Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פילטר אויר פתוח עגול...מאיפה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אתה יכול לרכוש פילטר פתוח עם כניסה בגודל 4 אינץ' .

 

אתה יכול להרכיב צינור עם כניסה 4 אינץ' ואז לחבר בסופו פילטר פתוח . כמובן כמה שיותר קרוב לפנס . למזלך יש לך מנוע טורי ומן הסתם סעפת הפליטה היא בצד השני , ככה שתקבל אוויר די קר .

 

עכשיו , שאלה אחרת , למה לך לרכוש פילטר פתוח אם אתה מתלונן בפורום הטכני שהמנוע שלך לא תקין ? אוכל שמן , דלק , נשם מעשן ?

 

 

 

 

 

בכל מקרה , זה קצת מוזר שבחור שהתרבב בפורום אחר שהוא הולך להגדיש את הרכב שלו ומצד שני אין לו מושג איך מרכיבים פילטר פתוח .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיון שמצאנו מנוע 3000, ויש לי עוד אפשרות לחכות עוד כמה ימים ואז אני מקבל תשובה לגמרי רינגים ולאגרים, כמובן שאני רוצה להשאיר את האוטו עם המנוע המקורי, אז ברגע שהמנוע יעבור אוברול ואני מקווה שזה יהיה עד סוף החודש, אני יוכל לשים פילטר אויר פתוח...

 

 

ובקשר להגדשה...שוב זה לא אומר שאני לא יודע איך להרכיב פילטר אויר פתוח, הבעיה היא אחרת, אם היה אפשר לשים צינור נירוסטה כמו שכל הרכבים המשופרים עושים הייתי מרכיב ממזמן אבל הבעיה היא אחרת, שהכניסה היא אחרת לגמרי אין על מה להרכיב את הצינור נירוסטה אם אני מוציא את הקופסא העגולה השחורה של הפילטר אני נשאר עם כניסה ישירה בלי אפשרות לסגור את הצינור עם באנד או משהו אחר בגלל זה אני שואל על פילטר כזה, זה לא שניסיתי לחבר פילטר פתוח בעבר פשוט מאוד אין איך לחבר אותו!

ושוב זה בעיה לחבר פילטר אויר פתוח בלי הנשם - ולזה מצאתי פתרון יש מיכל איסוף מיוחד שאם אני ארכיב פילטר אני פשוט יקנה אותו.

 

אבל שוב אין על מה להתפיס את הצינור נירוסטה, וזה הבעיה שלי בגלל זה אני מחפש, לא התרברבתי שאני הולך להגדיש את המנוע, זה היה בשביל "להדליק" את אחד מהחברים שלי שפשוט משוגע על מכוניות...אין לי שום כוונה להגדיש את המנוע הזה גם ככה הוא חזק, ברגע שהרכב יעבור אוברול והכל יסתדר אני מקווה מאוד להביא פילטר כזה...עכשיו הבנת למה אני מחפש אחד בצורה הזו ולא אחד שהוא 4 אינץ'?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חביבי , אתה חי בסרט . וזה טוב , ככה אין לך דאגות .

 

אני אסביר לך קצת על המנוע שלך .

 

מנוע 2.6 עם הזרקה מכאנית . להזרקה המכאנית יש מעין "קלפה" או איך שלא יקראו לזה . הקלפה היא למעשה מעיין מד זרימת אוויר . קוטר ה"קלפה" הוא 4 אינץ' . משמע פילטר פתוח שיתיישב עליה צריך להיות בקוטר כניסה של 4 אינץ' .

 

אם אתה מעוניין באופציה אחרת וקצת יותר יעילה , חפש צינור אשר צד אחד לפחות שלו הוא בקוטר 4 אינץ' כדי שיתלבש על ה"קלפה" וקח פילטר וחבר לסוף הצינור שאמור להיות ליד הפנס .

 

לגבי הגדשה , כאשר מנסים להגדיש מנוע , נתקלים בבעיות שמציאת פילטר או פתרון לפילטר פתוח כמו שאתה צריך זה "פיסטוקים" . משחק ילדים במילים אחרות . תעשה לי טובה ואל תתרברב .

 

 

קח טיפ בקשר למנוע שלך , ( אין קשר לפילטר )

 

ונגיד ועשית אובראול , תבדוק טוב טוב שהמכונאי שלך יודע לכוון את סוג ההזרקה הזאת . סתם לגרום לרכב להניע זה דבר אחד , לתת לו לעבוד טוב , זה כבר משהו אחר . שלא יציף לך דלק בהאצות או בסרק , או מצד שני חוסר דלק בהאצה או בסרק . אחרת שיפוץ המנוע לא יחזיק הרבה . ההזרקה די פשוטה למי שמכיר אותה ולצערך אין הרבה שמכירים .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין צורך לצטט אם אתה מגיב מתחת להודעה . יאשה .

