Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר לנסות לרפד את המארז בדיינמאט.

 

ולא, אני לא צוחק.

 

כמובן שזה סיפור יקר. במחיר הזה ייתכן ועדיף כבר להחליף למארז "שקט".

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דבר ראשון אתה חייב משהו שיקרר את המחשב.

יש שתי פתרונות לנושא הרעש:

1) הפתרון הקל: להתרגל אליו. גם לי הוא היה מפריע לישון, אבל מתרגלים...

2) הפתרון היקר: מערכת קירור במים. בדיוק כמו באוטו !

פורסם
מכיוון שהמאווררים במארז שלי עשו הרבה רעש, הסרתי אותם...

מדובר במאוורר של המארז (לא של הספק..) ובמאוורר שנמצא על הכרטיס מסך (n'Vidia Riva TNT 2) שבכל מקרה אני לא משחק משחקים במחשב ולכן אני לא מאמץ את הכרטיס ולא גורם להתחממות שלו (אני חושב.. :? )

 

בנוסף כדי למנוע התחממות במארז הסרתי את הכונן דיסקטים שלא עבד בכל מקרה... :wink:

 

האם הסרת המאוררים המדוברים תפגע ביכולות המחשב שלי או בכלל תפגע בו :?::roll:

 

תודה, אדם.

 

 

זה מצחיק, אתה הורדת את המאווררים שלך כי הם עשו רעש - ואני בדיוק שלשום הוספתי עוד מאווררים למארז שלי (מאוורר אחד יונק בחלקו התחתון של המארז + מאוורר אחד פולט חום בחלקו העליון של המארז, ממש מעל הצורב...כמה קידוחים במארז והכל פיקס :lol::lol:)

 

תחזיר את המאווררים שלך (במיוחד זה של הכרטיס מסך) ואל תתעסק בדברים שאתה לא מבין בהם... זה כדאי :idea:

 

איציק

לא נכון!!!

למה להחזיר?

הוא תמיד יכול לקנות מארז קירור מים ב1600 שקל :shock:

(או מחשב חדש....) :lol::wink:

gs 8)פעם הייתה לי וולקן......ואז הייתה גדר...

פורסם
דבר ראשון אתה חייב משהו שיקרר את המחשב.

יש שתי פתרונות לנושא הרעש:

1) הפתרון הקל: להתרגל אליו. גם לי הוא היה מפריע לישון, אבל מתרגלים...

2) הפתרון היקר: מערכת קירור במים. בדיוק כמו באוטו !

 

אתה רוצה לשמוע משהו על התרגלות? אני משרת בצבא, בתור מפעיל מחשב, ויש לי משמרת לילה פעמיים בשבוע לערך. בכל משמרת לילה אני מחוייב לישון בחדר מחשב שגם משמש (כמה מפתיע) כחדר שרתים. כמה שהבסיס שלי קטן ככה יש לנו שרתים, זה יוצא שאני צריך לישון בחדר עם 13 שרתים שונים. אני אתן לך לדמיין את עוצמת הדציבלים שאני צריך להתרגל אליה. כיום, אני לא מצליח להרדם בלי זה.

פורסם

טוב, כולם כבר מבינים שבלי מאווררים זה לא עובד...

 

תוספת קטנה (במיוחד בשביל איציק :) ):

 

מארזי מחשב בד"כ מתוכננים למסלול זרימת אוויר מסויים - מקדימה למטה לאחור למעלה...תוספת מאוררים בחלקים שלא תוכננו לכך (ב"גג" או בדופן צדדית) עלולה לפגוע בקירור הרכיבים במקום לשפר אותו... מאותה סיבה מומלץ לחסום חריצי הרחבה במארז (מאחור) פנויים.

 

 

מאורר לדיסק קשיח כדי להתקין רק לדיסקים SCSI מהירים (10000-15000 סל"ד)...דיסקים IDE רגילים לא מייצרים מספיק חום כדי להצדיק אוורור מיוחד.

