Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6595 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא הבנתי את העברית, בעיקר את המשפט הראשון. כמו כן בוודאי התכוונת להגיד "אביא" ולא "יביא".

ולענייננו: ברגע שיש ABS יש גם מוח... מערכת ה- ABS עובדת, באופן בסיסי, כך: חיישנים המותקנים על הגלגלים מעבירים מידע נחוץ למוח (מחשב יהיה נכון יותר להגיד), זה האחרון יודע אם כך את מצב הגלגלים וגם את הלחץ שהנהג מפעיל על הבלם, ולאור נתונים אלה, בזמן בלימה, הוא גורם לשחרור הבלמים בגלגל הסורר, הנעול. לאחר שהגלגל שוב אוחז בדרך, המחשב, שחש זאת ע"י החיישנים האמורים - שוב נותן ללחץ השמן לבלום ולהפעיל הבלם בגלגל. כול זאת מתרחש כמובן הרבה (מאד) פעמים בשניה.

אני לא יודע איפה נמצא המחשב של הרכב, זה הבעיה, שסבא שלי ייבא את הרכב סיפרו לו סיפור שביטלו את הרכב של המחשב, אני לא מאמין כל כך אבל זאת גם אפשרות, כרגע חזרתי מבדיקה, סיבבתי את ההגה עד הסוף עקבתי אחרי החוטים והצינורות, יש חוט חשמלי אחד שאני לא מצליח להגיע אליו כי צריך לפרק גלגל, לפרק גלגל אני לא יעשה כי כבר מחשיך אבל מחר אפשר :)

 

אני מצרף תמונה של שקע שמצאתי במכסה המנוע אולי זה שקע התחברות למחשב?

מצטער על האיכות זה מהפלאפון.

 

קישור לתמונה:

http://img106.imageshack.us/img106/2081/dsc00161ei4.jpg

פורסם

סליחה שאני שואל

באיזה בנץ מדובר ,דגם ,בודי ,מנוע

במידה ומדובר בתחילת שנות התשעים על יחידת הABS יש מכסה המהודק בעזרת בורג טורקס

הסר את הבורג והמכסה ותמצא שלושה ממסרים ,הסר את הכסוף והחליפו בחדש בדכ זה יפתור את בעייתך

בעייה נוספת היא ממסר ההגנה לטעינת יתר בצבע אדום כאשר ישנו נתיך עליו נמצא בבודי 126 בתעלת ניקוז השמשה הקדמית

פורסם
סליחה שאני שואל

באיזה בנץ מדובר ,דגם ,בודי ,מנוע

במידה ומדובר בתחילת שנות התשעים על יחידת הABS יש מכסה המהודק בעזרת בורג טורקס

הסר את הבורג והמכסה ותמצא שלושה ממסרים ,הסר את הכסוף והחליפו בחדש בדכ זה יפתור את בעייתך

בעייה נוספת היא ממסר ההגנה לטעינת יתר בצבע אדום כאשר ישנו נתיך עליו נמצא בבודי 126 בתעלת ניקוז השמשה הקדמית

זה שאלה קצת קשה בשבילי...

הדגם הוא 260E משנת 86.

×
×
  • תוכן חדש...