 

 

 

אני מודע לעניין הקלפה, ושם אי אפשר לדחוף את זה אני יודע על מה אתה מדבר...

המערכת הזרקה דורשת שיפוץ גם כן אני מודע להכל...

אני לא חי בסרט כי ניסיתי להכניס שם את מה שאתה אומר עם ה 4 אינץ', אי אפשר זה פשוט לא נסגר אין מקום להתפיס אני מחר יצלם לך ותראה...

 

ושוב אני לא מתרבב, אין צינור שיכול להתחבר על הקלפה הזו...מכיון שהכל שם שטוח, שוב אני מחר יצלם ותראה...

אין לי שום כוונה לנסות ללמד אותך או להתרבב בפומבי אני אומר לך מה שאני ראיתי וניסיתי...

שניסיתי יותר נכון ניסינו אני ודוד שלי לדחוף צינור זה פשוט לא אפשרי מכיון שהמד זרימת אויר ישר נלחץ פנימה וגורם למנוע להתכבות.

 

למשוך את הצינור ואת הפליטר לפנס אני יודע מה שהיה אמור להיות כרגע גם כן על הפילטר הנוכחי...

 

ושוב, התרד הזה הולך ומדרדר סתם, אני שאלתי על משהו אחד ואתה בכלל באת וכמו שאומרים בשפה שלנו (הנערים) באת "ויצאת" עליי כאילו עשיתי את טעות חיי.

בוא נמנע ויכוחיים סתמיים, אם אתה יודע מאיפה אני יכול להשיג את מה שרציתי ותוכל להפנות אותי אני ישמח אם לא חבל לגרור את זה למקומות לא רצויים, תאמין לי שאני מאוד רוצה לעשות את מה שאתה מנסה להסביר אבל זה לא אפשרי מהסיבות שהסברתי למעלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה עדיין לא הבנתה אותו ....

הנה תמונה להמחיש קצת את העניין

http://xsperformance.net/index_files/image004.jpg

 

תוריד את הפליטר האורגינל ואני נוטה להאמין שתגלה כבר מקום .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקשיב עומרי , אתה בעייתי .

 

הסיבה שאני עדיין רושם כאן , זה כי אני אנצל את ההזדמנות לעשות משהו טוב היום כבר בהתחלה וככה אני אוכל להמשיך להיות חרא בהמשך היום עד לסופו .

 

ולעניין ,

 

אם שמתם צינור והמד זרימת אויר נלחץ פנימה זה אומר שהרכבתם אותו בחלק הפנימי של ה"קלפה" . ולמה לעזאזל לעשות את זה ?

 

אני נותן גם לינק לאתר שמוכרים קיט כמו שאמרתי לך לעשות עם הצינור לכיוון הפנס . זה עולה 50$ . הקיט נקרא : 190E 260E 300E and CE Intake Kit

Heat Shield

 

הנה הלינק לאתר : תהנה .

 

הנה התמונה ,

26side.jpg

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמרי , שוב , בפעם השנייה , אין צורך לצטט .

 

 

היום העפתי מבט לעומק וגם בדקתי כמו שאמרת.

יש לנו מונית מדגם 220C משנת 97, הצינור גומי שלה שהולך אל הפילטר יושב בול על הקלפה שאתה מדבר עליה.

אבל יש לי בעיה קטנה, אם אני מחבר אותו כמו שהיום עשיתי, לאן אני מחבר את הנשם?

תודה על ההסברים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מושג . אינני מתמצא במנוע ה 2.3 .

 

מצטער .

 

תן תמונה ונראה איך אפשר לעזור לך .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפילטר שקונים ב50 שקל.(קטן מאוד)

או יש גם קופסאות נשם, מה שאתה בוחר.

 

או כמו שקוראים לזה, פילטר אויר פתוח לטוסטוסים של ילדים, זה יתאים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמרי ,

 

את צינור הנשם מוציאים ושמים פילטר פצפון במקום .

 

עוד אופציה , לחבר את צינור הנשם לצינור של הפילטר פתוח . לא בעיה להשיג צינור נשם ארוך יותר אם הנוכחי הוא קטן מדי .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מושג . אינני מתמצא במנוע ה 2.3 .

 

מצטער .

 

תן תמונה ונראה איך אפשר לעזור לך .

 

תמונה אין לי ,אבל אני יצלם ויעלה לפורום בימים הקרובים.

חשבתי אולי פילטר אין-בוקס עגול ,כי יש שרוול יניקה שהולך ליד הפנס.

בנתיים אני שם תמונה שמצאתי בגוגל.

M102.jpg

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...