פורסם

DAVIX

הייתי מציע לך להחליף את המאווררים בשרתים הנ"ל לDELTA :twisted:

 

paulpro

אולי אתה מדבר על הארד דיסקים ישנים אבל הארד דיסק 7200 צריך מאורר.

לי יש 2 מאוררים *שקטים* ל3 הארד דיסקים 7200.

 

הנה המאורר של DELTA

שואב אבק נייד :shock::wink:

פורסם

שיקנה פריזר קטן ויסגור סיפור ! :lol:

 

בכל אופן, שאילתא לי אליכם בנוגע לקירור: אני מתעסק דיי הרבה עם החומרה של המחשב, ככה שהמחשב שלי פתוח באופן כמעט קבוע. זה מוסיף קצת לרעש המאווררים, אבל לא נורא. בכל אופן, רציתי לשאול אם העובדה שמהחשב פתוח פוגע איכשהו ביכולת הקירור שלו? :shock:

(אל תדאגו בקשר לאבק, אני מנקה אותו מבפנים פעם בשבוע...)

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

קירור צד וקירור בתקרת המארז רק עוזרים,המאוורר בצד דוחף אויר ישירות על כרטיס המסך והמעבד ואילו המאוורר בתקרה מוציא אויר חם מן המארז-אפקטיבי ביותר.

ופעם אחרונה שבדקתי אין שום רע במארז פתוח,אפילו טוב.

פורסם
ופעם אחרונה שבדקתי אין שום רע במארז פתוח,אפילו טוב.

 

לא נכון. כמו שהסבירו קודם, יש מסלול רצוי של זרימת אוויר במארז (למטה מקדימה--> למעלה מאחורה). מארז סגור פוגם בזרימה של האוויר, ויכולים להיווצר כיסים של אוויר חם מעל מקומות חשובים.

 

ד"א, המעבד שלי הגיע פעם ל 92 מעלות... מישהו פה יכול להתחרות בזה?

פורסם

לא נירא לי 92 מעלות... לפחות לא מעלות C

אולי F

כי ב92 מעלות המעבד שלך היה צריך לראות כבר את העולם הבא כמה פעמים טובות!!

בקשר למארז פתוח...

במארז פתוח יש יתרון שיותר אויר נכנס ויוצא....

חיסרון יותר אבק נכנס ולא יוצא!!

דוגמא לאפשרות מיקום המאווררים:

sit.jpg

 

עוד ניתן לעיין באתר הבא:

http://www.pctip.co.il/guides/casecool.php

פורסם
לא נירא לי 92 מעלות... לפחות לא מעלות C

אולי F

כי ב92 מעלות המעבד שלך היה צריך לראות כבר את העולם הבא כמה פעמים טובות!!

בקשר למארז פתוח...

במארז פתוח יש יתרון שיותר אויר נכנס ויוצא....

חיסרון יותר אבק נכנס ולא יוצא!!

 

עוד ניתן לעיין באתר הבא:

http://www.pctip.co.il/guides/casecool.php

 

שמע, התוכנה כתבה 92 מעלות... אם זה היה אמיתי? מי יודע.

 

סחתיין על הדוגמאות... ממש יפה. ד"א, אני מכיר מישהו (חבר פורום) עם מארז של 7 מאווררים...

פורסם

אם למישהו מפריע הרעש של המחשב כשהוא ישן, עצה של סחבק - כבו את המאדרפאקר!

חוץ ממי שישן בחדר שרתים שריצתו עקרונית לבטחון המדינה, בשביל מה אתם צריכים את המחשב רץ בלילה? בשביל להספיק להוריד עוד כמה מגה פורנו?

ואללה, אפילו הקדוש ברוך הוא נח בסוף כל יום בריאה - אז תנו למחשב לנוח.


×
×
  • תוכן חדש...