. אחרי זה צריך לפרק מהתחתית של הדלת פס דבק שמגן על פתחי הניקוז שלה.

 

יש משוגעים שעושים את זה - לא נתקלתי באחד כזה בארץ.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שלום לכולכם, הודעה ראשונה :-)

חבר שלח אותי לפה מפורום מחשבים שאני תמיד כותב בו וראיתי שיש פה המון חומר ללמוד ומה שיכול ללמד, הרי זה מבורך.

אני בעיקרון מתעסק בכל, אבל ממש בכל מה שקשור לעולם המחשוב אז אם יש שאלות, תיכנסו לפורום ההוא ותפנקו בשאלות, או פה בפרטי.

 

אנציקלופקיית מארזי המחשב שלי לדוגמה.

 

בכל מקרה, אלכס, מהמרכז, 23, עוד שנייה 24 ונעים להכיר :wink:

רציתי לדעת . . . כמו שתראו פירטתי כמה חומר איטום המיועדים למחשב במה שכתבתי באתר השני, באילו חומרים/קיטים/הנפצות משתמשים לאיטום הרכבים פה ? אני חושב שהקיט הכסוף ההוא מופיע כבר בסוף האנציקלופדיית מארזים שלי. תודה :)

 

אגב יש את זה בארץ ? משהו מדהים שמצאתי שמכסה ובולם גם את תחום הרעשים הנמוכים עם חומר קשה מיוחד.

http://www.ccijp.co.jp/DIPOLGY/eng/can_set.html

פורסם

חברים, מי זה הבחור הזה יוסי ומה זה חומר האיטום הזה? האמנות שלו מזכירה את העבודות שלי עם מארזי מחשב, אשמח להכירו.

אפשר לינק ליצרן שלו בבקשה? תודה

פורסם

רשמתי לך בת'רד שפתחת איפה תמצא שמות של יצרנים.

 

אני משער שהחומר הספציפי בהתקנה הזו הוא דאמפליפייר פרו של חברת סקנד סקין. כדאי להמתין לגובתו של יוסי \ פותח השרשור.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"


×
×
  • תוכן חדש...