Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מציע שתוותר

א סכום רכישה נמוך ,סיכוי גבוה לתקלות(כלי מהסוג הנל רוכשים חדש בלבד או בן שנה לכל היותר אם ברצונך להתעסק הרכיבה נטו)ולא במינוס בבנק

ב השנה נושא הטרקטורונים בחוף הים יאכף בקפידה יתרה תוך כדי מארבים ,הצבת שוטרים באזרחי רכובים על טרקטורונים במספר סופי שבוע רב יותר

ג מחזק את קודמי ,הויטרה הוא רכב עביר מאוד בכל הקשור לנסיעה בחול ,משקלו הנמוך מאפשר לו "לצוף" מעל החול גם במהירות נמוכה

לכן הייתי מציע שתתרכז ברכב ,השקע בצמיגים ,במערכת ההנעה ,ובשרידות הרכב

קיץ נעים

 

אני באמת כניראה יוותר. אני ישאיל כלים מחברים. אני לא נוסע בחוף אני לא מטורף, ואם יצא לי לעבור בחוף מוכרז זה באטיות ותשומת לב לכל מה שקורה מסביב. כעיקרון אני נוסע באיזור חוף הקשתות בקסריה וחוף ג'סר. מגיע עם הגיפ עד הגבול עם החוף המוכרז. הרכב די מושקע חוץ ממיגונים, צמיגים משנה שעברה, שני הלוקרים יוחלפו, אולי ניקנה תיבה משופצת מה שכן אולי ננסה להחליף לו שטיח כי הוא מסריח ספוג בבוץ וליכלוכים שלא יורדים.

 

לצביקה פיק- אין לי מוסג איך להעריך את הלחץ אז ניראה לי אני יקנה את השעון הזה שאיתו מודדים לחץ.

 

תודה לכולם על עזרתכם!

עומר

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

איזה מרגיז זה. תמיד היתי יורד לים וכל יום השבוע. וגם עד המים!

לא ידעתי שקיים חוק שאסור לנהוג 100 מטר מהמים.

בכל מקרה אני יורד לחוף הקשתות בקסריה היכן שאיזור החוף לא מוכרז. אני לא נוהג מהר ולא מסכן מתרחצים.

 

תודה רבה על המידע המועיל!!

 

עומר

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

×
×
  • תוכן חדש...