Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכיוון שהמאווררים במארז שלי עשו הרבה רעש, הסרתי אותם...

מדובר במאוורר של המארז (לא של הספק..) ובמאוורר שנמצא על הכרטיס מסך (n'Vidia Riva TNT 2) שבכל מקרה אני לא משחק משחקים במחשב ולכן אני לא מאמץ את הכרטיס ולא גורם להתחממות שלו (אני חושב.. :? )

 

בנוסף כדי למנוע התחממות במארז הסרתי את הכונן דיסקטים שלא עבד בכל מקרה... :wink:

 

האם הסרת המאוררים המדוברים תפגע ביכולות המחשב שלי או בכלל תפגע בו :?::roll:

 

תודה, אדם.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מכיוון שהמאווררים במארז שלי עשו הרבה רעש, הסרתי אותם...

מדובר במאוורר של המארז (לא של הספק..) ובמאוורר שנמצא על הכרטיס מסך (n'Vidia Riva TNT 2) שבכל מקרה אני לא משחק משחקים במחשב ולכן אני לא מאמץ את הכרטיס ולא גורם להתחממות שלו (אני חושב.. :? )

 

בנוסף כדי למנוע התחממות במארז הסרתי את הכונן דיסקטים שלא עבד בכל מקרה... :wink:

 

האם הסרת המאוררים המדוברים תפגע ביכולות המחשב שלי או בכלל תפגע בו :?::roll:

 

תודה, אדם.

תחזיר ומהר. המאווררים עשוים רעש ? תנקה אותם או תחליף לחדשים אבל אל תשאיר בלי.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

הצעה ידידותית:תחזר את המאווררים!

 

אם אתה לא מרוצה מהרעש שהמאוור שלך עושה תקנה חדש,זה חלק לא יקר ושווה את החיים של המחשב שלך.

רק שתדע ככל שהמחשב יותר קר ככה הוא פועל יותר טוב,בהרבה מהפיתוחים של היום בתחום המעבדים עובדים על קירור!

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

תחזיר דחוף את המאוורר שצריך להיות עד כרטיס המסך או שאתה יכול ללכת כבר לקנות חדש..

בשלי הוא פעם הפסיק לעבור במנות מחשבים אמרו לי אם עוד קצת היה מתחמם הייתי יכול להגיד לו ביי ביי ולקנות חדש..

ובקשר למאוורר שהיה במארז הוא לא מחייב אבל גם עוזר לשמור על טמפרטורה סבירה ומקרר את הלוח ואת כל חלקי המחשב מציע לך לשים גם אותו או לקנות חדש (מחיר:20ש"ח)

פורסם
מכיוון שהמאווררים במארז שלי עשו הרבה רעש, הסרתי אותם...

מדובר במאוורר של המארז (לא של הספק..) ובמאוורר שנמצא על הכרטיס מסך (n'Vidia Riva TNT 2) שבכל מקרה אני לא משחק משחקים במחשב ולכן אני לא מאמץ את הכרטיס ולא גורם להתחממות שלו (אני חושב.. :? )

 

בנוסף כדי למנוע התחממות במארז הסרתי את הכונן דיסקטים שלא עבד בכל מקרה... :wink:

 

האם הסרת המאוררים המדוברים תפגע ביכולות המחשב שלי או בכלל תפגע בו :?::roll:

 

תודה, אדם.

 

אני הורדתי מהמחשב שלי את הלוח אם כי אני לא ממש משתמש במחשב :shock: , איך הגעת לרעיון להורדית את המאווררים של המחשב :?:

if you feel in control , you're not going fast enough

פורסם

תלוי באיזה מעבד יש לך,לפנטיום 3 צריך בקושי מאוורר אחד הוא מילא לא עושה כלום אז הוא לא מתחמם :lol:

אבל אם המחשב חדש יותר אז הייתי מציע להחזיר את המאווררים.

פורסם

תחזיר את המאווררים מהר !

 

זה יהרוס לך את המחשב.. וגם במצב הנוכחי המחשב שלך יהיה הרבה יותר איטי

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
מכיוון שהמאווררים במארז שלי עשו הרבה רעש, הסרתי אותם...

מדובר במאוורר של המארז (לא של הספק..) ובמאוורר שנמצא על הכרטיס מסך (n'Vidia Riva TNT 2) שבכל מקרה אני לא משחק משחקים במחשב ולכן אני לא מאמץ את הכרטיס ולא גורם להתחממות שלו (אני חושב.. :? )

 

בנוסף כדי למנוע התחממות במארז הסרתי את הכונן דיסקטים שלא עבד בכל מקרה... :wink:

 

האם הסרת המאוררים המדוברים תפגע ביכולות המחשב שלי או בכלל תפגע בו :?::roll:

 

תודה, אדם.

 

:shock: אתה יודע מה אני יתן לך דוגמא הכי קלה בעולם.

 

זה כמו שתיקח מנוע טורבו ותוציא לו את האינטרקולר בגלל שהוא עושה רעש :shock:

 

הבנת :?::lol:

פורסם
מכיוון שהמאווררים במארז שלי עשו הרבה רעש, הסרתי אותם...

מדובר במאוורר של המארז (לא של הספק..) ובמאוורר שנמצא על הכרטיס מסך (n'Vidia Riva TNT 2) שבכל מקרה אני לא משחק משחקים במחשב ולכן אני לא מאמץ את הכרטיס ולא גורם להתחממות שלו (אני חושב.. :? )

 

בנוסף כדי למנוע התחממות במארז הסרתי את הכונן דיסקטים שלא עבד בכל מקרה... :wink:

 

האם הסרת המאוררים המדוברים תפגע ביכולות המחשב שלי או בכלל תפגע בו :?::roll:

 

תודה, אדם.

 

 

זה מצחיק, אתה הורדת את המאווררים שלך כי הם עשו רעש - ואני בדיוק שלשום הוספתי עוד מאווררים למארז שלי (מאוורר אחד יונק בחלקו התחתון של המארז + מאוורר אחד פולט חום בחלקו העליון של המארז, ממש מעל הצורב...כמה קידוחים במארז והכל פיקס :lol::lol:)

 

תחזיר את המאווררים שלך (במיוחד זה של הכרטיס מסך) ואל תתעסק בדברים שאתה לא מבין בהם... זה כדאי :idea:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אהבתי את הדוגמה עם הטורבו...... :lol:

 

 

 

אגב,ראיתי מאווררים חצי שקופים אדומים \כחולים\ירוקים עם אורות באלאגנים וכאלה,מישהו יודע כמה זה עולה?

 

 

ואני חושב שאדם הבין את הרעיון,אז לא כל אחד צריך לאמר לו שיחזיר את המאווררים!!!

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
אהבתי את הדוגמה עם הטורבו...... :lol:

 

 

 

אגב,ראיתי מאווררים חצי שקופים אדומים \כחולים\ירוקים עם אורות באלאגנים וכאלה,מישהו יודע כמה זה עולה?

 

 

ואני חושב שאדם הבין את הרעיון,אז לא כל אחד צריך לאמר לו שיחזיר את המאווררים!!!

 

hhttp://ttp://www.coolerguys.com/ProductDetails.aspx?ProductID=890

 

ו... אדם... תחזיר את המאווררים!

פורסם

אוקיי אני חושב ש... הבנתי :!::)

 

אנקה את המאוררים הבעיתיים ואם ימשיכו לעשות רעש מציק שיפריע לי לישון, אקנה חדשים 8)

 

בכל אופן תודה על העזרה.. (אהבתי את הדוגמה עם הטורבו... :lol: )

 

אדם.

פורסם

לקירור יעיל וזול של כרטיס מסך או כל כרטיס אחר אני ממליץ על הפיתרון הבא

fan_slot2_big.gif

 

ולמי שמרגיש שקצת חם למעבדים שלו, אפשר לנסות את הפיתרון הזה

אני ממליץ על מים ירוקים של PSA :wink:

 

אני משתמש במאוורר 120 מ"מ בחזית (מזרים אוויר קר לדיסקים), ומאוורר 120 מ"מ מאחור (אחד יונק השני דוחף)

מאוורר מהיר במיוחד וצלעות קירור גדולות למעבד כולל כמובן גריז טרמי (מעבד AMD)

ומאוור נוסף לכרטיס מסך, זה כמובן לא כולל מאוור ל-chipset בלוח ומאוור לספק :wink:

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

תחזיר ודחוף!!!

לי אישית יש מארז FULL TOWER

זה מארז ממש גדול

ויש בו מספיק מאווררים כדי לקרר חדר שלם!!

גם אני אוהב שקט ... אז אני קונה מוצרים שערך DBA שלהם נמוך

לדוגמא המאוורר שעל המעבד שלי הוא:

AERO COOL DP101

שקט לחלוטין ומקרר מצוין!!

P5300190s.jpg

פורסם

תעשה מה שסחבק עושה.

סחבק שם כרית איכותית על הראש בזמן השינה ואז לא שומע כלום, ואצלי המאווררים עושים רעש של קונגו. :lol:

 

נ.ב.

 

אם יש לך חברה שישנה איתך קבל ביטול לגבי הכרית על הראש.

היא עוד תנסה לעזור לך "לישון" בשקט, אם אתה מבין למה אני מתכוון :wink: .

החיים הם סחיטה של המצערת.


×
×
  • תוכן חדש...